Mijn eerste mooie fotosessie

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Diante

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door Diante »

Nog een video...

Afbeelding

Linker koplamp moet nog iets versteld worden, deze zit wat te laag nog.
Komt tevens nog een andere achterbumper op, want naar mijn idee is hij krom, ik ga op zoek naar een originele.
(meeste onderdelen die erop zitten zijn origineel)
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door Dakloos »

Diante schreef:Komt tevens nog een andere achterbumper op, want naar mijn idee is hij krom, ik ga op zoek naar een originele.
(meeste onderdelen die erop zitten zijn origineel)
Originele bumpers horen krom te zijn! Ze zijn iets naar binnen gebogen in het midden.....
Erwin

1966 convertible
Diante

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door Diante »

Had mijn originele verkocht in '98 aangezien hij wat beschadigd was.
Heb er een replica op zitten, maar nu heb ik wel spijt dat ik mijn originele verkocht heb....die paste tenminste.

Ga later nog een keer op zoek naar een originele en laat die dan opnieuw verchromen.
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door Dakloos »

Diante schreef:Had mijn originele verkocht in '98 aangezien hij wat beschadigd was.
Heb er een replica op zitten, maar nu heb ik wel spijt dat ik mijn originele verkocht heb....die paste tenminste.

Ga later nog een keer op zoek naar een originele en laat die dan opnieuw verchromen.
Een originele is zeker een cm naar binnen gebogen.....repro bumpers zijn gewoon recht zoals de mijne :( . Ga je ook nog voor andere wielen? Ze misstaan de auto echt niet(!) maar Mustangs zijn nooit geleverd met echte spaakvelgen.
Erwin

1966 convertible
Diante

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door Diante »

Heb de originele velgen reeds gepoeder coat en al thuis liggen met de originele wieldoppen, zodat ik hem wel origineel kan maken.
Ook mocht ik hem besluiten te verkopen, dan gaat het origineel erop.

De andere velgen zijn chrome velgen met losse spaken overigens.
Handig als ik ze moet poetsen. :wink:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Diante op di 24 apr, 2018 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door mustang66coupe »

Mooi hoor :ok:

Er komt ok nog een coupe in die kleuren combinatie (met wit dak) :mrgreen: . Alleen gebruik ik de kleur ook binnen. Het dashboard is al in die kleur :wink:

Gr, Bas
66 coupe aut. V8 in progress
Diante

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door Diante »

Persoonlijk zou ik hem van binnen niet dezelfde kleur geven, dan wordt het "to much", wat juist zo mooi is is het zwarte interieur, dan oogt het ook rustiger....wit zou bijvoorbeeld weer te zoet zijn.
Alleen een witte cabriokap staat ontzettend mooi, in jouw geval dan witte hardtop.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Diante op di 24 apr, 2018 22:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door mustang66coupe »

Diante schreef:Persoonlijk zou ik hem van binnen niet dezelfde kleur geven, dan wordt het "to much", wat juist zo mooi is is het zwarte interieur, dan oogt het ook rustiger....wit zou bijvoorbeeld weer te zoet zijn.
Alleen een witte cabriokap staat ontzettend mooi, in jouw geval dan witte hardtop.
Ik vind 2 tone interieur juist weer mooier dan alleen maar zwart. Maar smaken verschillen he :mrgreen:
66 coupe aut. V8 in progress
Diante

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door Diante »

Gelukkig maar, anders reden we allemaal in dezelfde auto, dezelfde kleur, dezelfde kleding, etc. :wink:

Post wat foto's als je kunt, ben nu wel benieuwd hoe die van jou eruit ziet.
Gebruikersavatar
Vinnie
Berichten: 509
Lid geworden op: do 27 sep, 2012 22:07
Locatie: Amsterdam

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door Vinnie »

Prachtige wagen. Hele mooie kleur!
- 1973 Mustang Grande 351C-2V
- 1999 Corsa Sport X14XE
Gebruikersavatar
mustang66coupe
Berichten: 1259
Lid geworden op: ma 19 nov, 2012 14:26

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door mustang66coupe »

Diante schreef: Post wat foto's als je kunt, ben nu wel benieuwd hoe die van jou eruit ziet.
Nou mijn mustang is zover nog niet hoor. Ben pas verhuisd dus het staat nu ook nog ff stil. Ben ook nog een bmw E30 cabrio aan het afmaken en als die klaar is komt de mustang naar het nieuwe huis waar ik er dan weer verder aan ga werken, De mustang stond eerst bij vrienden omdat ik zelf geen ruimte had maar nu in eigen garage in afwachten tot de bmw af zodat ze plek kunnen ruilen :)

Afbeelding

Hier een foto van het dashboard wat dus wel al in die kleur staat. Het is best een aparte kleur. Afhankelijk van lichtinval is het groen met of zonder blauwe gloed. Moeilijk foto van te nemen. Ik zag het in jouw foto's ook. Je moet het in het echt zien.
Heb 3 kleurencombinaties in me hoofd zitten voor de mustang. Bij alle 3 komt deze kleur voor. :wink:

Afbeelding

gr,
Bas
66 coupe aut. V8 in progress
Diante

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door Diante »

Vinnie schreef:Prachtige wagen. Hele mooie kleur!
Bedankt!

Ik zie dat je je voorlopig nog niet hoeft te vervelen met je Mustang. :mrgreen:

Denk toch dat ik de mijne helaas moet verkopen, dus mocht er nu al iemand zijn die serieus belangstelling heeft, laat maar even weten.
Het grote stuk grond in Portugal is voor mij de basis van mijn levensdroom, eigen grond in eigen land...lekker in de natuur....en dan kan ik daarop verder mijn droom bouwen.

Een simpel houten huisje, grote schuur voor mijn overige auto's, fruitbomen, natuurlijke waterbron, etc.
De Mustang is nou eenmaal het meeste waard, helaas is het ook degene die het mooist is en het allermeeste plezier geeft om te rijden, dus hij gaat wel weg met pijn. :(
Laatst gewijzigd door Diante op ma 21 mar, 2016 12:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vinnie
Berichten: 509
Lid geworden op: do 27 sep, 2012 22:07
Locatie: Amsterdam

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door Vinnie »

Jammer, maar dat overleef je wel weer. Als je je droom kan verwezenlijken (ik heb dezelfde maar mijn vriendin helaas (nog) niet ;-) ) dan zou ik het doen!
- 1973 Mustang Grande 351C-2V
- 1999 Corsa Sport X14XE
Diante

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door Diante »

Weet iemand misschien een goed adres om een cabriokap aan te schaffen en te laten monteren?

De mijne is verprutst, dus mag weer opnieuw beginnen. :(

Op de foto zat de cabriokap er nog deels op maar die is er nu in zijn geheel af.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Diante op di 24 apr, 2018 22:29, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jan douwe
Berichten: 255
Lid geworden op: wo 04 nov, 2009 21:03
Locatie: friesland

Re: Mijn eerste mooie fotosessie

Bericht door jan douwe »

cabrio care naarden.

https://youtu.be/XLN3DJdKR04?t=5

groeten JD
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sck2ZSK-Qk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=XLN3DJdK ... detailpage" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”