Even voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Stan
Berichten: 3
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 18:43

Even voorstellen

Bericht door Stan »

Ik ben Stanley 19 jaar ik ben opzoek naar een Ford mustang tussen 1965 1970. Ik ga van het weekend kijken bij Dirksland. Mijn budget is 10.000,00
Ik heb er niet veel kijk op. Ik ben momenteel in het bezit van een Mazda 323 f uit 1983. Heerlijke auto waarmee ik tot op heden geen problemen mee heb. Nu is een FM natuurlijk wat anders. Heeft er iemand nog tips voor mij?
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5306
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Even voorstellen

Bericht door Neko- »

In ieder geval welkom op het forum. Er zijn voldoende liefhebbers die je vast veel info kunnen geven, maar helaas ben ik er daar niet een van :) Die bouwjaren zeggen mij namelijk niet zoveel. Maar even wachten, en er komt vast reactie :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Dat is wel een erg minimaal budget.
Heb je ook nog een budget voor reparaties ?
Let op: Op de auto's zit nog geen kenteken, dat moet je zelf verzorgen.
Vergeet niet dat zo'n import auto vaak (in de USA) langdurig stil heeft gestaan, en dat er tijdens het rijden mogelijk gebreken naar voren komen.
Zo'n auto is toch al 50 jaar oud, en onderdelen kunnen het ene moment goed werken, en het andere moment de geest geven.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Stan
Berichten: 3
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 18:43

Re: Even voorstellen

Bericht door Stan »

Ik heb een budget voor reparaties. Ik doe het rustig aan ben nu in een oriënterende fase. Dus zoveel mogelijk informatie verzamelen.
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Even voorstellen

Bericht door TTarmor »

Goedemiddag,

Ik ben vorige week voor wat onderdelen bij vs import langs geweest. De drie oude Mustangs die er momenteel staan zijn qua plaatwerk hard, maar houd rekening met een motor revisie, spuitwerk en nieuw interieur etc.

Ze zijn rijdbaar maar daar houd het ook op. Om deze auto’s in tip top staat te krijgen dan ben je voor de lak al heel snel 5000 en meer kwijt en voor de rest hangt het er sterk van af hoe handig je zelf bent. Er zijn hier een hoop leden die zo goed als alles weten, in ieder geval veel meer dan ik.

Als je geen haast hebt is het een ongelooflijk gave klus om zelf in de weekenden mee bezig te zijn.

Groetjes
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Stan
Berichten: 3
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 18:43

Re: Even voorstellen

Bericht door Stan »

Dank voor je reactie
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”