Vraag mbt mile/km teller plaat

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RalphB
Berichten: 38
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 16:27

Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door RalphB »

Hey iedereen,

Ik heb een Amerikaanse Mustang Ecoboost. Ik vroeg of de teller platen met Km/mile ook te koop zijn ipv mile/km. Niet dat het niet zal wennen, maar ik merk dat ik graag te hard tijd zonder er erg in te hebben...😬🤔

En Zo Ja, heeft er iemand al ervaring mee mbt het omwisselen.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door keesie25 »

Helaas, geen ervaring met omwisselen. Die van mij geeft ook op de teller mijlen aan. De binnenring in kilometers is slechter leesbaar dan bij mijn vorige 2005 model. Het hele computergebeuren/cruise control is WEL schakelbaar van mijl in kilometers, maar dat weet Rene denk ik wel.

Ik heb je berichten even terug gelezen dat je vorig jaar info zocht over import en zo. En je hebt dus nu een Mustang gekocht? Kun je er iets over vertellen, misschien foto's?
Laatst gewijzigd door keesie25 op vr 24 jul, 2020 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door Eric »

In alle kleuren van de regenboog verkrijgbaar:

https://www.heiler-tachodesign.de/Gauge ... stang-2015

En hier een dhz video om ze te installeren:

Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door MarisGT »

Flitsmeister op je telefoon zetten en die gebruiken... Doeik over het algemeen ook..Ideaal..
Gebruikersavatar
RalphB
Berichten: 38
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 16:27

Re: Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door RalphB »

Ik wilde al een foto als icoontje plaatsen maar geen idee hoe ik dat moet verkleinen. Ben niet zo'n techneut... so help needed😬 of foto. En waar ik dat kan plaatsen
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door keesie25 »

RalphB schreef: vr 24 jul, 2020 18:26 Ik wilde al een foto als icoontje plaatsen maar geen idee hoe ik dat moet verkleinen. Ben niet zo'n techneut... so help needed😬 of foto. En waar ik dat kan plaatsen
Lees even naar boven de berichten terug s.v.p.
Gebruikersavatar
RalphB
Berichten: 38
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 16:27

Re: Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door RalphB »

Thanks voor de reacties. Heb het filmpje van de demonstratie en verwisselen al bekennen. Ik ga er meteen eens ff checken, vaag vermoeden dat ik anders fikse boetes ga krijgen😬
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door Dakloos »

RalphB schreef: vr 24 jul, 2020 18:39 vaag vermoeden dat ik anders fikse boetes ga krijgen😬
Waarom? Rij al 20 jaar met een mijlenteller in mijn oude hok:

30 mph = 50 kmh
50 = 80
60 = 100
75 = 120

That's it. Meer hoef je niet te onthouden :wink:
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
RalphB
Berichten: 38
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 16:27

Re: Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door RalphB »

Ja, daar ben ik achter. Maar mn voetje is geluid gerelateerd gewend😂 Hij is stil tov mn vorige, dus uitlaatlijn ga ik wel aanpakken. (Heb namelijk gekozen voor de ecoboost, moet ook mn dagelijkse rijder zijn). Hiervoor had ik nog zo'n uitgebouwde Celica Tsport met extra compressor etc. Die maakte me wat te veel geluid. Dus heb gekeken en denk voor mbrp street te gaan.
Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1627
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door saf1908 »

Goede tip, Flitsmeister. Rijd ik al 5+ jaar mee, elke dag een kilometer of 100, en ik let nooit op mijn snelheid op de snelweg. Dus km/h in mijn dagelijkse auto of mph in mijn Mustang is niet zo spannend. Bebouwde kom en wegwerkzaamheden let ik uiteraard wel op mijn snelheid, maar 100 km/h op de snelweg... De groeten, maar ik doe niet mee.
1966 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
RalphB
Berichten: 38
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 16:27

Re: Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door RalphB »

Tja, een keer wegmisbruikers vind ik wel genoeg🙄.
Ookal heb je flitsmeister, het programma is niet 100% waterdicht en staande kunnen ze je altijd houden🤷‍♂️
marco529special
Berichten: 13
Lid geworden op: di 22 aug, 2023 18:15
Locatie: Schiedam

Re: Vraag mbt mile/km teller plaat

Bericht door marco529special »

Eric schreef: vr 24 jul, 2020 10:09 In alle kleuren van de regenboog verkrijgbaar:

https://www.heiler-tachodesign.de/Gauge ... stang-2015

En hier een dhz video om ze te installeren:

Heb ook nieuwe tachoschijven besteld bij deze firma[kmpu ipv mph] en zelf ontworpen krijg ze vandeweek binnen.
Vindt het moment van de wijzers terug plaatsen in het filmpje een beetje wazig hij haalt ze op een andere manier eraf en plaats ze dan weer anders terug.
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”