Happy mustang owner

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
MaxTractor
Berichten: 1
Lid geworden op: za 27 mar, 2021 20:58

Happy mustang owner

Bericht door MaxTractor »

Goedendag , ik ben Reinier , en ik ben sinds kort trotse eigenaar van een Mustang II coupe uit 1976. Gekocht op een sloop in Rotterdam voor 3000 eurie. Roestvrij , schadevrij en verdomd weinig km-ers op de teller , ook volgens Car pas (Belgische auto). Het wordt een compleet resto project , en ik heb inmiddels een V8 302 high performance met Edelbrock nokkenas aangeschaft , die de V6 2800 Colognemotor vervangt. Interieur is de mooiste die ik ooit gezien heb , in perfecte staat. Jullie gaan nog een hoop lol aan mij beleven want dit is mijn eerste resto project. Ben haastig op zoek naar versnellingsbak , de Borg Warner T5 , en ik mist de onderste gedeelte van de voorkant (toch niet helemaal schadevrij!) Deze loopt van onder de bumper tot aan de zijschermen.
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5520
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: Happy mustang owner

Bericht door Gearz »

Leuk man, een II'tje erbij. :ok:
Gefeliciteerd en heel veel succes met de restauratie.
Uiteraard zijn wij zeer benieuwd naar de foto's gaandeweg.

Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Happy mustang owner

Bericht door Swordfish79 »

Succes!!

Altijd veel respect voor mensen die een II gaan restaureren. Of is inmiddels de aftermarket onderdelen voorziening al beter geworden?

grtz Peter
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Re: Happy mustang owner

Bericht door 78ghiaT5 »

welkom hier met je II. je hebt het over de zwarte voorspoiler. Nou, die zijn erg moeilijk tweedehands te vinden. je hebt wel repro's van harder kunststof dan het origineel dat flexibeler is. probleem is dat de gaten in de repro-spoiler niet matchen met de ophangpunten. als je gaat forceren kun je een gat kapot maken en als-ie zit, sluit-ie voor geen meter aan op de voorschermen en dat zit hij er wat schuin op. niet ideaal dus, ik had hetzelfde euvel met mijn SG uit 1976
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”