Radio Ford Mustang 2005

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
MaxAbb
Berichten: 1
Lid geworden op: do 18 jun, 2020 11:49

Radio Ford Mustang 2005

Bericht door MaxAbb »

Hallo allemaal,

Wij hebben onze ford mustang 2005 redelijk laten opknappen, maar we missen nog een goede radio. Wij willen het liefst een touch screen scherm, met bluetooth en gewone radio ofcourse. Weten jullie misschien specificaties voor radio consoles die passen? Ik ben namelijk bang dat veel van dat soort schermpjes net niet passen, of dat er verkeerde uitgangen zijn. Het is namelijk een mustang geïmporteerd uit Amerika, en sommige poorten zijn wat anders dan de Europese, had ik begrepen. Qua prijs moet het ook niet te gek zijn, tot 300 is echt wel het maximum. Als jullie goede suggesties weten, hoor ik het super graag!!!

Groetjes Maxime
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Radio Ford Mustang 2005

Bericht door MarisGT »

Ik ben er ook mee bezig, een USA 2007, let vooral op het formaat, je hebt waarschijnlijk ook een adapter nodig.
Over het type kan ik je niet adviseren, bij mij komt er een pioneer zonder versterker of DAB+ in.. Heb nl een nieuw in doos JbL pro versterker, sub woofer en compount set die er ook in moeten :)
Je kunt op een amerikaans mustang forum wel veel 8nfo vinden...
Gebruikersavatar
RedGt
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 17 sep, 2012 21:02
Locatie: Prov.Groningen

Re: Radio Ford Mustang 2005

Bericht door RedGt »

oem style,



RedGT
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Radio Ford Mustang 2005

Bericht door Eric »

In principe past elke universele 2DIN radio in een 2005. Daar kun je zoveel aan besteden als je wilt, maar als je een enorme berg functionaliteit wilt voor minder dan 300 euro kom je vanzelf uit bij een Chinese Android unit. Bijvoorbeeld deze:

https://nl.aliexpress.com/item/33014370013.html
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”