Nieuwkomer in Mustangland - Foxbody GT

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
HolleyAtMe
Berichten: 2
Lid geworden op: za 10 apr, 2021 10:27

Nieuwkomer in Mustangland - Foxbody GT

Bericht door HolleyAtMe »

Dag mede pony liefhebbers,

Mijn naam is Ben, 27 jaar uit Apeldoorn. Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Cabrio foxbody GT uit 1986.

Ik geloof dat de auto hier wel bekend is op het forum, aangezien de vorige eigenaar ook regelmatig actief was hier.

Ik ben per toeval tegen de bolide aangewandeld, ik was helemaal niet actief op zoek naar een mustang en heb per definitie eigenlijk niet echt een klik met amerikanen, maar ben gek op heel veel merken.

Maar goed, zoekende naar een nieuwe zondag auto, wat gekke filters aangezet waar mijn auto aan moet voldoen en zodoende tegen deze fox aangelopen.

Het idee is om in ieder geval veel plezier van de wagen te hebben en in de toekomst (winter) toch wat performance mods uit te voeren en onderhoud reparaties waar nodig.

Ik hoop de mede leden hier op forum een keer tegen het lijf te lopen tijdens een meeting o.i.d

Even kijken of ik wat kiekjes kan uploaden.

Groetjes,

Ben

Afbeelding
Gebruikersavatar
mustangman
Berichten: 377
Lid geworden op: za 22 mei, 2004 15:33
Locatie: Zuid Nederland
Contacteer:

Re: Nieuwkomer in Mustangland - Foxbody GT

Bericht door mustangman »

Hoi Ben,

Welkom op het DM&FF :D Het lijkt in je avatar een bekkende auto te zijn die van eerdere DM&FF leden is geweest. Veel plezier ermee gewenst :ok:
Mustangman

California Special 1968 Lime Gold, Shelby GT350 1966 recreation (363ci)
SOLD: Shelby GT350 1968, CJ 428 1968 1/2, Fastback GT 1968, Boss 302 1970, GT 2005, coupe 1995, GT coupe 1965, convertible 1968
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Nieuwkomer in Mustangland - Foxbody GT

Bericht door grandmaster n »

Welcome aboard.
Foxes rule!!

gr
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”