HIJ KOMT!!!!!!!!!!!!!!!!! echt waar de 2005 officieel in NL

Plaats hier foto's van wel heel erg mooi gerestaureerde Mustangs en Fords

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Da's leuk, maar we wisten toch al dat hij kwam. Hendriks heeft zelfs zijn prijzen nog niet bekend gemaakt, terwijl anderen dat al wel gedaan hebben. Pyt Jaarsma in Hartwerd heeft er 10 ingekocht, waarvan er inmiddels al weer 8 zijn verkocht. Ergens eind oktober zullen dus de eersten wel op de weg komen. Voor 39500 euro heb je een V6 bij Jaarsma en een V8 kost rond de 45.000 (als ik me dit van Pyt goed herinner.) Ivm de aanvoer van de eerste modellen is zelfs de verwachting dat het model in 2005 ook wat goedkoper wordt. Ook Zoet is er al mee bezig. Leuk, dan kunnen we hem binnenkort in het echt bewonderen.

Peter
Gebruikersavatar
tripleblack
Berichten: 843
Lid geworden op: do 04 mar, 2004 12:01
Locatie: Ekehaar

Bericht door tripleblack »

Als Jaarsma 2 jaar schriftelijke garantie geeft op de nieuwe Mustang maak ik me daar ook geen zorgen over. Dat proefritje ben ik ook wel benieuwd naar. Ik hou het in de gaten.
Gebruikersavatar
Hennie
Adverteerder
Berichten: 2199
Lid geworden op: ma 24 mei, 2004 20:36
Locatie: de Kwakel

grijs.

Bericht door Hennie »

eerlijk gezegd ruikt het hier ook gewoon naar grijze import, waarom zou een ford dealer niet grijs importeren.
Ik geeft toe, het zal op een hoop mensen iets "officieler"overkomen.
waarom adverteerd Ford er niet mee, niets op de ford site, niets en nog een niets, dus officcieel importeren ze denk ik ook....... niets.
en wat garantie betreft, daar heb ik Ford wel eens over gebeld, maar als je zelf importeerd gaat de garantie over naar Ford Nederland dus dat is geen probleem. Het is niet zo dat ze bij Ford een gat in de lucht springen om je dan even vriendelijk te helpen en de storing ongedaan te maken maar uit eindelijk gaan ze wel morrend over de streep, en word de storing gefixt.
de prijzen lijken redelijk, ik zelf uitgerekend dat een GT convertible op zo'n 42-44.000 uit komt, op kenteken, dus het zou wel iets voordeliger kunnen allemaal denk ik, maar goed iedereen moet er wat aan verdienen en met een nieuw model kan weer eens een keer, dus ze hebben gelijk.

Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
Gebruikersavatar
Andre
Berichten: 452
Lid geworden op: ma 24 nov, 2003 10:00
Locatie: Vianen

Bericht door Andre »

afspraak voor test rit staat al...:-)
Peter je weet waar ik woon koffie staat klaar he.................. :hha:
_Groeten Andre (ook met

pretpijpen)_

"Every once in a while, Detroit produces a vehicle thats hits the right button at the right time"
Gebruikersavatar
erpie
Berichten: 338
Lid geworden op: za 16 aug, 2003 08:00
Locatie: Bleiswijk

Bericht door erpie »

Volgens mij heb ik de nieuwe Mustang 2005 al op marktplaats zien staan (bij een ford dealer) voor maar 31.000,- euro !!
Maar kan mij vergissen
Mustang '67 Coupe DLX (Still Under Construction)
Gebruikersavatar
mustang66
Berichten: 578
Lid geworden op: di 10 aug, 2004 23:18

Bericht door mustang66 »

Regel een job in de US en neem hem na 1 jaar mee terug als huisraad
kost hij 20.000 euri
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Peter (Bullitt bedoel ik),

Houd die dealer maar in de gaten, een mini meeting rond de 2005 Mustang is nooit verkeerd! Ik ga over een week of twee toch ook eens bij Zoet neuzen...


Marc
Marc
Gebruikersavatar
Nicov.dr.Klok
Berichten: 2854
Lid geworden op: di 13 jul, 2004 20:27
Locatie: Dat weet ik wel

HIJ KOMT

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Heren en dames natuurlijk
Of het nu grijze of echte import is het wordt nog mooi op de Nederlandse wegen
Gr.Nico
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Gebruikersavatar
hwystang
Berichten: 229
Lid geworden op: wo 05 mei, 2004 17:59
Locatie: Haarlem

Bericht door hwystang »

:2gun: Er was al lang sprake van dat Hessing officieel importeurschap zou verliezen en dat Ford Europa zelf weer voor de import zou gaan zorg dragen.
En er is wel kans dat ze er een paar gaan verkopen , dacht je niet??

Grtz, Peter
Gebruikersavatar
OHLM66
Berichten: 1012
Lid geworden op: do 15 apr, 2004 22:21
Locatie: Flevoland

Bericht door OHLM66 »

Marc, (en de anderen)

Ik heb Zoet een mailtje gestuurd met de vraag of er ook GT's (V8) Mustangs geleverd gaan worden omdat die mij het meest aantrekken. Het antwoord; (Zeer kort af) "Eerst worden er alleen 6 cilinders geleverd" En verder niets in mijn richting. Misschien heb ik een domme vraag gesteld. Maar bij Zoet hoef ik dus niet te zijn. Dan maar naar Jaarsma in Friesland.

Rinus
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Tja, ook in de Job 1 topic staat een antwoord van Zoet dat niet van veel inlevingsvermogen getuigt...

In het geval van mijn mail hebben ze natuurlijk wel terecht ingeschat dat ik er nooit één zou kunnen/komen kopen :mrhappy: . Maar goed, als gezegd, even kijken straks kan nooit kwaad.


Marc
Marc
Plaats reactie

Terug naar “Mustangs en Fords”