Even mijzelf voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
TVS
Berichten: 147
Lid geworden op: wo 04 dec, 2013 02:20
Locatie: Arnhem

Even mijzelf voorstellen

Bericht door TVS »

Hallo Allemaal!

Even voorstellen want na meerdere jaren actief op het forum nog nooit mijzelf voorgesteld :lol:

Ik ben Marco en woonachtig in Westervoort net naast Arnhem, Inmiddels ben ik 30 jaar oud en werkzaam in mijn eigen autobedrijf sinds 2006 inmiddels werk ik daar samen met mijn partner zij verzorgt de administratie en dergelijke. Wij repareren, onderhouden, schadeherstel, in en verkoop van tweedehands auto’s.🚘🚙🚗
Wij zijn samenwonend, verloofd en wonen naast het bedrijf samen met onze Jack Russell Max 🐶

Inmiddels 2 januari onze tweede Mustang aangeschaft, De vorige was een 2008 V6 in Candy Apple Red, Nu de 2015 Mustang Ecoboost in Magnetic Grey!

En we zijn dus weer actief op het forum en aanmeldformulier van de club is ook weer in de planning
NEW: Mustang Fastback Ecoboost Color Magnetic Grey
OLD: Mustang Fastback 4.0 V6 Color Candy Apple Red

Pas Op, Het rijden in een Ford Mustang kan serieus nekklachten bij voorbijgangers veroorzaken :)
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1807
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: Even mijzelf voorstellen

Bericht door Big_fun_58 »

Je bent één voor één je goede voornemens aan het uitvoeren zie ik Marco!! :mrgreen:
Oók lid van de Mustang club. :ok:
Moet iedereen doen..
Goed bezig man... :)
Welkom (beter laat dan nooit :D )
It's the M@DM@N.......... #>B-)
TVS
Berichten: 147
Lid geworden op: wo 04 dec, 2013 02:20
Locatie: Arnhem

Re: Even mijzelf voorstellen

Bericht door TVS »

Bij mijn vorige mustang was ik al lid van de TMCN, Toen die drie jaar geleden verkocht is mee gestopt
NEW: Mustang Fastback Ecoboost Color Magnetic Grey
OLD: Mustang Fastback 4.0 V6 Color Candy Apple Red

Pas Op, Het rijden in een Ford Mustang kan serieus nekklachten bij voorbijgangers veroorzaken :)
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”