GEZOCHT velgen 1967 coupe V8

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pmadelis
Berichten: 55
Lid geworden op: di 26 mei, 2015 19:51
Locatie: Sittard-Geleen

GEZOCHT velgen 1967 coupe V8

Bericht door pmadelis »

Hallo,

wegens een defecte spoorverbreder ben ik op zoek naar een setje velgen ( met of zonder banden) die ik eventueel voor een aantal maanden kan lenen of voor een goede prijs kan overnemen, net om het seizoen even te overbruggen zodat ik de winter de tijd kan nemen om een set nieuwe velgen uit te zoeken. liefst omgeving Limburg. ( en idd, begin nooit aan spoorverbreders, koop gelijk de goede maat velgen!!!)

maat van de velgen zou 5x114,3 moeten zijn voor 15 of 16 of 17 inch banden.. Ik denk met een ET van rond de 0. ( hoop dat ik hiermee niet iets geks zeg, huidige velgen zijn ET 20 met aan de voorkant spoorverbreders van 20 mm, anders komt de boven draagarm tegen de velg aan.vandaar ET 0 ??.)

auto is een v8, 289 coupe automaat.


Ik heb zelf nog een andere oude set velgen liggen waar 225/60 r14 nieuwe banden op moeten, maar die zijn momenteel ver boven mijn budget ...mocht echter iemand nog banden in die maat hebben liggen, niet te oud, dan zou dat ook nog een optie zijn.

Ik hoor het heel graag wanneer iemand zijn reserve setje nog te leen of ter verkoop ter beschikking wil stellen!!

Gr, Patrick
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: GEZOCHT velgen 1967 coupe V8

Bericht door Swordfish79 »

op de facebook groep Ford Mustang en onderdelen verkoop worden een setje 17 inch velgen aangeboden voor een 67'r coupe.
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”