Mijn eerste V8

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: Mijn eerste V8

Bericht door chrisrombouts »

Dank je heren, inderdaad, smaken verschillen en dat is maar goed ook anders zagen alle Mustangs er het zelfde uit ! :mrgreen:
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Mijn eerste V8

Bericht door keesie25 »

Chris, van harte! Ik ben normaal gesproken niet vaak op 'dit deel' van het forum, maar hoop zeer spoedig uit te leggen waarom dat nu WEL het geval is.
Afijn, ik zie een nieuwe motorkap en achterspoiler t.o.v. de eerste situatie. Ik vind het mooi! Is de kap van polyester? Zaten de dubbele uitlaten er al op? Ik vind de wielen goed passen maar de andere waren ook niet slecht. Ben benieuwd naar interieur en striping.
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: Mijn eerste V8

Bericht door chrisrombouts »

Hoi Kees, (neem aan dat dat je naam is :)) Bedankt voor je reactie. Zag inderdaad net wat anders van je voorbij komen dus daar moet ik ook nog op reageren. :mrgreen: Zelf zit ik de laatste tijd ook niet zo vaak op dit forum. Je kan niet alles bij houden. :( De wielen op de laatste foto's zijn mijn winterset. Die lagen origineel op Oscaar. Op de eerste foto staat mijn zomerset. Die heb ik van Oscaar afgehaald en de originele wielen van de GT zitten nu op Oscaar en staat te koop bij Hennie. Kan er thuis niet fatsoenlijk 2 kwijt. Inderdaad zit er een polyester kap van Cervini op en een spoiler. Verder heb ik ook onder de kap een CAI laten monteren. De originele uitlaten vervangen door de Ford Performance set met Borla touring einddempers en een X-pijp. Dit komt inclusief de GT350 onder bumper. A.s. vrijdag komt de striping erop. Interieur is stock. Full leather en met performance package.
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Mijn eerste V8

Bericht door keesie25 »

Hoi Chris, gisteravond laat thuis gekomen en ook je bericht in het andere Red bull topic gelezen. Heel langzaam wordt het me duidelijk wat er is gebeurd! Uiteraard heb ik donderdag wel wat andere Mustangs bij Hennie zien staan maar je zult me vergeven dat ik daar geen oog voor had........ik was alleen maar bezig met die rode!
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Mijn eerste V8

Bericht door Eric »

Ik denk dat van deze twee exemplaren precies de juiste auto bij de juiste persoon is beland.
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: Mijn eerste V8

Bericht door chrisrombouts »

Eric schreef: ma 17 feb, 2020 10:12 Ik denk dat van deze twee exemplaren precies de juiste auto bij de juiste persoon is beland.
Dat denk ik ook ja. :D Ik ben er erg blij mee en Kees ook denk ik. Wel toevallig.
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Mijn eerste V8

Bericht door keesie25 »

Zoals elders te lezen, ik ben de hele middag bezig geweest om de grijze te verkopen. Papieren overleggen, overschrijven (hoewel dat binnen 5 minuten rond was), en vanmorgen met onze twee jonge katjes naar de dierenarts voor een check-up, en dat gaat toch echt VOOR de Mustang.....vanmiddag laat een eerste korte inspectie gedaan rondom, en hoewel ik dat al bij Hennie Lek zag, alle delen sluiten mooi op elkaar aan. Wel viel het me op, dat Ford dus nog steeds de 'geplakte' ramen toepast, dus niet netjes de ramen in rubber gevat, maar tussen glas en metaal een gootje waar altijd vuil ophoopt.
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: Mijn eerste V8

Bericht door chrisrombouts »

Vanochtend even snel gebruik gemaakt van de zon om wat nieuwe foto's te maken van mijn auto met de nieuwe striping.
Helaas geen tijd gehad om hem eerst te wassen. Valt ook niet echt overal op. Zeker niet op de droneshots.
Ben alleen nog niet helemaal overtuigd over de zichtbaarheid van de wolven op de zij striping.
Op zich slim gedaan door zwart glanzend op mat te laten overgaan maar ben bang dat je het bijna nooit ziet.

Hier heb je in ieder geval Canis Lupus:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Mijn eerste V8

Bericht door keesie25 »

Chris, hij ziet er 'gelikt 'uit. De striping maakt hem gewoon van alle kanten net iets spannender dan dat hij al was, wat vaker het geval is bij grijze Mustangs........Ik hoop inderdaad dat de wolven aan de zijkant te zien zijn. Waarom trouwens wolven en niet mustangs? De 'galopperende'' wolf lijkt trouwens net een mustang, op zijn kop na dan.
Hij is helemaal af, niks meer aan doen, hoewel......je kunt nog wat belettering aan de achterzijde plaatsen......
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Mijn eerste V8

Bericht door sjirafje »

Op de laatste foto lijkt het alsof er luchtbellen rond de tekst Canis Lupus zitten :(
Laatst gewijzigd door sjirafje op wo 26 feb, 2020 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
BullitTV
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 27 okt, 2014 13:03

Re: Mijn eerste V8

Bericht door BullitTV »

Mooi totaalplaatje Chris! Ik vond de motorkap in eerste instantie persoonlijk iets te veel van het goede maar met deze striping is mijn mening hierover ineens miraculeus volledig omgedraaid :ok:
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: Mijn eerste V8

Bericht door chrisrombouts »

keesie25 schreef: di 25 feb, 2020 20:10 hoewel......je kunt nog wat belettering aan de achterzijde plaatsen......
:lol: :lol: Grappenmaker. :mrgreen: Dank je en waarom wolven, tja ik heb iets met wolven. :roll:
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: Mijn eerste V8

Bericht door chrisrombouts »

sjirafje schreef: wo 26 feb, 2020 00:18 Op de laatste foto lijkt het alsof er luchtbellen rond de tekst Canis Lupus zitten :(
Verrek, nou je het zegt. Lijkt er zeer zeker wel op. Ik moet er zowiezo nog mee terug dus zal dat aankaarten.
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: Mijn eerste V8

Bericht door chrisrombouts »

TedVlemmings schreef: wo 26 feb, 2020 09:55 Mooi totaalplaatje Chris! Ik vond de motorkap in eerste instantie persoonlijk iets te veel van het goede maar met deze striping is mijn mening hierover ineens miraculeus volledig omgedraaid :ok:
:lol: :lol: Dank je !! Zie je wel, wonderen zijn de wereld nog niet uit. :mrgreen: :mrgreen:
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Mijn eerste V8

Bericht door petersdappie »

Schitterende bak Chris. Hij is echt heel mooi. Luchtbelletje eruit en niks meer aan doen, misschien nog een strikje erom.. hihi... gr Theo


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”