Geluidsoverlast? Nee hoor.

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1994 - 2004

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DeathlyNL
Berichten: 7
Lid geworden op: di 07 jul, 2020 18:09

Geluidsoverlast? Nee hoor.

Bericht door DeathlyNL »

Ik wil uit mijn auto meer geluid laten komen.
Een vriend van mij zei dat het heel makkelijk is om de middendemper er onderuit te halen (einddemper is er niet, maar denk niet dat ik jullie dat hoef te vertellen :lol: :smart: ) maar dan heb ik dus vanaf de cats een straightpipe en dat is denk ik iets te veel van het goeie? (correct me if i'm wrong)
Dus een oplossing is misschien een sportdemper of iets anders?
Ik woon in Volendam maar heb geen idee wie in omstreken verstand heeft van Mustangs of überhaupt Amerikanen... :roll:

P.S. ik heb een weekje met een halve uitlaat gereden, niet verder vertellen :lol: :cop: , het beviel heel erg want dat geluid is prachtig :shock: :shock: alleen dan is er in de cabine natuurlijk veel te veel resonantie van de uitlaat dus op lage toeren trilde ik uit m'n stoel

P.P.S. ja het is nu 02:13.
RIP: SEAT Ibiza FR (2004)

Huidige auto: Ford Mustang 3.8l V6 (1995)

Doel: Ford Mustang Shelby GT500 (2013)
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Geluidsoverlast? Nee hoor.

Bericht door MarisGT »

In de buurt, Hennie Lek in de Kwakel.
En ik had de mazzel dat ik een set Roush eindpijpen bij onze Mustang kreeg. Zonder dempers en die hebben we er dinsdag onder laten zetten. En van een braaf jongetje dat ABN spreekt is het nu een brutale jongen met een veel luidere grom..
Je moet wel rekening houden met die blauwe petten... Je moet ze niet teveel alert maken op je Stang :lol:
Gebruikersavatar
Nico67
Berichten: 116
Lid geworden op: do 14 jul, 2016 12:11
Locatie: Anna Paulowna
Contacteer:

Re: Geluidsoverlast? Nee hoor.

Bericht door Nico67 »

Wellicht kan JM Tuning in Dirkshorn je helpen.

Dirkshorn is in ieder geval redelijk in de buurt voor jou.
Meer geluk....dan wijsheid :-)
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Geluidsoverlast? Nee hoor.

Bericht door Eric »

Als je geld gaat uitgeven aan de uitlaat dan zou ik eerder overwegen om er een H-pipe op te laten bouwen en dan een dubbele catback van de GT te plaatsen. Zelfs bij de V6 geeft dat een aanmerkelijk betere klank, zonder dat het obnoxious wordt.

Probleem is alleen wel dat zoiets zowat de helft van wat de hele auto waard is kost. Tenzij je ergens een GT sloper kunt vinden natuurlijk.
Gebruikersavatar
DeathlyNL
Berichten: 7
Lid geworden op: di 07 jul, 2020 18:09

Re: Geluidsoverlast? Nee hoor.

Bericht door DeathlyNL »

Eric schreef: do 09 jul, 2020 11:23 Als je geld gaat uitgeven aan de uitlaat dan zou ik eerder overwegen om er een H-pipe op te laten bouwen en dan een dubbele catback van de GT te plaatsen. Zelfs bij de V6 geeft dat een aanmerkelijk betere klank, zonder dat het obnoxious wordt.

Probleem is alleen wel dat zoiets zowat de helft van wat de hele auto waard is kost. Tenzij je ergens een GT sloper kunt vinden natuurlijk.
Ja ik denk dat dat een beetje te veel van het goeie is, maar bedankt voor het meedenken 8) ik zal bij een sloop kijken wat het kost maar ben bang dat dat mijn bankje breekt
RIP: SEAT Ibiza FR (2004)

Huidige auto: Ford Mustang 3.8l V6 (1995)

Doel: Ford Mustang Shelby GT500 (2013)
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Geluidsoverlast? Nee hoor.

Bericht door 1967coupe »

Heb bij de mijne een uitlaat van een V8 er onder zitten. Daarvoor ook maar de dempers waren half doormidden. Wel gaaf geluid he Eric? :mrgreen:
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Plaats reactie

Terug naar “1994 - 2004”