nieuw
Moderator: Shelby GT-H
- Swordfish79
- Berichten: 828
- Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20
Re: nieuw
Welkom!
Misschien handig te vermelden tegen welke problemen je aanloopt met de invoer van de wagen?
Misschien handig te vermelden tegen welke problemen je aanloopt met de invoer van de wagen?
Re: nieuw
Idd maar wou niet opdringerig overkomen, nieuw he. de keuring in Alken kon geen motornummers vinden dus nu moet ik een document voorleggen dat deze motor in de auto mag liggen of ik moet de motor kunnen identificeren, motornummers. En die zijn niet zo simpel te vinden heb ik al begrepen.
- Big_fun_58
- Berichten: 1805
- Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
- Locatie: Mierlo
Re: nieuw
Zoals Gearz zegt moet je het met de gietnummers doen. In géén van de V8en zijn VIN numners geslagen met uitzondering van de 289 High Performance blokken in K-code Mustangs.
Dus als je een normale 260, 289 2V of 289 4V heb dan staat er geen vin- code in je blok. Alleen gietnummers..
Dus als je een normale 260, 289 2V of 289 4V heb dan staat er geen vin- code in je blok. Alleen gietnummers..
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Re: nieuw
Aan de hand van het Castingnumber (gietnummer) kun je echter wel achterhalen of het een blok is waarmee het model auto destijds geleverd is geweest. Daarnaast kun je met de datecode die er boven staat (tussen de twee gegoten "schroefkopjes") tevens achterhalen of deze tijdscorrect is.
Over het algemeen kun je er van uitgaan dat als de datecode tot max. een maand of vier ouder is dan de auto, het blok correct is. Echter nooit nieuwer.
Als je de nummers op jouw blok hier post, dan kunnen we je er wel verder mee helpen.
Michel.
Over het algemeen kun je er van uitgaan dat als de datecode tot max. een maand of vier ouder is dan de auto, het blok correct is. Echter nooit nieuwer.
Als je de nummers op jouw blok hier post, dan kunnen we je er wel verder mee helpen.
Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Re: nieuw
Welkom op het forum. Succes met het alsnog in goede banen leiden van de import.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Re: nieuw
Het is inderdaad lastig te zien met de starter gemonteerd.
Wellicht met een spiegeltje of mobiele telefoon camera.
Michel.
Wellicht met een spiegeltje of mobiele telefoon camera.
Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Re: nieuw
Maar de starter zit toch maar met 2 boutjes vast? Als je onder de auto kunt dan heb je hem er zo ver genoeg onder uit om een foto van het bloknummer te maken.
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.
Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Re: nieuw
‘t zonneke schijnt dus starter verwijderd en nummer gevonden: D7TE-A-2-B
boven op de motorblok deze nog gevonden
9EI8 of 9E18 bij een Ford teken met daarnaast een ingeklopt nummer wat niet echt duidelijk is, vind hier niet hoe ik foto kan uploaden
boven op de motorblok deze nog gevonden
9EI8 of 9E18 bij een Ford teken met daarnaast een ingeklopt nummer wat niet echt duidelijk is, vind hier niet hoe ik foto kan uploaden
Re: nieuw
D7TE-A2B – 1977-1982, 351M/400 Cleveland small-block, 2-bolt mains, Truck
https://www.enginelabs.com/engine-tech/ ... 1952-1996/
Dus dat kan wel kloppen
https://www.enginelabs.com/engine-tech/ ... 1952-1996/
Dus dat kan wel kloppen