Red Bull
Moderator: Shelby GT-H
Re: Red Bull
Zelf vind ik het heel leuk dat je er iets persoonlijks van wil maken. Ik kan mijn mustang ook zo aanwijzen op de foto van 1326 mustangs
Maar mijn mening is dat dit te druk is, het geeft het idee dat je 3 verschillende mogelijkheden op een te kleine plek wil stoppen.
Ik zou 1 tekst of misschien een combi van 2 items kiezen maar 3 onder elkaar is voor mij te druk.
Ik denk dat ik zelf het paard weg zou laten en de text een stukje verder naar beneden. Het paard heb je namelijk al voorop en het 'GT' logo geeft wel je type mustang aan.
Waar ik me vooral aan zou storen is dat het 2 verschillende lettertype zijn (of in ieder geval lijken).
Maar mijn mening is dat dit te druk is, het geeft het idee dat je 3 verschillende mogelijkheden op een te kleine plek wil stoppen.
Ik zou 1 tekst of misschien een combi van 2 items kiezen maar 3 onder elkaar is voor mij te druk.
Ik denk dat ik zelf het paard weg zou laten en de text een stukje verder naar beneden. Het paard heb je namelijk al voorop en het 'GT' logo geeft wel je type mustang aan.
Waar ik me vooral aan zou storen is dat het 2 verschillende lettertype zijn (of in ieder geval lijken).
Re: Red Bull
Dank voor jullie eerlijkheid. Het GT logo is origineel en wilden we onaangetast laten. (Bij de vorige GT kozen we voor slechts een paardje aan de rechterkant van de klep).
Het verschil in lettertype vonden we niet storend. Wel was nog even een punt dat het woord 'Mustang' iets kleiner is dan get GT logo. Boven het logo heb je maar een bepaalde ruimte, vandaar. Het loopt naar boven toe ook wat glooiend, en we wilden niet dat het woord daar kwam.
Het verschil in lettertype vonden we niet storend. Wel was nog even een punt dat het woord 'Mustang' iets kleiner is dan get GT logo. Boven het logo heb je maar een bepaalde ruimte, vandaar. Het loopt naar boven toe ook wat glooiend, en we wilden niet dat het woord daar kwam.
- Aron66
- Retired Moderator
- Berichten: 3907
- Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
- Locatie: Mestreech
- Contacteer:
Re: Red Bull
Om eerlijk te zijn, ik vind de letters er niet uitzien....§
Re: Red Bull
En dan nu de inspectie van de kofferbak. Het lijkt me dat er zo ongeveer hetzelde in kan als bij de vorige auto, maar ik stop er bijna nooit wat in, dus dat maakt mij niet uit. Bij deze auto werd origineel een tyre-inflation kit geleverd. Dat is een compressortje met een soort lijm dat je in en lekke band spuit. Dat brengt je dan met rustig rijden naar een reparateur. De vorige eigenaar heeft echter een aantal opties laten toevoegen, die ook in de rekening staan. Een daarvan is een reservewiel + krik. Ik laat jullie even foto's zien van de omgekeerde volgorde om de zaak weer terug te plaatsen.
Allereerst de afwatering aan de zijkant van de kofferbak. Dat is een stuk verbeterd. Mij de grijze verdween al het water en vuil achter de achterllchten en kwam er ACHTER de bumper weer uit. Dat kam omdat het kunststof uiteinde van de achterlichten niet aansloot bij de metalen goot. Voortdurend was ik met een verf-roerhoutje/doekje de boel aan het schoonhoudem, maar je kunt hier nu veel beter bij.
best free image hosting sites
Allereerst de afwatering aan de zijkant van de kofferbak. Dat is een stuk verbeterd. Mij de grijze verdween al het water en vuil achter de achterllchten en kwam er ACHTER de bumper weer uit. Dat kam omdat het kunststof uiteinde van de achterlichten niet aansloot bij de metalen goot. Voortdurend was ik met een verf-roerhoutje/doekje de boel aan het schoonhoudem, maar je kunt hier nu veel beter bij.
best free image hosting sites
Re: Red Bull
Het lege vak. Ik heb de 'vergrendeling' er even naast gelegd. Dat is een tap-eind met plastic slot er in geseald. Het kan maar op 1 manier in het gat in de bodem. Je ziet drie gaatjes. Het middelste is loos, zonder schroefdraad, de twee andere hebben dat wel. Het maakt niet uit of je de linker of de rechter kiest
De krik bestaat uit twee delen. De krik zelf en een los stuk.
De krik bestaat uit twee delen. De krik zelf en een los stuk.
Re: Red Bull
En kijk, er zit een plastic trechtertje naast het reservewiel geklikt! Het is bedoeld om te gebruiken in combinatie met een jerrycan benzine, als je je tank wilt bijvullen. Aan alles is gedacht!
En vervolgens sluit je de zaak af met een mooi bekleed cover dat goed aansluit.
image storage
En vervolgens sluit je de zaak af met een mooi bekleed cover dat goed aansluit.
image storage
Laatst gewijzigd door keesie25 op do 20 feb, 2020 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Red Bull
Het wordt zo'n kermis . Ik zou helemaal niets veranderen aan deze auto! Het ziet er al prima uit zo, dat gaat echt niet verbeteren door 'm met allerlei prullaria te gaan "behangen"......mijn mening .
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Re: Red Bull
Daar sluit ik mij geheel bij aan, volstrekt overbodig, minder is meer.
En iemand die je nog moet gaan uitleggen dat het een mustang is... die heeft er waarschijnlijk überhaupt geen interesse in.
Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Re: Red Bull
Goed om te weten dat dat de meesten het niet eens zijn met de bestickering. Nogmaals, geen probleem mee, je moet gewoon je eerlijke mening kunnen geven. Dat neemt niet weg dat we het plan uiteraard toch doorzetten.
We gaan verder met details van onder de motorkap. De motorkap is overigens nog steeds van aluminium, en ik heb hem al bij Hennie gecontroleerd: geen vervelende dingen te zien.
We gaan verder met details van onder de motorkap. De motorkap is overigens nog steeds van aluminium, en ik heb hem al bij Hennie gecontroleerd: geen vervelende dingen te zien.
Re: Red Bull
Ford heeft duidelijk geleerd van de vreemde en problemen gevende constructie bij de vroegere modellen betreffende de dubbele firewall en waterafvoer. Allereerst zit nu de onderrand het voorraam aan het kunststof gehecht, en daar komt dus geen vocht meer onderdoor. Ook de luchttoevoer naar het interieur/via pollenfolter is anders. Was die eerst open, en kon de regen/blaadjes er gewoon rechtstreeks doorheen vallen, nu zitten de openingen ONDER de motorkap: regen valt er nu niet meer rechtstreeks in, en als de auto rijdt al helemaal niet. Overigens zijn die vierkante gaatjes/roosters wel groot, misschien kunnen die ook nog kleiner. Ik heb het nog niet helemaal goed bestudeerd, maar het ziet er in eerste instantie goed uit. Ook de gaten waarin de assen draaien van de ruitenwissers zijn veel krapper, zodat daar ook minder tot geen vuil meer doorkomt. En dan te bedenken dat ik bij de grijze het voorraam heb gekit tegen de onderrand en dat ik ronde vulstukjes heb gemaakt voor de assen van de ruitenwissers, en het lijkt dus wel alsof ze dat van mij hebben afgekeken.......
Hennie zei dat we nu geen last meer hebben van water in de dubbele firewall. Ik vraag me af of er sowieso nog een dubbele firewall in zit. Weet iemand dat? En hoe loopt het water weg in de bovenrand en zijranden van het voorraam?
Hennie zei dat we nu geen last meer hebben van water in de dubbele firewall. Ik vraag me af of er sowieso nog een dubbele firewall in zit. Weet iemand dat? En hoe loopt het water weg in de bovenrand en zijranden van het voorraam?
Laatst gewijzigd door keesie25 op do 20 feb, 2020 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Red Bull
De accu heeft een afdekplaat. Ik denk dat deze plaat op DRIE punten vastgehecht moest zijn,maar dat was slechts op een plaats het geval. Op de twee andere plaatsen heb ik maar even een paar geel plastic pennetjes in gedraaid. Geen idee of de afdekplaat anders open blijft staan of verschuift. Kan iemand hier iets over zeggen?
right mouse button click test
Wat een ietwat vreemde constructie is is de watertoevoer naar de ruitenwissers. Deze slang loopt van het reservoir aan de voorzijde door het rechter spatbord, en gaat daar door een gat omhoog naar de motorkap. Een haak houdt de slang op de juiste plaat, en zorgt ervoor dat deze niet bekneld raakt bij het scharnier. Bij openen/sluiten van de motorkap loopt het slangetje een beetje tegen het metaal aan en veroorzaakt een geluidje. Ik denk dat ik daar iets op moet verzinnen, want dat kon wel eens verkeerd gaan op de lange duur. Is iemand dat ook opgevallen en heeft iemand een oplossing?
right mouse button click test
Wat een ietwat vreemde constructie is is de watertoevoer naar de ruitenwissers. Deze slang loopt van het reservoir aan de voorzijde door het rechter spatbord, en gaat daar door een gat omhoog naar de motorkap. Een haak houdt de slang op de juiste plaat, en zorgt ervoor dat deze niet bekneld raakt bij het scharnier. Bij openen/sluiten van de motorkap loopt het slangetje een beetje tegen het metaal aan en veroorzaakt een geluidje. Ik denk dat ik daar iets op moet verzinnen, want dat kon wel eens verkeerd gaan op de lange duur. Is iemand dat ook opgevallen en heeft iemand een oplossing?
Re: Red Bull
Er zit bovendien nog heel fijn gaas achter die roostertjes.
Verder: de mapjes voor die KE's die ik terugstuurde naar Bol com zijn door hen getest op een Mercedes, en ze werken daarop perfect.......
Verder: de mapjes voor die KE's die ik terugstuurde naar Bol com zijn door hen getest op een Mercedes, en ze werken daarop perfect.......
Laatst gewijzigd door keesie25 op zo 15 mar, 2020 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.