NEW MUSTANG FORUM ON THE WEB

Leuke,informatieve websites

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mustang65
Berichten: 1742
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 20:34
Locatie: Dordrecht

NEW MUSTANG FORUM ON THE WEB

Bericht door Mustang65 »

Hallo Allemaal,

LATEST NEWS: NEW MUSTANG FORUM ON THE WEB

Eindelijk is het zover het forum is online!!!......

Het forum, op het moment twee dagen online is toegankelijk via Marcel's site http://www.isookzo.nl en http://www.mustang65.tk

Het geheel heeft natuurlijk enige promotie nodig maar dat gaat wel lukken...... Graag zouden wij jullie daar zien met vragen, antwoorden enz. als het maar met Mustangs en Fords te maken heeft, bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet, Marcel Rozendaal en Arjan Nugteren.
Gebruikersavatar
aron
Berichten: 229
Lid geworden op: do 14 aug, 2003 20:14
Locatie: de Noordkop n-h

Bericht door aron »

:lol: Eindelijk een mustang-forum.........

eens ff lekker forummen over mustangs,dat miste ik een beetje bij tmcn en ik heb ook niet zoveel kennissen die en een mustang en msn hebben,dus dit is het,en ik zal hm vaak bezoeken :wink:

komt er ook een avantar? kun je een fotootje van je auto in plaatsen.

groetjes.................
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Aron je kan je foto's plaatsen in die link die op het Forum staat....het plaatsen van foto's op dit forum loopt niet lekker,en die fotogallery van die link hoort bij dit forum...hoop snel je paard online te zien :wink:
Gebruikersavatar
aron
Berichten: 229
Lid geworden op: do 14 aug, 2003 20:14
Locatie: de Noordkop n-h

Bericht door aron »

heb hm er net op gezet,maar ben een bijbehorende tekst vergeten bij te zetten,heb te snel op enter gedrukt,kan ik dat alsnog veranderen?

ik ben ook lid van de mazda 626-forum (zelfde opzet als dit) en daar heb je in je gebruikers kolom nog plaats voor een fotootje oid, dus daarom miste ik die hier.

groetjes
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Aron
ik heb avantar aangezet,ik dacht dat je bedoelde foto's in het forum zelf ,het kan wel maar gaf wat probemen...dan deed hij het wel dan weer alleen kruisjes vandaar,als je nog wat bij je foto wilt zetten kan je het of aan mij doorgeven via mail of hier en anders kan je gewoon commentaar geven en daar alles in zetten

Ik lees het wel
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Forum

Bericht door MustangMan010 »

Hallo Arjan en Marcel,
Hele mooie sites hebben jullie en dit forum zal ongetwijfeld veel bezocht worden.Heb me ook maar gelijk geregistreerd en foto geplaatst bij "show your Mustang here":D
Groetjes,
Mark (MustangMan010)
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

new forum

Bericht door 72grande »

:D

Ik heb mezelf zojuist gerigistreerd. Ik vind het forum een prima initiatief! Ik heb een zeer originele 1972 Grandé. Deze heeft in California 28 jaar dezelfde eigenaar gehad en heeft 35.000 mijlen op de klok. Hoewel menig Grandé de "Muscle" kant op gaat (ieder zijn eigen smaak!) houd ik de mijne zo origineel mogelijk. Tot ziens,

Marc
Plaats reactie

Terug naar “On the web”