Mustang en Ford modellen

Leuke,informatieve websites

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Mustang en Ford modellen

Bericht door Marcel »

Bij autoweek hebben ze ook hele mooie modellen te koop van o.a Mustang en Ford.

Zie link


http://www.autoweek.nl/modelautoshop.ph ... upid%3D920
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Ja marcel, dat is weer lekker zo'n link! Ik zou aan de kerstman Ford Racing 2 vragen en nu zie ik dit weer. Zo'n Ford GT (in Gulf blauw/oranje) wil ik wel en zo'n 2004 Mustang concept ook wel. De Autoart '67 Fastback (gelukkig slechts €75...) is ook heel aantrekkelijk. En in een beetje verzameling mogen de nieuwe F150 en zo'n Politie Crown Victoria ook niet ontbreken. Wat nu??? Het is te laat om me in één maand zo goed te gedragen dat ik ze allemaal kan vragen....
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

hahahha je vergeet Sinterklaas nog :wink:
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Ik zou niet durven zeggen dat ze hier alle Mustang modellen hebben, maar ze hebben er wel veel. En, je hoeft niet te zoeken tussen allerlei andere auto's. Hier kopen zal vanwege verzendkosten niet zo interessant zijn, maar als je jezelf op de nieuwsbrief abonneert blijf je op de hoogte van het Mustang nieuws...Klik op de banner.

Afbeelding

Marc
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

He jammer en weer geen schaalmodel van een '67er Hardtop erbij :evil:

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Ik kan er toch naar blijven kijken, die modelauto's. Deze site heeft maar liefst 1476 Ford modellen, waaronder natuurlijk veel Mustangs, maar ook vele andere prachtige Fords. Klik maar eens...

Afbeelding
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Ik heb al een hele tijd een oogje op de 1:18 AutoArt 1967 Mustang FastbackGT 390. In het echt vind ik deze Fastback's al tot de allermooiste Mustang's behoren, maar AutoArt heeft hier wel zo'n perfect model van gemaakt...Moet je maar naar de detailering kijken, bijvoorbeeld het tapijt op de vloer, of de gordelgesp, werkelijk geweldig. Het model kost dan ook wel wat. In Nederland heb ik hem nog nergens goedkoper gezien dan € 75,- (zie hierboven, via Autoweek). Met de gunstige Euro/Dollarkoers in gedachten ben ik nog eens bij Diecast Mustangs gaan kijken (zie ook hiervoor). Daar kost dit model $ 54.-. Dus maar eens naar de verzendkosten geïnformeerd: $ 24,35, luchtpost met verzekering. Dat maakt bij elkaar $ 78,35, hetgeen volgens de GWK KOERSCONVERTER met € 62,89 overeenkomt...

Hij is zojuist besteld :clap:

AfbeeldingAfbeelding

Marc
Laatst gewijzigd door 72grande op zo 29 feb, 2004 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Zeker mooi model...maar waarom niet via boot laten komen scheelt weer 11 dollar :blink:
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Afbeelding

Met Diecast Mustangs heb ik een goede ervaring, zie hierboven. AutoArt (een uitstekend merk, wat mij betreft) heeft inmiddels de 2005 Mustang GT in twee kleuren aangekondigd voor dit najaar en Diecast Mustangs neemt alvast orders aan:

AutoArt will be producing the 2005 Ford Mustang in 1:18 scale and 1:43 scale in Silver and a color to be determined. These are scheduled for release in September and are available now for pre-order.

AutoArt has announced they will be producing the 2004 Mach 1's in Screaming Yellow, Dark Shadow Grey metallic and Competition Orange. These are scheduled for release in September and are available now for pre-order.

AutoArt has also announced plans to make a 2004 Ford Mustang GT 40th Anniversary Edition in Crimson Red and a 2004 Ford Mustang GT in Black. These are scheduled for release in September and are available now for pre-order.


Ik heb nog geen plaatje kunnen vinden van het AutoArt 2005 model, maar we houden het in de gaten. Ik heb wel belangstelling....

Marc
Marc
Gebruikersavatar
mustang86
Berichten: 103
Lid geworden op: za 20 dec, 2003 19:47
Locatie: Volkel
Contacteer:

Bericht door mustang86 »

Zelf ben ik een fanatiek Mustang modelauto verzamelaar.
Kijk eens op www.ford-mustang-modelcars.com
Op mijn site staan iets meer dan 2500 verschillende Mustang modelauto´s
,waarvan ik er zelf 1080 heb.
Komen nog steeds nieuwe modellen bij.
2 maanden geleden ben ik ook begonnen met het van internet afhalen van Mustang bouwdozen.
Zijn er meer mensen met een leuke verzameling.Ik vind het altijd leuk om de verzameling van een ander te bewonderen.En misschien andersom.
Ben laatst nog bij Adelbert van de Mustanggarage wezen kijken.
MOOI MOOI MOOI
Is een dure hobby.Daarom komt mijn eigen Mustang nogal eens op de 2de plaats.Is niet anders.
Mijn passie is modelmustangs.
Koop mijn modelllen voor 90% bij Tom´s modelauto´s in Purmerend.
Altijd vriendelijk en doet ook nog eens wat voor je als je wat zoekt.
Staat ook op de grotere meetings. www.toms.nl
Ebay is ook een leuke weg om te kopen.Speciaal als je net dat ene model zoekt.

Groeten.
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Tja Bart,

Ik heb modelauto’s altijd interessant gevonden. Ik had ooit veel Dinky’s en Corgi’s maar die waren nogal beschadigd door het spelen en lagen maar in een doos. Zijn dus weg. Ook heb ik vroeger veel bouwdozen gemaakt, maar die zijn allemaal “vergaan” (lelijk door het stof, onderdelen die afbreken en zoekraken, enz.)

Ik heb nu dus een “verzameling” waarvan jij in de lach zult schieten. In 1/43 voornamelijk auto’s die ik om allerlei redenen bijzonder vind (zoals Ferrari 250 GTO, Cadillac Eldorado, Studebaker Silver Hawk, Citroën DS, MGB, Lancia Fulvia, Jaguar XK120, Porsche 356), in 1/24 wat recente bouwmodellen (waaronder 1956 T-bird en 1971 Mach I) en in 1/18 een aantal Ferrari’s en Porsche’s, een 1963 T-bird en drie Mustangs.

Ik kan er wel foto’s van maken, maar zo indrukwekkend is het niet. Zeker niet nu ik bij jou gekeken heb! Mooi hoor, zo’n verzameling.

Maar, jij zult de 2005 ook wel willen hebben. Misschien kun je het hier laten weten als-ie in Nederland beschikbaar komt?

Marc
Marc
Gebruikersavatar
mustang86
Berichten: 103
Lid geworden op: za 20 dec, 2003 19:47
Locatie: Volkel
Contacteer:

Bericht door mustang86 »

Ha Marc ,

In de lach schieten doe ik natuurlijk niet.
Iedereen verzamelt op zijn eigen manier.
De ene wat meer en de ander wat minder.

Foto´s van modellen die nog niet op mijn site staan mag iedereen natuurlijk naar me mailen op mustang86@home.nl
Graag met merk , schaal enz indien mogelijk.
Misschien komt ooit het moment dat ik alles op foto heb van wat ooit gemaakt is. Je moet een doel hebben.

Foto´s van je verzameling zijn altijd welkom.

2005 GT Concept bij mij bekent:
Beanstalk 1:18 Rood en Zilvergrijs.

Volgende upload van mijn site 1/8/2004 heb ik foto´s van:
Hotwheels 1:64 setje van 2 Rood en zilvergrijs.
Matchbox 1:64 Groen
Maisto 1:24 Rood

Groeten , Bart
Gebruikersavatar
Nicov.dr.Klok
Berichten: 2854
Lid geworden op: di 13 jul, 2004 20:27
Locatie: Dat weet ik wel

mustang modellen

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Bart weet je ook of er aan een model van een 1969 mustang coupe te komen is liefst schaal 1op18 maar andere schaal mag ook.Ik ben hier al een paar jaar naar opzoek maar kan tot nu toe niets vinden
Nico
Gebruikersavatar
mustang86
Berichten: 103
Lid geworden op: za 20 dec, 2003 19:47
Locatie: Volkel
Contacteer:

Bericht door mustang86 »

Hallo Nico ,

Ik heb de 1968 en 1969 coupe nog niet gezien ,
in geen enkele schaal.
Zelf ben ik dus ook op zoek en ik denk meerdere mensen.
Het lijkt erop dat bepaalde modellen nooit gemaakt zijn.
Een model van mijn eigen Mustang is ook niet aan te komen.

Dat is het mooie van verzamelen , je blijft zoeken.

Bart
Gebruikersavatar
rhazer-31
Berichten: 745
Lid geworden op: vr 04 jun, 2004 15:59
Locatie: 's-Gravendeel

Bericht door rhazer-31 »

Hé, ik heb de 1:18 2005 al een week of 3
is een rode, toevallig gekregen voor de verjaardag
Plaats reactie

Terug naar “On the web”