Ervaring gevraagd met sequential achterlichten

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RalphB
Berichten: 38
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 16:27

Ervaring gevraagd met sequential achterlichten

Bericht door RalphB »

Mijn mustang ecoboost is vanwege Duitse tuv omgebouwd... neem aan door de eerste eigenaar. Aangezien hier niet dezelfde restricties gelden wil ik hem liefst weer origineel maken.

Op dit moment gaat eerst 1x de sequential af, daarna alleen nog een oranje led streep op de plaats van de rode achter reflectoren.

Liefst wil ik alles weer origineel. Ik heb de kap achter eraf gehad, wat geprobeerd met stekkers... maar ik heb geen flauw idee wat ik moet doen of hoe het er origineel uitziet qua bekabeling.

Alle hulp is welkom🙏
Gebruikersavatar
okp
Donateur 2013
Berichten: 2609
Lid geworden op: za 02 feb, 2008 15:16
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Re: Ervaring gevraagd met sequential achterlichten

Bericht door okp »

IK heb zelf een set van Vland gekocht, 5 verschillende Modi, origineel en sequentieel.
Gebruikersavatar
cenobyte
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 09 aug, 2010 07:18
Contacteer:

Re: Ervaring gevraagd met sequential achterlichten

Bericht door cenobyte »

Is dat een duur grapje om ze hier te krijgen? Zag ze op internet voor rond de 550 dollar?
Groetjes,
Mario

2017 Mustang GT convertible Ruby Red
1986 Corvette Indy 500 Pace Car convertible
Gebruikersavatar
okp
Donateur 2013
Berichten: 2609
Lid geworden op: za 02 feb, 2008 15:16
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Re: Ervaring gevraagd met sequential achterlichten

Bericht door okp »

cenobyte schreef: ma 19 okt, 2020 14:59 Is dat een duur grapje om ze hier te krijgen? Zag ze op internet voor rond de 550 dollar?
https://www.vland-official.com/collecti ... 0931898477

inclusief shipping. Ze werken nog steeds top.
Gebruikersavatar
BlackMustang15
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 24 feb, 2021 22:47

Re: Ervaring gevraagd met sequential achterlichten

Bericht door BlackMustang15 »

RalphB schreef: zo 16 aug, 2020 21:43 Mijn mustang ecoboost is vanwege Duitse tuv omgebouwd... neem aan door de eerste eigenaar. Aangezien hier niet dezelfde restricties gelden wil ik hem liefst weer origineel maken.

Op dit moment gaat eerst 1x de sequential af, daarna alleen nog een oranje led streep op de plaats van de rode achter reflectoren.

Liefst wil ik alles weer origineel. Ik heb de kap achter eraf gehad, wat geprobeerd met stekkers... maar ik heb geen flauw idee wat ik moet doen of hoe het er origineel uitziet qua bekabeling.

Alle hulp is welkom🙏
Ik heb een mustang uit duitsland gehaald en idd met oranje knipper en mistlamp dit is een duitse norm wat ik begreep.
Ik heb andere gekocht die sequential zijn , maar let op waarschijnlijk hebben ze de bedrading ook aan gepast, en 3 relais er tussen gebouwd .
Dit zal je er uit moeten halen de bedrading orgineel maken
zie foto .

Afbeelding
Loud Pipes Saves Lives
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”