Met enige trots melden dat ...

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stang6F07T
Berichten: 5
Lid geworden op: di 20 mar, 2018 01:40

Met enige trots melden dat ...

Bericht door Stang6F07T »

Hallo iedereen

Een tijd geleden vermelde ik in het 'Welkomtopic' de aanschaf van mijn Mustang '66.
Deze ben ik eind maart gaan ophalen bij de verkoper en daarna heeft hij enkele maanden gestald gestaan bij een vriend. Dit omdat de definitieve 'thuis' er nog niet was.

Ondertussen heb ik niet stil gezeten en kan ik onderstaande 4 punten met enige trots melden:

1. de tuin heeft een ware metamorfose moeten ondergaan. Bomen zijn verdwenen, houten schuttingen en een zelfgemaakte gevelpoort zijn
geplaatst. Dit alles was nodig om de Stang te kunnen rijden naar zijn definitieve staplaats nml. ...

2. ... de garage. Ook deze is ondertussen geplaatst en volledig afgewerkt. Vloer, geschilderd, elektriciteit en zelf de poort gaat automatisch open en dicht. Ook rond de garage is alles afgewerkt en aangelegd. Bloembakken, de nodige planten, ...

3. de Mustang. Hij staat ondertussen al op zijn plaats. Elke dag kan ik hem nu bewonderen. Daarvoor hoef ik net geen 25m te stappen of ...
vanop afstand de poort openen en er eens naar zwaaien. :)
Momenteel was er nog onvoldoende tijd om eraan te sleutelen. Gedurende 5 maanden erg druk bezig geweest in de tuin. Aansluitend 4 hectische
maanden op het werk. Maar de vooruitzichten beloven een wat rustiger periode zodat ik aan mijn project kan beginnen.

4. een fotoblog (zie handtekening) gevuld met alles Mustang gerelateerd. Momenteel hoofdzakelijk foto's van de werkzaamheden in functie van de
tuin en garage. Daar zullen na verloop van tijd wel meer foto's in gepost worden van de Mustang zelf. Ik heb gekozen voor een blog omdat hier op
het forum soms wel eens foto's verdwijnen.
En een blog lijkt me ook wat overzichtelijker. Zeker eens de werkzaamheden op volle toeren draaien ...
Het maken van een blog was voor mij nieuw. Mochten er zaken zijn die ter aanvulling kunnen meegegeven worden (opmerkingen, links, ...) laat
maar iets weten. Graag hoor ik ook wat jullie ervan vinden :wink:

Grtz
Renzi
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Met enige trots melden dat ...

Bericht door Mack »

Gefeliciteerd! Het belang van je Mustang op loopafstand hebben wordt nogal eens onderschat, volgens mij.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Met enige trots melden dat ...

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Altijd fijn als je lekker de ruimte hebt. :ok:
Je hebt inderdaad niet stil gezeten zeg. :mrgreen:
Enige puntje: de hoogte van de plantbakken voor de garage.
Gaan de deuren van de Mustang hier wel overheen als je ze open doet ?
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Stang6F07T
Berichten: 5
Lid geworden op: di 20 mar, 2018 01:40

Re: Met enige trots melden dat ...

Bericht door Stang6F07T »

Scherp opgemerkt Ronald ... :D
De onderkant van de deuren zijn 35cm van de grond, de hoogte van de plantenbakken is 20cm.
En de totale breedte tussen beide bakken is 3.5m. Daar kan de Mustang met open deuren net tussen.

Dat ik het meeste sleutelwerk thuis kan doen was voor mij een vereiste. De ruimte was er dus ...
Maar het heeft serieus wat manuren gekost om dit te bekomen.
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”