voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
melvins
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 17 apr, 2020 14:41

voorstellen

Bericht door melvins »

ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen mijn naam is melvin slijfer en ik ben zo'n 13 jaar bezig met auto's spotten en fotograveren voornamelijk amerikaans, en heeft een lange tijd tussen gezeten dat de hobby stil lag maar heb het nu weer opgepakt.
mijn voorkeur gaat zeker uit naar de ford mustang en heb dus ook uitgezocht wel model er wanneer en hoeveel is geproduceerd en nu is mijn doel om elk model maar ook elk bouwjaar wat ford mustang en uiteraard ook de mustang shelby heeft geproduceerd te fotograveren.
ik probeer zo veel mogelijk alles zelf uit te zoeken om een precies bouwjaar te hebben maar soms zie ik het verschil niet dus jullie zullen nog wel vaker van me horen.
om te beginnen heb ik al een paar foto's geupload van een cobra 2 waarvan ik niet zeker weet of deze uit 1976 of de 1e helft van 1977 is of misschien wel een namaak is, ik hoop dat jullie me kunnen helpen ook in de toekomst.
voor de geïnteresseerden bij deze een link naar mijn instagram waar ik ook regelmatig foto's opzet:
https://www.instagram.com/mustang_spotter_msr/
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Re: voorstellen

Bericht door 78ghiaT5 »

welkom op het forum! zet hier of elders nog even een foto neer van die Cobra II.

Je kunt al aan de bumperstrippen zien uit welk jaar de Mustang II komt. Doorgaans geldt dit:

1974: bumperstrippen aluminium, in drie delen, vastgezet met clips. 1975: bumperstrippen aluminium, in een lang stuk, vastgezet met clips. 1976: bumperstrippen hard plastic, zwart-wit, in drie delen, vastgeklikt, 1977: als het goed is (dit weet ik niet meer precies): bumperstrippen hard plastic, in een lang stuk, vastgeklikt. 1978: bumperstrippen zacht kunststof, in een lang stuk, vastgeplakt.

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
melvins
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 17 apr, 2020 14:41

Re: voorstellen

Bericht door melvins »

heb elders ook foto staan maar zal hier ook nog even een link plaatsen aan de hand van jou informatie zou ik zeggen 1976,
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Re: voorstellen

Bericht door 78ghiaT5 »

dan is het hetzelfde als bij mijn Silver Ghia: drie afzonderlijke zwart-witte bumperstrippen.
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”