Red Bull

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door Eric »

Die cover art plaatjes staan in de ID3 tags van je mp3 bestanden en ook die kun je met die editor bijwerken.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Weer even verder getest. Goed, via het menu naar mapnummer 11, waarin het eerste nummer 1 Cry baby cry is. Met het navi touchscreen is dat eenvoudig te doen. Het nummer speelt af, en daarna.......gaat het syteem weer verder met 1 A hard days night. Dit is het eerste nummer van de vierde map, maar het systeem zegt natuurlijk: EERST 1, en daarna A.

Met een 'normale' mapstructuur (liedjes in mappen op chronologische volgorde) wil ik dus de nummers in chronologische volgorde kunnen afspelen. Ik kan dat waarschijnlijk bereiken door: in de eerste map de nummers te nummeren met 1 t/m (bv) 15, en vervolgens de nummers in de tweede map te beginnen met 16, enzovoort.

Of......ik luister naar Eric.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Geluisterd naar Eric........progje gedowload, de trialversie.
Uitgepakt, en daarna de eerste map geprobeerd te bewerken. Hij zegt dat twee liedjes worden herkend, de rest niet. Eerst dus twee liedjes bewerkt, en zie daar, het albumlogo zit er op. Daarna wordt er gezegd dat je de rest vd liedjes per twee tegelijk kunt bewerken. Dat gaat dus niet, maar wel 1 tegelijk. Je ziet trouwens bij ieder procesje niet wat er gebeurt. Na nog twee liedjes wil hij niet meer, en wordt je verzocht het programma te kopen. Dat gaat niet gebeuren.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Het was een hele klus, maar het werkt: in het eerste mapje alle liedjes een nummer gegeven: A1......A2 etc. In het tweede mapje B1...B2 etc. 26 letters, en 26 mapjes gemaakt.......Nu speelt de boardcomputer de zaak chronologisch af zoals ik dat wil.

Verder niet zo veel te melden, tenminste.......er was zowaar een jarige de afgelopen dagen die 'gewoon' actief forumlid is, alle andere jarigen die ik bekeek zijn al in geen jaren actief geweest. Ook nog een paar 'stille' leden kunnen overhalen iets te schrijven, en dat is goed! Maar toch ook een paar stille 'leden' een PB gestuurd die doodleuk wordt gelezen, maar geen antwoord geven. Ook was er iemand die zegt niets te plaatsen, maar wel profiteert van alle kennis hier. En dat zijn ZIJN woorden.
Maar goed, ik wil mijn tijd niet verdoen met zulke lieden, en ga maar door waar ik gebleven ben.

Het deel van de OM waar ik mee bezig ben is momenteel niet erg interessant om te vermelden. Doe ik toch maar in vogelvlucht.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Ik was geloof ik ergens gebleven (had ik dat al verteld?)bij de garage opener. De knoppen daarvoor zitten op de zonneklep. Ik heb niet zo'n garagedeur, dus vluchtig doorgelezen. Daarna een deel over hoe je de auto start, en wat er gebeurt als hij niet start.....

Dan een stuk over de 'engine block heater' (if equipped). Als ik het goed lees is wordt het koelwater automatisch verwarmd als de temperatuur onder de 18 graden is. Hoe kun je zien of dat op je auto zit? Er staat ook ergens dat je aan een soort touwtje moet trekken of zo. Ik kan daar geen touw aan vastknopen......

Dan nog een stuk over hoe je de benzinetank moet vullen......allerlei waarschuwingen hierover, en 'on board diagnostics' betreffende benzine. Ah, het logo van het oranje motorblok (service engine soon) wordt besproken, wat ik ook had met de vorige Mustang.

Daarna een hoofdstuk over hoe je moet schakelen - transmissie, en gladde wegen. Daarna een hoofdstuk over de remmen.
Wordt vervolgd.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Alleen Eric reageert af en toe nog. Ik voel me een beetje Lucky Luke in het laatste plaatje van ieder stripverhaal. Gelukkig heeft hij Jolly Jumper nog, en ik .........mijn vrouw.
Deze dagen heb ik zware tuinklussen, zand kruien, straatje ophogen en stenen leggen, en af en toe een half dagje pauze. Een deel van de avond gaat voorbij met het lezen in de OM. Ik zal hem uit krijgen!
Wat passeert er allemaal? De werking van remmen, handrem, traction control, stability control, parking aids, en o.a. de uitleg van de achteruitrijd camera. Tja, ikzelf had de werking van die camera direct door, maar echt gebruiken doe ik hem niet. Ik vertrouw liever op mijn ogen en kijk links/midden/rechts voordat ik achteruit rijd. Weer een stuk over adaptive cruise control. Dat houdt zo ongeveer in dat er auto's voor je gedetecteerd worden en dat het systeem een signaal geeft als je te dichtbij bent. Ik heb het niet en zou dat waarschijnlijk ook niet gebruiken, alleen de gewone cruise control soms dan. Vervolgens Blind spot information. Steeds wordt er ook bij dit soort onderwerpen gezegd dat het systeem ook kan falen. Leuk om te weten. Bij mij zitten er trouwens van die bolle inzetstukjes in mijn buitenspiegels. Ze zijn mooi in de spiegels verwerkt, en geen opplakspul, maar ik heb niet het gevoel dat ik er al ooit in gekeken heb.
Vervolgens flink wat pagina's over 'load carrying' en 'towing'. Er wordt uitgelegd dat je wel je boodschappen kunt meenemen maar niet een aantal blokken beton..........en hoe zwaar de kar mag zijn die je voortrekt.........
Een stukje over de convertible top, heb ik niet, en dan ben ik nu op blz. 188, ongeveer de helft van de OM, dat begint met 'Driving hints'..........
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door sjirafje »

keesie25 schreef: do 02 apr, 2020 20:29 [...] dat begint met 'Driving hints'..........
Zou daar dan misschien eindelijk uitgelegd staan hoe je zonder brokken maken een auto meeting kunt verlaten met een Mustang? :lol:
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Ha ha, dat zou er inderdaad in kunnen staan! Inmiddels een paar bladzijden gelezen hierover.......met beleid rijden, geen gekke dingen doen, geen onnodig gas geven, anticiperen, afijn, het gebruikelijke.....
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Red Bull

Bericht door grandmaster n »

Ik vind zo'n adaptive cruisecontrol een ware ramp.
Ik maak liever zelf uit hoe dicht ik op een andere auto rijd.
Is bedoeld voor mensen die niet kan rijden, wat mij betreft, net als dat automatische inparkeergedoe.
Ik kan gewoon zelf inparkeren...

gr
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Helemaal mee eens, ik noemde het alleen omdat het in de OM staat.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door Eric »

grandmaster n schreef: vr 03 apr, 2020 11:06 Ik vind zo'n adaptive cruisecontrol een ware ramp.
Dat kun je niet menen. Veel van die ADAS systemen zijn inderdaad vrij irritant maar adaptieve cruise control is de beste automotive uitvinding van deze eeuw. Tot nu toe dan, de eeuw is nog lang.
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Red Bull

Bericht door grandmaster n »

Ik heb er mee gereden (in een huurauto) en die auto liet best een groot gat vallen naar de auto voor je.
Met het gevolg dat er een andere auto tussen kroop, waardoor mijn auto weer inhield om de afstand te bewaren/vergroten, waardoor er weer een andere auto tussen kroop, waardoor....enz,enz.
Ik had geen idee of je de afstand kon instellen, maar voor die drie dagen dat ik die auto huurde, liet ik de cc gewoon uit.

gr
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door 1967coupe »

188 bladzijden en bijna op de helft? :shock: :shock:

Lijkt wel een handleiding voor een vrouw :mrgreen: :mrgreen:
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

1967coupe schreef: vr 03 apr, 2020 12:17 188 bladzijden en bijna op de helft? :shock: :shock:

Lijkt wel een handleiding voor een vrouw :mrgreen: :mrgreen:
Wat bedoel je?

Ik ga toch maar het een en ander uitleggen over die adaptieve cruise control, wat in de OM staat. Er wordt gezegd dat het wel werkt bij auto's die direct/recht voor je rijden, maar er kunnen fouten ontstaan: als een auto voor je een beetje links of rechts rijdt t.o.v. jou, of als het b.v. een motorrijder betreft, kan het zijn dat het systeem dit niet registreert. Dat zelfde lees je ook een beetje tussen-de-regels-door in de OM bij andere zaken waar je op zou moeten vertrouwen, b.v. de dode hoek spiegel of de achteruitrijd camera. Kortom: het werkt, maar pin ons (Ford) er niet op vast als het niet werkt.
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Red Bull

Bericht door Dakloos »

1967coupe schreef: vr 03 apr, 2020 12:17 188 bladzijden en bijna op de helft? :shock: :shock:

Lijkt wel een handleiding voor een vrouw :mrgreen: :mrgreen:
Dat is deze :lol:

Image
Erwin

1966 convertible
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”