Waarde Ford mustang

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Mos
Berichten: 4
Lid geworden op: do 17 jan, 2019 06:20

Waarde Ford mustang

Bericht door Mos »

Goedemorgen iedereen,

Ben zowel nieuw op het forum als met de ford mustang, dus ben een beetje op ontdekking.
Nu heb ik mijn ogen laten vallen op een ford mustang uit 2013, de 3.7 V6 coupe versie. Alleen kan ze niet echt terug vinden op diverse verkoop sites. Dus ik kan de waarde niet echt bepalen.. Wellicht iemand die mij hierbij kan helpen. Gaat om 1 met 44000 Miles, schadevrij en ziet er top uit. Met airco, xenon, 20 inch wielen.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Waarde Ford mustang

Bericht door Mack »

Het probleem is dat je nogal wat verschillen hebt. Je hebt aan de ene kant auto's van liefhebbers, waar altijd goed voor is gezorgd. Deze auto's zijn dan hier vaak bekend. Aan de andere kant heb je Amerikaanse schade-auto's die ergens in Oost-Europa goedkoop zijn opgeknapt en hier worden verkocht. Je snapt dat de waarde van deze twee ver uit elkaar liggen.

Het is dus puur op individuele basis wat de waarde precies is. Over het algemeen geldt: goedkoop is duurkoop.

Om het echt te bepalen moet je iemand naar de auto laten kijken die weet waar hij op moet letten. Je kunt beginnen met een linkje naar de advertentie hier neer zetten.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Mos
Berichten: 4
Lid geworden op: do 17 jan, 2019 06:20

Re: Waarde Ford mustang

Bericht door Mos »

De autos wordt via via verkocht, dus staat nergens online.. Voor zover ik weet is die schadevrij geweest en goed onderhouden. Maar er is dus niet echt een prijs aaan koppelen begrijp ik? Kom ze in buitenland voor rond de 20K tegen maar weet niet of dat een vergelijkbare NL prijs is
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Waarde Ford mustang

Bericht door Eric »

De reële waarde is wat zo'n ding op dit moment in de VS kost plus transportkosten, invoerrechten, btw, ombouw verlichting, tuv en rdw afhandeling en rest-BPM met een toeslag of aftrek voor de kleur, het uitrustingsniveau (wel of geen premium pakket), de originaliteit (wel of geen lawaaiuitlaten, opgeplakte plastic rommel, originele velgen, etc) de staat van de lak, de aantoonbaarheid van het onderhouds- en schadeverleden, of het een 2012 of 2013 modeljaar betreft en of het een ex-huur auto is.

Kortom dat is niet zomaar te zeggen.

Op basis van wat er in NL wordt aangeboden denk ik dat je met 20K een goede koop doet en met 25K een slechte, mits het een 2013 modeljaar is. Herkenbaar aan de GT500 geïnspireerde neus en de donkere LED achterlichten.
TVS
Berichten: 147
Lid geworden op: wo 04 dec, 2013 02:20
Locatie: Arnhem

Re: Waarde Ford mustang

Bericht door TVS »

Buitenland kost zoiets ongeveer €20.000
BPM enzo erbij €22.500

Dus als het een correcte en nette is dan is die ook €25.000 waardt! Want liever een echte dan een frikandel en ja ook die zijn er te koop zoals al door andere benoemd de oost europa bouwpakketten 🤣
NEW: Mustang Fastback Ecoboost Color Magnetic Grey
OLD: Mustang Fastback 4.0 V6 Color Candy Apple Red

Pas Op, Het rijden in een Ford Mustang kan serieus nekklachten bij voorbijgangers veroorzaken :)
Mos
Berichten: 4
Lid geworden op: do 17 jan, 2019 06:20

Re: Waarde Ford mustang

Bericht door Mos »

Oké iedereen bedankt voor de reacties!
Mos
Berichten: 4
Lid geworden op: do 17 jan, 2019 06:20

Re: Waarde Ford mustang

Bericht door Mos »

Hoe kan ik eigelijk de BPM berekenen ervan? Op veel reken modellen vind ik dit model niet terug. Staat namelijk op Amerikaans kenteken nog.
TVS
Berichten: 147
Lid geworden op: wo 04 dec, 2013 02:20
Locatie: Arnhem

Re: Waarde Ford mustang

Bericht door TVS »

Schat de BPM op ongeveer €2500
NEW: Mustang Fastback Ecoboost Color Magnetic Grey
OLD: Mustang Fastback 4.0 V6 Color Candy Apple Red

Pas Op, Het rijden in een Ford Mustang kan serieus nekklachten bij voorbijgangers veroorzaken :)
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”