Hoog stationair SN95 GT
Geplaatst: zo 09 jun, 2019 12:52
Hoi,
Mijn 95er is afgelopen week goedgekeurd na wat kleine reparaties die wel nodig waren om veilig te blijven toeren.
Onder andere de achterremleidingen zijn vervangen en er zit nu koper onder. Hij remt weer als een nieuwe. Er is wel 1 ding wat erg raar is. Na de eerste keer starten direct na het ophalen in de garage is het stationair toerental 1500 rpm. Ik dacht eerst dat het gas bleef hangen maar de kabels zijn slap bij gas los. Als ik het gas in trap en de rpm stijgt naar 2000 of meer dan gaat het toerental maar heel langzaam terug naar 1500 en blijft daar dan op lopen. Ook als ik in de D rijd gaat de auto steeds iets harder rijden waardoor ik moet remmen. Vandaag alle vacuum slangen gecheckt onder de hood maar hier niets aan kunnen vinden wat niet vast zit zoals zou moeten.
Iemand een idee of hier ervaring mee?
Gr. Alex
Mijn 95er is afgelopen week goedgekeurd na wat kleine reparaties die wel nodig waren om veilig te blijven toeren.
Onder andere de achterremleidingen zijn vervangen en er zit nu koper onder. Hij remt weer als een nieuwe. Er is wel 1 ding wat erg raar is. Na de eerste keer starten direct na het ophalen in de garage is het stationair toerental 1500 rpm. Ik dacht eerst dat het gas bleef hangen maar de kabels zijn slap bij gas los. Als ik het gas in trap en de rpm stijgt naar 2000 of meer dan gaat het toerental maar heel langzaam terug naar 1500 en blijft daar dan op lopen. Ook als ik in de D rijd gaat de auto steeds iets harder rijden waardoor ik moet remmen. Vandaag alle vacuum slangen gecheckt onder de hood maar hier niets aan kunnen vinden wat niet vast zit zoals zou moeten.
Iemand een idee of hier ervaring mee?
Gr. Alex