Mustang Week 2014:The Herd Unites

Voor een beetje lol op het Forum en voor allerlei video's en filmpjes......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Mustang Week 2014:The Herd Unites

Bericht door Dakloos »

1967coupe schreef: Want er zijn ook dealer installed options :mrgreen:
OK OK René, een kofferbakrekje of een tissuebox mag ook nog wel :lol: :lol:
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Mustang Week 2014:The Herd Unites

Bericht door Mack »

mustang66coupe schreef:Ik heb gezegd dat er weinig originele mustangs te zien waren in het filmpje. Ik ga er vanuit dat de meeste wel begrijpen wat daar mee bedoeld wordt zonder zo'n nutteloze overdreven discussie te beginnen.
Niks persoonlijks naar jou, maar wat ik "nutteloos" en "overdreven" vind, is hoe op dit forum commentaren zoals die van Dakloos gewoon worden geaccepteerd, alsof er op dit forum geen mensen zijn die nieuwere typen Mustang als hobby hebben. Dat eeuwig bestempelen als tweederangs is normaal op dit forum, en als je er iets van zegt dan is het allemaal onzin.

Maar goed, lost cause, carry on...
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Mustang Week 2014:The Herd Unites

Bericht door Dakloos »

Mack schreef:Niks persoonlijks naar jou, maar wat ik "nutteloos" en "overdreven" vind, is hoe op dit forum commentaren zoals die van Dakloos gewoon worden geaccepteerd, alsof er op dit forum geen mensen zijn die nieuwere typen Mustang als hobby hebben. Dat eeuwig bestempelen als tweederangs is normaal op dit forum, en als je er iets van zegt dan is het allemaal onzin.

Maar goed, lost cause, carry on...
Sorry Mack maar dit slaat nergens op!!! Ik bestempel NIETS op dit forum als tweederangs! Ik geef alleen aan dat IK op zo'n meeting gauw uitgekeken ben omdat mijn interesse meer bij ouwe zooi ligt.....of is dit weer een nutteloze of overdreven reactie?
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
PersMustang
Berichten: 417
Lid geworden op: vr 17 jun, 2005 21:06
Locatie: Schelluinen

Re: Mustang Week 2014:The Herd Unites

Bericht door PersMustang »

Mooie Stangs, prima muziekje (zal wellicht de leeftijd zijn), beter evenement dan Vegas' 50th.
1x '71-'73 model kunnen spotten, lijkt steeds zeldzamer te worden. Ik hou m'n '71er nog wel een poos hihi.


Grtz, Per.
'71 Mustang 351Cl 2V Sportsroof 'Mach1'
'04 F-150 5.4L Triton Lariat Limited Edition
'99 Mustang 3.8L V6 35th Anniversary Convertible - SOLD
'96 Mustang 3.8L V6 Coupé - SOLD
'93 Mustang 2.3L Fox body - SOLD

Leef& Geniet!
Plaats reactie

Terug naar “Funny topic & Video's”