Red Bull

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: Red Bull

Bericht door chrisrombouts »

Sorry Kees maar ook ik moet me toch echt aansluiten bij de meerderheid, alhoewel er niet eens een minderheid is,
maar al die extra badges vindt ik ook echt niet mooi hoor.
Maar je hebt al lang besloten en het is dan ook jouw auto, maar als je dan toch Mustang achterop wil plaatsen, waarom dan niet
op de klep dus boven de zwarte plaat. Lijkt me in ieder geval een stuk beter verdeeld en rustiger dan op die mooie glanzende plaat.
Sorry ! Verder prachtige auto hoor. :wink:
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

En dan nu het muzieksysteem. Ik heb een USB-afspeler in huis. Daarin zit al een hele tijd hetzelfde stickje. Iedere keer als ik de speler aan zet begint hij opnieuw, en hetzelfde liedje wordt steeds als eerste afgespeeld: Ace of hearts van Chris Rea.
Datzelfde stickje heb ik ook in de auto uitgeprobeerd. Het begon met 'What a wonderful world' van Louis Armstrong. Allereerst is dat natuurlijk een goed nummer om met je nieuwe auto te beginnen, maar Ik daar gaat het even niet om. Wat er na Louis kwam weet ik even niet meer, niet echt op gelet. Ik denk dat de speler in de auto dus eerst naar de artiest kijkt, en begint met 'Armstrong'. Toen ik de speler uitzette ging hij daarna verder op de plek waar hij de vorige keer gebleven was,ten teken dat het eindpunt in het geheugen opgeslagen is. Tussendoor nog even geprobeerd om met de spraakbediening op het stuur te kiezen, b. v. 'Beatles', maar daar wist de aardige mevrouw geen raad mee. Dat zou kunnen betekenen dat ze de Beatles niet kent, maar dat kan ik me niet voorstellen (hoewel ik laatst een film zag die daar over ging.....). Het kan ook zijn dat dit commando niet werkt, of dat er gewoon geen liedjes van de Beatles op staan.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Dank je Chris, we zullen er even over nadenken.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door Eric »

Het Sync systeem kan artiesten, songs en albums afspelen op commando mits de titels correct zijn opgenomen in de ID3 tags van je mp3 bestanden. Vervolgens moet je ook de juiste commando's gebruiken. Bv: 'Play artist The Beatles' of 'Play song Straberry Fields Forever' of 'Play album Abbey Road'.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Ik had zoiets al gelezen, dank je Eric. Op dit stickje staan sowieso alleen maar losse liedjes, ik ga dat de komende tijd eens allemaal uitproberen. Probleem kan zijn dat mijn vrouw van Madonna houdt en ik van de Beatles, dus dat wordt tegen elkaar in roepen. Ik denk dat ik in ieder geval NIET begin met 'Drive my car'.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Dit is eigenlijk een 'tussendoortje' maar wel vermeldenswaard. (had misschien in een ander topic gemoeten)
Ik heb ooit afgereden in een schakelauto, en altijd schakelauto's gehad, op misschien een leen- of huurauto na. Totdat ik de vorige Mustang kocht, een automaat. Ik reed er zo mee weg en heb er nooit problemen mee gehad. Toen ik vorige week bij Hennie in de nieuwe rode stapte, ook ene automaat, legde de verkoper nog even wat zaken uit op het dashboard, en merkte dat ik mijn rechtervoet BOVEN het gaspedaal hield en mijn linkervoet BOVEN het rempedaal. Hij zei dat hij zijn linkervoet NIET gebruikt, maar die op de ophoging laat rusten, en met zijn rechtervoet wisselt van pedaal. Hennie en de eigenaar kwamen er ook bij en de uitkomst was dat ik het anders deed dan zij. Ik vind dat eigenlijk wat vreemd, want mijn manier kan het een fractie van een seconde schelen voordat je een pedaal gebruikt t.o.v. de andere manier, toch? Overigens plaats ik mijn linkervoet wel uiterst links als je weet dat er langere tijd niet geremd hoeft te worden, dus op de snelweg. Ik heb er nooit moeite mee gehad, en heb ook nooit commentaar gekregen van anderen die met me meereden, als ze er al op gelet hebben. Jullie mening/ervaringen graag.
Gebruikersavatar
BullitTV
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 27 okt, 2014 13:03

Re: Red Bull

Bericht door BullitTV »

Ik heb wel eens met mijn linkervoet toen ik net een auomaat reed uit automatisme 'gekoppeld'. Dan sta je ineens heel snel, heel onverwachts, heel stil. Gelukkig was het tijdens parkeren en gaat het dan allemaal niet zo hard maar was toch ff schrikken. Als je nooit anders rijdt dan automaat en dit gewend bent zal het wellicht best OK werken, en ieder z'n manier, maar als je dagelijks handbak rijdt dat gaat dat automatisme toch wel eens zorgen voor ongemakkelijke momenten als je met links remt.
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Zeker Ted, maar als ik dit dus nu al 11 jaar deed in de vorige automaat, en het nooit verkeerd ging, dan zou het onzin zijn om nu mijn rijstijl te wijzigen. Sterker, dan zou ik me DAARDOOR misschien gaan vergissen!
Ik zat me even te bedenken, ik heb al een jaar of 6 artrose in mijn rechterheup, en kan er nog redelijk mee leven. Alleen gas geven met rechts ontlast dus ook mijn rechterbeen/heup op deze manier, maar ik doe dit allemaal niet bewust hoor.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door Eric »

Dit is denk ik wat Chris bedoelde:

Afbeelding
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Dat is dan dus de EU uitvoering zonder spoilertje. Ik vind de zwarte letters er ook niet echt uit springen. We zullen over minimaal en week zien wat het wordt, want dan ga ik pas naar dat beletteringsbedrijf.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Ik ben de 'owners guide' aan het doornemen. Hoewel lijvig, kun je sommige delen gewoon overslaan. Het deel 'garantie' bijvoorbeeld, en 'child safety' omdat ik toch geen kinderen heb.
Eigenlijk test ik meestal een onderdeel (ook van apparatuur binnenshuis) eerst uit, en als ik er niet uit kom ga ik het bijbehorende boekje lezen.

Goed, vanmorgen dus in de auto gestapt zonder hem te starten. Het touchscreen gaat niet automatisch aan, maar gaat pas aan als je de auto start. Of je het scherm ook aan (en uit) kunt zetten zonder de auto te starten kan ik niet in het boekje vinden. Oke, op het centrale aan/uit knopje bij het muziekdeel maakt dat het scherm aan gaat, waarbij ook de muziek begint te spelen, ZONDER te starten dus. Deze keer was het eerste liedje 'All night long' van Lionel Richie, dus deze keer op songtitel, en niet op artiestnaam.

Ik was eigenlijk op zoek naar de optie om mijn adressen in de navigatie in te voeren. Mijn eigen adres was vorige week bij Hennie al door de vorige eigenaar en mezelf ingeprogrammeerd. In de lijst staat 'street adres' en als je dat indrukt, krijg je een toetsenbord. Alle letters/cijfers die je KUNT activeren staan lichter dan de andere letters. Kijk, ik wil naar ALMERE. Als ik A-L-M indruk, wordt alleen nog maar de letter E verlicht, omdat je in Nederland alleen maar ALMELO en ALMERE hebt. Pin me er niet helemaal op vast, maar zo werkt het ongeveer. Bedenk daarbij dat ik een ouderwetse (....) Tomtom gewend was, aan een kabeltje en geplakt op het voorraam. Als je ALMERE hebt kun je straatnaam intikken, weer met sommige toetsen aan en andere uitgeschakeld. Wat leuk is, dat ikzelf op nr 6 woon in een straat (niet in Almere), en dat is ook het laatste/hoogste nr van die straat. Hij geeft dus ook aan dat je maar tot nr 6 kunt intoetsen.
Laatst gewijzigd door keesie25 op ma 24 feb, 2020 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Toen ik mijn eerste adres wilde OPSLAAN, deed hij dat echter niet. Vreemd is dan weer dat hij niet zegt waarom niet, maar daar kwam ik wel achter. Er was een adreslijst opgeslagen van de vorige eigenaar, ik schat zo'n 15-20 adressen. Die heb ik eerst allemaal verwijderd, en daarna kon ik een adres van mijn keus opslaan.
In het boekje kan ik niet vinden HOEVEEL adressen je kunt opslaan, maar ik vermoed dus 15-20.
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Red Bull

Bericht door grandmaster n »

keesie25 schreef: zo 23 feb, 2020 11:50 ...en merkte dat ik mijn rechtervoet BOVEN het gaspedaal hield en mijn linkervoet BOVEN het rempedaal....
Ik doe het zo'n beetje om en om, de ene keer rem ik met links, de andere keer met rechts.

gr
Gebruikersavatar
FredB
Berichten: 81
Lid geworden op: di 29 jul, 2014 18:18
Locatie: Bodegraven

Re: Red Bull

Bericht door FredB »

keesie25 schreef: ma 24 feb, 2020 13:27 Of je het scherm ook aan (en uit) kunt zetten zonder de auto te starten kan ik niet in het boekje vinden.
Op de start knop drukken en de rem niet intrappen
live today nobody promised you tomorrow

2016 GT Convertible
2013 V6 Convertible Premium
2007 V6 Convertible
Grey Mustang Registry #8604
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Dat is gelukt, dank je! Je kunt dus op de Start knop drukken OF op aan/uit op de middenconsole bij het audio-deel.
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”