Na veel twijfel heb ik toch besloten de 1970 mustang te verkopen omdat ik andere dromen wil waarmaken.
Er is hier redelijk wat info te vinden en ik zal een korte samenvatting geven maar de verkoop zelf loopt via de Mustang garage in België.
Toch wil ik graag via deze site ook nog even laten weten dat ie de verkoop in gaat omdat ik hier redelijk wat hulp heb gehad. Misschien dat iemand nog iemand kent die interesse zouden hebben in deze toch wel redelijk unieke mustang.
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden:
En voor degene die in Brussel zijn geweest, het is die mustang:
De wagen is een kleine 5 jaar in restauratie geweest met een kleine summary:
Helemaal kaal gemaakt, chassis verstevigd
Fia gekeurde rolkooi
Geen intereur behalve de sparco kuipstoelen
302 blok met 347 stroker kit
4-speed manuele versnellingsbak
Zo goed als alles nieuw:
- nieuwe remmen (schijven voor (streetortrack trans/am brakes) en achter, rembekrachtiger, leidingen enz)
- nieuwe 9 inch detroit locker (diff) met sterkere steek assen enz.
- nieuwe banden en (echte) minilite velgen.
Ik weet dat de forumregels een richt-prijs eisen maar omdat er eventueel nog veel mogelijk is in de onderhandelingen wil ik dit toch achterwegen laten. Mocht een richtprijs verplicht worden gesteld mag dit topic verwijderd worden.
1970 Parnelli Jones tribute.
Moderator: Shelby GT-H
Re: 1970 Parnelli Jones tribute.
Heel mooi, succes met de verkoop!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Re: 1970 Parnelli Jones tribute.
Wat moet ie kosten?
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.