even voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Shelby GT-H
Site Admin
Berichten: 1878
Lid geworden op: wo 11 nov, 2009 22:45
Locatie: Kop van N-H
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Shelby GT-H »

Welkom.

Ik heb een paar vraagjes voor je. Ben je uitgeschreven in Nederland? Blijf je nog langer in Amerika wonen?

Als jij meer dan 1 jaar in Amerika woont en jij bezit je Mustang ook meer dan 1 jaar, dan mag je Mustang mee verhuizen als inboedel (huisraad).
Scheelt je aardig in de papieren, dus als je nog een jaar blijf zou ik eerder iets speciaals kopen. 2014 Boss 302 of een Shelby?
Groet,

Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitch
Berichten: 1539
Lid geworden op: za 16 okt, 2010 10:20
Locatie: De Maasdijk, Westland

Re: even voorstellen

Bericht door Mitch »

Jeroen in 2014 zijn er geen boss 302 gemaakt alleen 2012 en 13 :D al zou ik daar ook eerder voor kiezen. Een 14 gt 500 of een 15 gt350
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
Gebruikersavatar
StangFreak
Berichten: 80
Lid geworden op: do 27 aug, 2015 11:16

Re: even voorstellen

Bericht door StangFreak »

Van harte welkom!

Ben heel benieuwd wat je keuze gaat worden!
Proud owner of a 1986 mustang convertible 5.0L h.o...
... When your car's not perfect, but you still take full pride in it!
RobAnthony
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 14 feb, 2016 18:19

Re: even voorstellen

Bericht door RobAnthony »

Ik woon officieel in de VS (ben dus uitgeschreven in Nederland). Je moet inderdaad 1 jaar in het buitenland wonen maar de auto hoeft "slechts" een half jaar in bezit te zijn. Aan deze voorwaarden voldoe ik ruimschoots aangezien ik in 2014 naar de VS verhuisd ben en op zijn vroegst in October terug kom.
Ik begrijp heus wel dat iedereen denkt aan een GT en dat hier het grootste voordeel te halen is en stiekum had ik die ook het liefst maar toch denk ik aan een V6 gewoon omdat dit meer fuel efficient is en dit toch onze "daily" wordt.
Gebruikersavatar
Feverkie
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 22 aug, 2012 18:15
Locatie: West-Vlaanderen

Re: even voorstellen

Bericht door Feverkie »

Welkom,

Ik begrijp je wanneer je voor de V6 gaat als daily. De benzineprijzen kan je ook niet vergelijken met die in de States.
Ben dagelijks op een Amerikaans ecoboots forum en het is om stik jaloers te worden wat daar wel kan en mag en voor zo weinig geld. :evil:
Al die verhalen en prachtig beeldmateriaal doet de kwijl over mijn klavier lopen, vooral omdat ik op de mijne nog zo'n half jaar mag wachten.
:cry:
Ik heb mijn V6 verkocht toen ik mijn EB bestelde, nu dikke 3 maand geleden en wat ik mis ik die.
*** 2010 V6 convertible kona blue ***
*** 2016 EcoBoost Convertible ***
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Eric »

RobAnthony schreef:maar toch denk ik aan een V6 gewoon omdat dit meer fuel efficient is en dit toch onze "daily" wordt.
Hou er wel rekening mee dat de V6 er niet in premium uitvoering is, alleen als base. En dat je mogelijkheden voor opties dan ook vrij beperkt zijn. In de VS is de V6 echt als instapmodel gepositioneerd. Als je geen GT wilt en verbruik een aandachtspunt is dan is de EcoBoost wellicht een betere keuze.
RobAnthony
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 14 feb, 2016 18:19

Re: even voorstellen

Bericht door RobAnthony »

Eric schreef:
RobAnthony schreef:Als je geen GT wilt en verbruik een aandachtspunt is dan is de EcoBoost wellicht een betere keuze.
Je hebt volkomen gelijk maar wil toch eigenlijk liever een V6
Gebruikersavatar
chrisrombouts
Donateur 2014
Berichten: 1189
Lid geworden op: wo 18 mei, 2011 19:36
Locatie: Noord-Brabant

Re: even voorstellen

Bericht door chrisrombouts »

Eric schreef:
RobAnthony schreef:maar toch denk ik aan een V6 gewoon omdat dit meer fuel efficient is en dit toch onze "daily" wordt.
Hou er wel rekening mee dat de V6 er niet in premium uitvoering is, alleen als base. En dat je mogelijkheden voor opties dan ook vrij beperkt zijn. In de VS is de V6 echt als instapmodel gepositioneerd. Als je geen GT wilt en verbruik een aandachtspunt is dan is de EcoBoost wellicht een betere keuze.
Inderdaad Eric. Ik wilde eigenlijk mijn huidige V6 ook vervangen door de 2015 V6 maar die is zo kaal als wat. Bijna geen enkele opties op te krijgen.
Viel me ook op aan het interieur. Vooral de middenconsule. Geen groot touchscreen en geen mooie wip schakelaars. Dus vandaar dat ik toch voor de Ecoboost heb gekozen. Ik dacht dat de V6 betrouwbaarder zou zijn omdat die zich al ruim bewezen heeft. En daarnaast door het lagere toerental langer mee zou gaan. Wel typisch dat ze de V6 nu zo basic hebben gelaten.
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT

"A stampede is louder than a heartbeat"
RobAnthony
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 14 feb, 2016 18:19

Re: even voorstellen

Bericht door RobAnthony »

chrisrombouts schreef:
Ik dacht dat de V6 betrouwbaarder zou zijn omdat die zich al ruim bewezen heeft. En daarnaast door het lagere toerental langer mee zou gaan. Wel typisch dat ze de V6 nu zo basic hebben gelaten.

Ja dat was eigenlijk ook mijn gedachtengang.
Gebruikersavatar
johnnybt
Berichten: 179
Lid geworden op: za 31 okt, 2015 20:53

Re: even voorstellen

Bericht door johnnybt »

Welkom!
Mustang GT cabrio 5.0 ltr V8 uit 1995
RobAnthony
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 14 feb, 2016 18:19

Re: even voorstellen

Bericht door RobAnthony »

Thanks.
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”