ecoboost 2015

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Guntherenann
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 aug, 2019 00:35

ecoboost 2015

Bericht door Guntherenann »

AfbeeldingHoi, ik weet niet of dit het juiste platform is, maar sta op punt mijn eerste mustang te kopen, een 2,3 van 2015 met 14d km op de teller... zijn er speciale aandachtspuntjes voor deze aankoop? thx allemaal
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: ecoboost 2015

Bericht door Eric »

Drie belangrijke aandachtspunten:

- Kijk heel goed uit wat je koopt want er worden regelmatig opgelapte schadebakken uit de VS aangeboden
- Zorg dat de aankoop- en onderhoudshistorie gedocumenteerd is (14d km in 4 jaar vind ik ongeloofwaardig zonder documentatie)
- Check of de airco werkt, want die gaan zeer regelmatig kapot en reparatie is een complexe en dus dure grap
Gebruikersavatar
Guntherenann
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 aug, 2019 00:35

Re: ecoboost 2015

Bericht door Guntherenann »

Eric, bedankt voor de reactie...goed nieuws voor mezelf...
alle papieren zijn erbij ( facturen en onderhoudsboekje ) en de verkoper heeft destijds een verlengde garantie van 3j genomen, dus 5j in totaal.
De condensator van de airco ( wat dat ook moge zijn) is reeds vervangen in garantie.
Hoop dat ik een goede koop gedaan heb... ben er daarstraks mee gaan proefrijden, en menslief, wat een zalig gevoel ;-)
TVS
Berichten: 147
Lid geworden op: wo 04 dec, 2013 02:20
Locatie: Arnhem

Re: ecoboost 2015

Bericht door TVS »

Zelf ook bezit van Ecoboost, Top auto! Europesche versie wat rijker uitgerust vaak als de USA versie.

We zijn hier gek op foto’s 😊
NEW: Mustang Fastback Ecoboost Color Magnetic Grey
OLD: Mustang Fastback 4.0 V6 Color Candy Apple Red

Pas Op, Het rijden in een Ford Mustang kan serieus nekklachten bij voorbijgangers veroorzaken :)
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”