GESTOLEN Mustang 1969 - 27-02-2016

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: GESTOLEN Mustang 1969 - 27-02-2016

Bericht door Aron66 »

Mack schreef:
Swordfish79 schreef:maar waar moet het heen.?
Niet naar Limburg of omgeving, dat is duidelijk. Alle diefstallen de laatste tijd waren in Limburg of net over de grens.

Inderdaad, wegblijven hier....... :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: GESTOLEN Mustang 1969 - 27-02-2016

Bericht door Mack »

Niet lullig bedoeld richting Limburgers, echt niet... Maar in Rotterdam-Zuid weet ik ook waar ik de auto wel en waar niet moet parkeren.

Met een bende in Limburg die het duidelijk heeft voorzien op klassieke auto's is het dus een extra risico om je klassieker daar ergens neer te zetten. Het valt niet te ontkennen dat bijna alle, of misschien zelfs alle Mustangs die afgelopen tijd zijn gestolen, in Limburg of net over de grens is gestolen. Deze brandende Mustang en het verhaal over dat terugkopen bevestigen dat beeld.

Nu heb ik geen dure klassieker maar voor mij zou het reden zijn om even niet een weekendje Limburg met de Mustang te plannen.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: GESTOLEN Mustang 1969 - 27-02-2016

Bericht door Aron66 »

Tja, ik maak me er niet zo druk om, ik ga de Mustang gewoon flink gebruiken dit jaar, toerritjes rijden etc. Al is het natuurlijk jammer, mocht ie gestolen worden, maar het blijft voor mij een vervangbaar iets. Ik weet hier ook waar ik de auto wel en niet kan parkeren, maar 100% zeker is het nooit.
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”