Ontvangen! Kevin Marti report...

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
mach 351
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 28 jan, 2004 15:49
Locatie: sint job int goor belgie

fendertag

Bericht door mach 351 »

hallo jongens
ik zal even mijn vin ontcijferen,wat ik dus uit een boekje heb gehaalt.mijn vin is 3f05h220139.
3=jaartal 73
f= fabriek dearborn
05=mach 1
h=motercode 351.2-v moter
220139=volgnummer auto
bucktag=4B is bright green gold metallic
PB is powerbrakes
ADX is interieur ????????
PW is powerwindows
BTRAC is both racing mirrors
zo dat is alles wat ik weet van mijn bucktag,wat de auto betreft weet ik dat hij in'77 is ingevoerd in belgie door CONTINENTAL MOTERS FORTES uit brussel.deze bestaat inmiddells niet meer.En vervolgens heb ik hem verleden zomer particulier gekocht.Wel is de auto nog in origenele staat ,het kleur klopt nog moter dezelfde........enzo
misschien kan er iemand met deze gegevens ook wat meer info over zijn mustang ontdekken.
groeten helmuth
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Update !!!!!

Vandaag mijn Kevin Marti Report incl. Door Tag ontvangen !!!!!!! :dance:
Daar moet op gedronken worden :drunk:

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Nou Mark, gefeliciteerd! Precies in de twee weken die we dachten; en wees gerust, dat drinken zullen we doen...

Maarruh, we zijn natuurlijk blij voor je, maar ik in ieder geval ben wel nieuwsgierig of jij nog veel verrassingen bent tegenkomen. Jij wist immers nog niet zo heel veel van de oorsprong van jouw auto, toch? Je hoeft hem niet direct te posten (we krijgen Marcel in dat geval wel zo ver dat hij een linkje afgeeft :ciggy: ), maar wat heb jij ontdekt?

Marc
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Nou hier is hij dan:


Afbeelding

Zo te zien is het dus een orginele "DeLuxe" uitvoering.Wat mij opvalt is dat er in 1967 maar 214 stuks waren met dezelfde Paint/Trim codes.

Hier in Nederland ben ik de 2de eigenaar.De eerste eigenaar hier heeft hem in Juni 1995 bij Movie Cars gekocht en toen zag hij er zo uit :


Afbeelding

Hij heeft er zo 4 jaar mee gereden totdat hij in 1999 de wagen samen met wat vrienden en kenissen heeft gerestaureerd.Door andere projecten en ruimtegebrek heeft hij in 2002 besloten de wagen te verkopen.
De Door Tag is waarschijnlijk tijdens de restaurartie zoek geraakt dus heb ook via Kevin Marti een nieuwe besteld welke gelijk bij het report zat

Mark

P.S. Ik krijg de 2de foto er niet op??? :anger: :help:

Ik heb je post aangepast...marcel
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Mark, leuk joh!

Ik vind dit altijd bijzonder boeiend. Ik ben nog even wat gaan zoeken en vond op de bekende Mustang Color Guide (http://www.svs.com/zim/mustang/colors.html) dit plaatje van een 1967 Brittany Blue Coupe, overduidelijk met Parchment (gebroken wit) Vinyl Roof en met Wire Wheel Covers (het zou toch niet...).

Afbeelding

En "jouw" dealer is nog in bedrijf, http://www.downeyford.com/pages/present ... height=200. Misschien kun je er nog eens een briefje aan wagen?

Met deze link http://www.mapquest.com/ kun je Downey Ford localiseren. Als de staat (CA) en postcode (90240) invult en wat uitzoemt, zie je dat Downey ook één van de voorsteden van Los Angeles is.

Bedankt voor het delen van de informatie, leuk.

Marc
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Ik heb zonet een mail naar de Ford Dealer daar gestuurd met een foto hoe hij er voor de resauratie eruit zag en eentje van nu.Ben benieuwd of ik antwoord krijg.
Ik hou jullie op de hoogte.

Update !!!!
Dear Mark:

I'm sorry but we have no records going back that far, sorry.

Sincerely,

Bob Remy


Erg jammer :burn:

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
mustangmieke
Berichten: 28
Lid geworden op: za 05 aug, 2006 11:55
Locatie: Roermond

Bericht door mustangmieke »

gaat dit alleen met auto's met een bouwjaar vanaf 1967???

Dat zou toch wel zonde zijn.. zit ik hier met mijn '66 .....
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Helaas wel...

Het was geen gewoonte die gegevens te bewaren (de Amerikaanse auto's uit die tijd waren bedoeld om maar een paar jaar mee te gaan...).

Kevin Marti heeft op een gegeven moment alle spullen opgekocht die er nog waren en dat ging niet verder terug dan 1967....


Marc
Marc
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Bericht door 78ghiaT5 »

overigens was er kort geleden op de Mustang II-group MustangIIMA (Yahoo-groups) op internet ook het een en ander te doen rond die Kevin Marti en zijn rapporten.

dus ook II-rijders kunnen bij hem terecht voor zo'n papiertje. het is maar dat u 't weet...

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”