Red Bull

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door Eric »

keesie25 schreef: do 20 feb, 2020 21:56 De accu heeft een afdekplaat. Ik denk dat deze plaat op DRIE punten vastgehecht moest zijn,maar dat was slechts op een plaats het geval. Op de twee andere plaatsen heb ik maar even een paar geel plastic pennetjes in gedraaid. Geen idee of de afdekplaat anders open blijft staan of verschuift. Kan iemand hier iets over zeggen?
Ik heb die drie plastic pinnetjes gewoon in mijn dashboardkastje liggen. De afdekkap wordt door de motorkap prima op zijn plaats gehouden.
Gebruikersavatar
FredB
Berichten: 81
Lid geworden op: di 29 jul, 2014 18:18
Locatie: Bodegraven

Re: Red Bull

Bericht door FredB »

keesie25 schreef: vr 21 feb, 2020 09:12 Er zit bovendien nog heel fijn gaas achter die roostertjes.

Verder: de mapjes voor die KE's die ik terugstuurde naar Bom com zijn door hen getest op een Mercedes, en ze werken daarop perfect.......
De mapjes die ik bij bol.com besteld heb werken prima. Heb je de sleutel wel achter het juiste flapje gezet? Bij mij ging het bij de eerste keer testen ook fout :(

Veel plezier nog met je Mustang en dat je nog maar veel van je ontdekkingen hier op het forum mag delen.
live today nobody promised you tomorrow

2016 GT Convertible
2013 V6 Convertible Premium
2007 V6 Convertible
Grey Mustang Registry #8604
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Thanks, Fred, ze werken bij mij echt niet, maar ik zag op het fotootje dat het andere zijn als degene die ik kreeg toegezonden. Ik zou natuurlijk andere kunnen laten toesturen.......
Direct maar even naar de stad gereden, en mapjes bij een autozaak getest. Deze doen het goed, dus bij de auto gaan staan met de AB in het mapje, en de deur gaat NIET open. Twee mapjes gekocht, klaar dus.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Nieuwe avatar gemaakt.......effe wennen!
Gebruikersavatar
RedGt
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 17 sep, 2012 21:02
Locatie: Prov.Groningen

Re: Red Bull

Bericht door RedGt »

Nice.

RedGT
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door 1967coupe »

Hoi Kees,

zoals je al aangeeft ieder zijn mening. Persoonlijk vind ik het te druk, je propt als het ware de logo's in de beschikbare ruimte. Ik zou dan het paardje weglaten. En misschien plaklogo's op je spatborden. Natuurlijk bij mij te koop :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dat trechtertje hebben ze natuurlijk gedaan als goedmakertje voor het tankflater van het vorige model :mrgreen:

Mooie wagen man!

Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Heel goed Rene, waarschijnlijk komen er ook kleine verchroomde paardjes onder het 5.0 logo, weet ik nog niet zeker.

Intussen: behalve op de middenconsole kun je ook op het stuur de muziek bedienen. Dat wisten we natuurlijk al, maar dat heb ik vandaag pas uitgeprobeerd.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door Eric »

keesie25 schreef: vr 21 feb, 2020 20:49 Heel goed Rene, waarschijnlijk komen er ook kleine verchroomde paardjes onder het 5.0 logo, weet ik nog niet zeker.
Oh no :roll:
Gebruikersavatar
BullitTV
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 27 okt, 2014 13:03

Re: Red Bull

Bericht door BullitTV »

keesie25 schreef: vr 21 feb, 2020 17:53 Nieuwe avatar gemaakt.......effe wennen!
Inderdaad even wennen kees, ik herkende je niet zonder de naam de lezen! Wel een mooie upgrade heb je gemaakt.
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Eric schreef: za 22 feb, 2020 07:59
keesie25 schreef: vr 21 feb, 2020 20:49 Heel goed Rene, waarschijnlijk komen er ook kleine verchroomde paardjes onder het 5.0 logo, weet ik nog niet zeker.
Oh no :roll:
....we willen gewoon dat hij er zo snel mogelijk uitziet......
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door 1967coupe »



Paar jaar geleden had een klant de logo's van me gekocht
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Ja, dat is mooi, alleen bij mij staat er al 5.0 en dat is denk ik NIET opgeplakt, maar door het spatbord heen bevestigd.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door Eric »

keesie25 schreef: za 22 feb, 2020 12:18 Ja, dat is mooi, alleen bij mij staat er al 5.0 en dat is denk ik NIET opgeplakt, maar door het spatbord heen bevestigd.
De 5.0 badges zijn geplakt maar hebben ook twee pinnen die in twee gaten in het scherm vallen. Die zijn echter alleen voor het uitlijnen, niet voor montage dus.

Maar echt Kees, waar begin je aan. Je verprutst de coole look van je auto met al die opeengestapelde badges :roll:
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Red Bull

Bericht door Dakloos »

Eric schreef: za 22 feb, 2020 13:17 Maar echt Kees, waar begin je aan. Je verprutst de coole look van je auto met al die opeengestapelde badges :roll:
Helemaal mee eens!
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Rene, de 5.0 logos ga ik natuurlijk niet zomaar verwijderen, ook omdat er dan dus twee gaatjes in het spatbord zitten. Bij mijn vorige auto stond daar trouwens 'GT' en daarbij een knipperlichtje.

Als het een en ander niet bevalt kan ik het ook zo weer verwijderen hoor. Ik heb een prijs afgemaakt bij het bestickerings bedrijf, in eerste instantie alleen voor de achterzijde. Ik vroeg of ik zuiver voor ontwerp/stickers betaalde OF voor het materiaal/oppervlak. Hoewel ze daar niet duidelijk over zijn maken ze dus wat extra paardjes, vandaar.

Denk hierbij ook aan de volgende vergelijking. Ik restaureer autootjes. Soms wil men daar ook stickers op. Dat zijn dus papieren voorkantjes met een lijmlaag, op een A4. Zo'n blad kost geloof ik een kwartje, maar.......het kan ook zijn dat men decals wil, ook wel waterslides genoemd, gaat ook per A4, maar die vellen kosten zo'n 8 euro. Je gaat dan natuurlijk wel proberen om dat hele vel vol te zetten met plaatjes, om de kosten te beperken. Ted (groene 64'er) weet daar alles van want ik heb het model van zijn auto nagemaakt. Hij had toen alleen maar een paar hele kleine logo's nodig, ook voor de spatborden. We hebben het toen helemaal volgezet met andere plaatjes, en de kosten blijven hetzelfde.
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”