hulp bij beantwoorden knopje

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: hulp bij beantwoorden knopje

Bericht door hoogie35 »

Bedankt Marcel, handig om zo'n reader te hebben, vanavond even naar een maat van me, die schijnt ook een te hebben (en kost niets :wink: )
Ook voor de link, als ik zoek op de code dan denk ik dat het een Varta accu is, zelfde afmetingen en specs.
Vanmorgen de mistlamp gelijk mogen uitproberen, was al nodig.
Daniël, Ik ga ervan uit dat hier geen GPS in zit, maar kon je die van jouw met het blote oog zien zitten?

Aankomende week nog een klusje: hood struts onder de kap en een Roush cold air intake system.

groet en goed weekend
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: hulp bij beantwoorden knopje

Bericht door DanielSmit »

hoogie35 schreef: vr 01 dec, 2017 15:15 Daniël, Ik ga ervan uit dat hier geen GPS in zit, maar kon je die van jouw met het blote oog zien zitten?
Ja ik zag een kastje met een ledje onder het dashbord zitten. Moest wel wat bekabeling opzij drukken maar hij was redelijk makkelijk te vinden. Ik heb me laten vertellen dat in veel gevallen de leningverstrekkers ze er in laten zetten om de auto terug te kunnen vinden bij wanbetalers.
Gewoon omdat het kan :)
hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: hulp bij beantwoorden knopje

Bericht door hoogie35 »

Daniël,
over het GPS: bij nader inzien, ik zie een bult op de kofferbak die ik niet thuis kan brengen, zie foto. Zou dit een GPS ding kunnen zijn?
Er loopt een draadje aan de linker achterkant van de achterklep naar de linkerkant van de achterbank, enig idee? Had niet het idee dat dit af fabriek was.
Accu was ook alweer leeg binnen een dag, staat nu aan een spanningsmeter, geeft nu 0.40 mA aan (niet dat ik er verstand van heb, maar mijn buurman).
Gaat toch een nieuwe accu komen, ben er wel klaar mee.
groet.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door hoogie35 op za 09 dec, 2017 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: hulp bij beantwoorden knopje

Bericht door Eric »

hoogie35 schreef: za 02 dec, 2017 18:25 Daniël,
over het GPS: bij nader inzien, ik zie een bult op de kofferbak die ik niet thuis kan brengen, zie foto. Zou dit een GPS ding kunnen zijn?
Nee is voor ontvangst van digitale satelliet radio in de US.
hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: hulp bij beantwoorden knopje

Bericht door hoogie35 »

oké thx, dat neemt denk ik geen stroom als het contact uit is. Toch wel een raar draadje, zag er niet professioneel uit.
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: hulp bij beantwoorden knopje

Bericht door hoogie35 »

Ik heb ook nog een reactie van v/d Klooster, die zegt: "Dat is gps antenne Alex.
Je ziet op dashboard welke kant je op gaat , noord zuid enz"
Heb wel eens een N en W op de radio zien staan, maar voor mij zie ik het nut niet.
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: hulp bij beantwoorden knopje

Bericht door DanielSmit »

Die zwarte dop achterop is idd voor DAB+ (digitale radio) en trekt geen stroom. Daar zijn overigens in kleur vd auto haaievinnetjes voor te bestellen om hem mooi weg te werken, die wil ik zelf ook nog bestellen. Als ik me niet vergis zit de GPS antenne weer achter je voorspiegel.
Balen van je accu, ik had helaas het zelfde en heb deze dus ook vervangen.
Gewoon omdat het kan :)
hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: hulp bij beantwoorden knopje

Bericht door hoogie35 »

Daar zijn overigens in kleur vd auto haaievinnetjes voor te bestellen om hem mooi weg te werken
Ja, heb ik ook gezien, CJ pony parts had ze niet in Sterling Grey en American Muscle vraagt er 60 doller voor, denk ik nog maar even over na :dots:
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
hoogie35
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 13 aug, 2017 16:19
Locatie: Gorredijk

Re: hulp bij beantwoorden knopje

Bericht door hoogie35 »

Ja ik zag een kastje met een ledje onder het dashbord zitten. Moest wel wat bekabeling opzij drukken maar hij was redelijk makkelijk te vinden. Ik heb me laten vertellen dat in veel gevallen de leningverstrekkers ze er in laten zetten om de auto terug te kunnen vinden bij wanbetalers.
Daniël, je had wel gelijk, omdat ik vanmiddag bij Jaarsma (Hartwerd) was voor een sleutel in te leren kwam hij erachter dat er een vreemd kastje onder het dashboard zat, dit bleek via Google zoeken een GPS tracker te zijn, wat bijna alle auto's in de VS hebben, vooral voor de lease. Die hele rommel heeft hij er ook maar even voor mij uitgehaald.
Die zwarte dop op de achterklep was idd voor de digitale radio en niet zoals VS-import zei: "een GPS antenne om te zien welke kant je op gaat, noord,zuid enz.".
A dream costs nothing unless you want it to come true.

Mustang V6 Convertible 2012 (2013 model)
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: hulp bij beantwoorden knopje

Bericht door DanielSmit »

Kijk, dat scheelt toch weer een hoop gezeur allemaal. Mooi dat je daar van af bent :ok:
Gewoon omdat het kan :)
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”