Navigatie

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BlackMustang15
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 24 feb, 2021 22:47

Navigatie

Bericht door BlackMustang15 »

Hallo ik heb een vraag , ik heb een gt uit 2015 .
We kwamen er achter dat hier geen navigatie op zit , na wat te hebben gezocht op het internet kwamen we er achter dat je via Forscan dit vrij simpel kan instellen .
Nu is mijn vraag wie heeft hier ervaring mee, wat ik bedoel is welke parameter moet ik precies veranderen ?
Ik heb een OHP ELMconfig FORScan OBD2 Adapter - ELM327 USB Scanner voor Ford besteld.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen .

Danny
Loud Pipes Saves Lives
Gebruikersavatar
BackToBlack
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 22 jan, 2018 14:17
Locatie: Delft

Re: Navigatie

Bericht door BackToBlack »

Syn2 of Sync3? Europees of US uitvoering?

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Get in, Sit down, Shut up and hang on!!

https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 66374.html
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Navigatie

Bericht door Eric »

Als het een 2015 modeljaar is is het altijd Sync2, zowel US als export modellen.

Ik betwijfel eerlijk gezegd of je dit zomaar kunt vrijschakelen. Volgens mij moet er een specifieke navigatie hardware module aanwezig zijn. Daarnaast heb je uiteraard een SD card met de navigatiedata toevoegen.
Gebruikersavatar
BlackMustang15
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 24 feb, 2021 22:47

Re: Navigatie

Bericht door BlackMustang15 »

Sd kaart heb ik F9 , er staat ergens op youtube een filmje hierbij de link .
De auto us uitvoering .

Loud Pipes Saves Lives
Gebruikersavatar
BlackMustang15
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 24 feb, 2021 22:47

Re: Navigatie

Bericht door BlackMustang15 »

Eric schreef: do 25 feb, 2021 10:55 Als het een 2015 modeljaar is is het altijd Sync2, zowel US als export modellen.

Ik betwijfel eerlijk gezegd of je dit zomaar kunt vrijschakelen. Volgens mij moet er een specifieke navigatie hardware module aanwezig zijn. Daarnaast heb je uiteraard een SD card met de navigatiedata toevoegen.
Het is me gelukt zonder een hardware module te plaatsen heeft wel wat voet in aarde gehad omdat er verschillende verhalen rond gaan , achter af is het niet heel moeilijk .
Maar hij doet het , moet alleen nog kijken hoe ik het menu nog in het Nederlands krijg is nu nog Engels (misschien heeft hier iemand ervaring mee)
Loud Pipes Saves Lives
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”