Richard Hammonds (Top Gear) nieuwste programma: Crash Course

Leuke,informatieve websites

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Richard Hammonds (Top Gear) nieuwste programma: Crash Course

Bericht door Dakloos »

Richard Hammonds bekend van o.a. Top Gear heeft een nieuw programma: Crash Coarse. Ze zijn uitgekeken op caravans slopen lijkt het. De tank is een M1A2 Abrams, dat andere voertuig herkennen de meeste van ons wel:

Afbeelding
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Richard Hammonds (Top Gear) nieuwste programma: Crash Co

Bericht door Dakloos »

silverbullit schreef:Het zal echt wel en sloper of wrak zijn wat ze gebruikt hebben.
Het zal echt geen concours gerestaureerd exemplaar geweest zijn en ach.....Mustangs zat :wink: .
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Richard Hammonds (Top Gear) nieuwste programma: Crash Co

Bericht door Mack »

Ik vind sowieso dat Top Gear afgelopen jaren is veranderd van auto-programma naar auto-sloop-programma... Zoals laatst het slopen van een Rolls Royce, Mini Cooper en Jaguar in India. Dat vind ik gewoon zonde.

Dit nieuwe programma lijkt deze lijn helaas gewoon voort te zetten. Waardeloos. En Top Gear was zo'n leuk programma ooit.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
ArnoldH
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 03 apr, 2011 18:58
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: Richard Hammonds (Top Gear) nieuwste programma: Crash Co

Bericht door ArnoldH »

Mack schreef:Ik vind sowieso dat Top Gear afgelopen jaren is veranderd van auto-programma naar auto-sloop-programma... Zoals laatst het slopen van een Rolls Royce, Mini Cooper en Jaguar in India. Dat vind ik gewoon zonde.

Dit nieuwe programma lijkt deze lijn helaas gewoon voort te zetten. Waardeloos. En Top Gear was zo'n leuk programma ooit.
+1

vroeger waren de challenges nog leuk om te kijken. nu zit ik zowat te wachten wanneer het afgelopen is...
#33 🦁
Gebruikersavatar
frankpost
Berichten: 2627
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 17:09
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Re: Richard Hammonds (Top Gear) nieuwste programma: Crash Co

Bericht door frankpost »

Mack schreef:Ik vind sowieso dat Top Gear afgelopen jaren is veranderd van auto-programma naar auto-sloop-programma... Zoals laatst het slopen van een Rolls Royce, Mini Cooper en Jaguar in India. Dat vind ik gewoon zonde.

Dit nieuwe programma lijkt deze lijn helaas gewoon voort te zetten. Waardeloos. En Top Gear was zo'n leuk programma ooit.
it sells....

enige waar ik een enkele keer nog voor kijk is dat ze de reviews van wagens wel super mooi weten te filmen, voor ontploffende wagens kijk ik dan liever Expendables 2 ofzo
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Richard Hammonds (Top Gear) nieuwste programma: Crash Co

Bericht door grandmaster n »

Mack schreef:Ik vind sowieso dat Top Gear afgelopen jaren is veranderd van auto-programma naar auto-sloop-programma... En Top Gear was zo'n leuk programma ooit.
TopGear begon ooit in "the late seventies" als "gewoon autoprogramma, net als "Wereld op wielen" (met good old Fred van der Vlugt) en "Tros Kieskeurig" (met het beroemde "wrak van de "weg"). Nadat de kijkcijfers redelijk instortten in de "nineties" werd het programma gestopt bij de BBC. Alle presentatoren (Vicky Henderson-Butler, Tiff Needel, Quentin Wilson) gingen over naar de commerciëlen (Channel 5, Fifth Gear). De BBC starten een paar jaar daarna met het vernieuwde TopGear maar nu als "komisch autoprogramma".
TopGear is dus zeker veranderd als autoprogramma...... :mrgreen:

gr
Gebruikersavatar
mustangfan26
Berichten: 985
Lid geworden op: ma 04 jul, 2011 13:22

Re: Richard Hammonds (Top Gear) nieuwste programma: Crash Co

Bericht door mustangfan26 »

ach dit zal inderdaad wel een sloop mustang geweest zijn waar niets meer mee te doen was.
richard hammond heeft zelf ook een liefde voor de mustang. hij heeft zelf een 67 fastback.
Filmpje van mijn auto toen deze nog in amerika stond!
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
Gebruikersavatar
frankpost
Berichten: 2627
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 17:09
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Re: Richard Hammonds (Top Gear) nieuwste programma: Crash Co

Bericht door frankpost »

Jeremy C. heeft ook zn voorkeur voor de Mustang wel hoor :)

[youtube]Tx748SuF7Eg[/youtube]
so..greatest car ever? Well it changed the world, mobilized a generation, redirected the way we thought about cars, and sounded like God...shouting, so I'd say so yeah
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Gebruikersavatar
LTD
Berichten: 1186
Lid geworden op: wo 08 sep, 2010 15:32
Locatie: Rotterdam EO
Contacteer:

Re: Richard Hammonds (Top Gear) nieuwste programma: Crash Co

Bericht door LTD »

toch zonde van de bruikbare parts ......... en als het toch moet doe het dan met een centurion .....
Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
Plaats reactie

Terug naar “On the web”