40th Anniversary Celebration at Nashville

Nieuwtjes...weetjes...linkjes..enz

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

40th Anniversary Celebration at Nashville

Bericht door Marcel »

Deze foto's komen van JJ zijn site; erg aardig van hem om mij een download link te sturen om even 179 mb aan foto's te downloaden
Kijk de rest van de foto's op zijn site http://www.dr-mustang.com/
De foto's staan in de "Meetings Gallery"

These pictures came from JJ http://www.dr-mustang.com/ very nice to send me a email with a link to a download off 179 mb off photo's
Check the rest off the pictures on his website!!!

The pictures are listed in the "Meetings Gallery"



Marcel
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Wat een foto's toch allemaal. En bijzonder symphatiek van onze vriend!

Marc
Marc
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Hey mannen,
Hier dan een kort verslag van de Nashville trip.

Op 14 April moest ik heel vroeg opstaan (05.30) om vervolgens na ontbijt en laatste controle van de koffer en papieren door mijn vrouw om 7.00 bij mijn collega/reisgenoot thuis afgezet te worden.Hiervandaan werden wij door zijn zoon naar Rotterdam Centraal gebracht waarna we vertrokken richting Schiphol.Om ongeveer 11.40 met iets vertraging vertrokken wij met vlucht UA909 naar Chicago.Op deze vlucht waren ook o.a. Patrick Bouthorn(voorzitter) en andere bestuursleden van TMCN aanwezig.Doordat we flink wat tegenwind hadden kwamen we met nogeens een vertraging van ruim 1 ½ uur aan op Chicago Airport.Haastig maakte we ons op weg naar de koffers en vervolgens naar de Douane.Nou daar duurde het nog wel ff vanwegen het strenge controle beleid wat ze tegenwoordig in de USA hebben.Tijdje op je beurt wachten en dan alles afgeven en bijna naakt door de metaal detector heen….haha.De tijd drong erg om onze aansluitvlucht te halen.Helaas was deze net vertrokken en moesten wij 2 uur wachten op de volgende.Na eindelijk opgestegen te zijn richting Memphis kwamen we daar ruim 1 ½ uur later aan.Snel de koffers halen en met de pendelbus naar Hertz om onze huurauto op te halen.Diverse mensen van onze grote groep gingen met een andere vlucht rechtstreeks naar Nashville vliegen en hadden hun vlucht wel op tijd.Na het nodige papierwerk konden mijn collega en ik eindelijk in onze 2004 Ford Mustang 40th Anniversary uitvoering naar Nashville rijden,dit was nog eens 225 mile…..pppffff.Veel later dan gedacht en in het pikkedonker(00.30) kwamen we na wat verkeerd gereden te hebben eindelijk in het Motel aan.Inchecken,koffers neerdonderen en eindelijk slapen.De volgende ochtend ontbijt genomen bij de dichtbij zijnde McDonalds(geen aanrader).De koffie die we erbij kregen was net als alles daar,erg groot (½ liter)……..ppfffff en zo slap als wat.We besloten om naar het Speedway circuit te gaan wat ongeveer 35 mile buiten Nashville ligt.Het was niet erg druk daar die dag dus ik besloot om dan maar eerst langs de stands te lopen en te kijken of er wat onderdelen waren die ik mee wou nemen.Heb helaas niet alles kunnen vinden wat ik zocht.Tijdens onze wandeling daar kwamen we Hans Dijkman en zijn vader tegen waarmee we die week samen dingen hebben ondernomen.Er stonden zoveel Mustangs daar,niet normaal gewoon.Toen eindelijk de Ford Mustang 2005 gezien.WAT IS DIE MOOI !!!!!
Effe nog op het circuit gekeken waar wat Mustangs aan het scheuren waren en toen weer richting Nashville gereden.Samen met Hans en zijn vader lekker gegeten in een als oerwoud ingericht restaurant “Rainbow Forest” gegeten.Later op de avond de buurt bij het Motel verkend en daar een leuke bar/club”Nashville Palace” gevonden waar we zowat elke avond aan de Budweiser zaten met live muziek erbij en erg veel nederlanders…haha.De volgende dag zijn mijn collega en ik naar Graceland geweest dus weer die 225 mile terug naar Memphis.Airco en cruise controle aan en gaan met die bolide.De hele week was het rond de 25 graden daar.Weer op tijd terug want we gingen met alle mensen van TMCN (ruim 150 man) op de radarboot “General Jackson” varen en lekker eten.Doordat we op de terugweg in een file stonden (roadworks) kwamen we te laat voor de groepsfoto maar net op tijd aan om aan boord te gaan.Dit mede doordat ik veel harder(90mlie) reed dan toegestaan(70mile).Wel flink om ons heen gekeken of er geen politie was.De volgende dag weer naar het circuit gegaan.Nu was het wel razenddruk.Nogmaals langs de kramen voor wat onderdelen kijken.Foto’s gemaakt en gefilmd daar,de huurauto bijna niet kunnen vinden want er stonden zoveel Mustangs,dan maar op de afstandsbediening drukken en kijken welke blauwe Mustang daarop reageerde.De volgende dag een beetje in Nashville rondgehangen en ff dat luxe hotel bekeken waar onze amerikaanse clubleden logeerden…..pppfffff wat een hotel zeg.”Gaylord Opryland”,what's in a name :blink: .Het grootste hotel ter wereld qua oppervlakte dan(9 hectare),er is een giga tropische tuin binnen het gebouw met watervallen en zelfs een riverbootje.Een winkelstraat en kleine huisjes,niet normaal gewoon.In de avond weer met alle TMCN mensen uit eten en wel naar “Ryan’s Steakhouse in Nashville.Met 3 kleine bussen daarheen.Zondag hebben we na het uitzwaaien van Hans en zijn vader (gingen dus 1 dag eerder weg) voor een groot deel doorgebracht in het giga grote winkelcentrum “Opry Mills”,gelijk ook maar wat souveniers voor het thuisfront gekocht.Maandagochtend uitchecken bij het Motel en zorgen dat we ruim op tijd weer in Memphis kwamen (weer die 225 mile) huurauto met een traan in mijn ogen weer ingeleverd.Ze moesten de sleutels uit mijn handen trekken,hij wou niet loslaten…hahaha.
Met pendelbus naar vliegveld en na het inchecken wachten op de vlucht naar Chicago.Na weer de nodige vertraging aangekomen daar waar we dus onze vlucht naar Amsterdam net gemist hadden,we zagen het toestel dat 45 min. gewacht had volgens de medewerker voor onze neus de gate verlaten.Op kosten van United Airlines in een mooi hotel in de buurt overnacht met ieder een eigen kamer.Helaas zat de toilettas in de koffer welke op het vliegveld bleef en ook geen schone kleren dus.De volgende dag (het regende) rondgehangen bij het hotel en in de middag op tijd op het vliegveld en om ongeveer 18.00 plaatselijke tijd vertrokken naar Amsterdam na eerst nog op onze beurt wachten om op te stijgen,we hadden ongeveer 20 toestellen voor ons in de file staan en achter ons ook nog een paar.Het leek de A16 wel tijdens de spits,zoiets heb ik nog nooit gezien.De volgende ochtend,woensdag om 09.30 nederlandse tijd geland en gelukkig zonder douane controle naar de trein richting Rotterdam.

Oeps….het korte verslag is toch wat groter geworden dan verwacht maarja dat mag de leespret niet drukken.
Een paar foto’s stuur ik nog wel naar Marcel.
Hier nog wel 2 foto's van onze huurauto.

Afbeelding


Afbeelding

Let op de tekst van het kenteken -->Shelby :giggle:

Mark
Laatst gewijzigd door MustangMan010 op za 01 mei, 2004 21:44, 2 keer totaal gewijzigd.
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

hey MustangMan010. Ik zat bij je in het vliegtuig en je hebt het goed verwoord. Voor jou wel extra vervelend van die overnachting. Je zag er wel knap ongeschoren uit, hahaha. Overnachten is leuk, maar graag wel met wat handbagage. Ik denk dat we terug mogen kijken om een geslaagd evenement. Het was iets kleiner dan 5 jaar terug in Charlotte, maar zeker de moeite waard. Leuk dat we de grootste buitenlandse vertegenwoordiging hadden in Nashville. Waar een klein Mustangminnend volkje toe in staat is!!

Peter
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Mark,

Ik schreef het ergens anders al: een late reactie omdat ik bij die kleine Amerikaan in Parijs (Mickey Mouse) was.

Maar, heel leuk om je belevenissen te lezen! Je vertelt het boeiend en ik zie de beelden al voor me. Jammer dat de reis niet zo lekker wilde.

Marc
Marc
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Hey Peter
Nou ben ik toch nieuwsgierig wie jij bent want op de terugvlucht heb ik met verschillende "Mustang"mensen gepraat in het vliegtuig over onze extra overnachting.Zat jij bij Pyt in het middenstuk?
Ach en die baard......dat heb je als je scheerspullen in de koffer zitten en je er niet bij kan :rolleyes2:

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Hoi Marc,
Bedankt hoor.Ik vind zelf dat ik niet zo'n schrijver ben hoor :blahblah:
Een aantal foto's heb ik naar Marcel gestuurd om te plaatsen.
Ben je daar nog in die heftige atracties geweest zoals Space Mountain??

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

MustangMan010 schreef:Hey Peter
Nou ben ik toch nieuwsgierig wie jij bent want op de terugvlucht heb ik met verschillende "Mustang"mensen gepraat in het vliegtuig over onze extra overnachting.Zat jij bij Pyt in het middenstuk?
Ach en die baard......dat heb je als je scheerspullen in de koffer zitten en je er niet bij kan :rolleyes2:

Mark
Yep, ik was die stekel die wat onrustig rondliep en af en toe naast Pyt zat.
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Heee Mark

Ik ben ook net weer terug van een weekend relaxen in Limburg....foto;s heb ik binnen ,ga eerst alle mail en berichten doorlezen en daarna de foto's plaatsen.

Marcel
Gebruikersavatar
Mustang65
Berichten: 1742
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 20:34
Locatie: Dordrecht

Bericht door Mustang65 »

Nieuwe foto's Nashville online!!

40th Mustang Anniversary Celebration at the Nashville Superspeedway / part 2

Deze foto's zijn zijn genomen door Henk Bot uit Hellevoetsluis.

Henk Bedankt !!

http://home.hetnet.nl/~mustang65-7/nash ... ndex.htm?1

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mustang65
Berichten: 1742
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 20:34
Locatie: Dordrecht

Bericht door Mustang65 »

Voor de liefhebber: Nieuwe foto's Nashville online!!

40th Mustang Anniversary Celebration at the Nashville Superspeedway / part 3

Deze foto's zijn zijn genomen door ons forumlid Hotstang, Chris thanks!!


http://home.hetnet.nl/%7Emustang65-3/

Afbeelding
Gebruikersavatar
1BADGT500
Berichten: 913
Lid geworden op: ma 03 mei, 2004 09:37
Locatie: Snake City
Contacteer:

Bericht door 1BADGT500 »

Mijn dochter Cheyenne Shelby in de Shelby GT350 van vriend Don Buck. Hij reed rond met een gebroken schouderblad in de Shelby demo race op zaterdag. Hij was gevallen met de Harley van zijn zoon. Wat een bikkel, he. Kon op een gegeven moment niet meer goed schakelen.

Afbeelding

Afbeelding
07 Shelby GT500 Coupe Grabber Orange, #127 van 282
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
Gesloten

Terug naar “2009 45th Mustang Anniversary (en 40th in 2004)”