Mustang naar Nederland importeren

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Mustang naar Nederland importeren

Bericht door keesie25 »

Peer, met speculeren bedoel ik: vooruit lopen op iets in de toekomst wat je nog niet weet. Je kunt ook heel vaak een duidelijke rekensom maken maar je moet:
het geld hebben en de moeite willen doen om iets te verdienen. En, vergeet niet dat er heel veel mensen die zich rijk rekenen.......

Woordenboek: speculeren is: handelen in de verwachting winst te maken door stijging of daling van prijzen.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Mustang naar Nederland importeren

Bericht door Eric »

Dus is het juist niet speculeren. Want zoals Peer keurig voorrekent kun je op basis van de marktprijzen hier en de technische afschrijvingen die plaats vinden op NL exemplaren met BPM vrij goed voorspellen wat een auto gaat opbrengen in de toekomst.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Mustang naar Nederland importeren

Bericht door keesie25 »

Je hebt helemaal gelijk. Totdat het een keer niet lukt, dan worden er altijd andere redenen gezocht. Een crisis in 2009, of crisis nu, of de verkeerde kleur, of wielen, of wat dan ook. Iemand moet eerst een groot bedrag uitgeven om een groter bedrag terug te krijgen. En de adviseurs hoeven dat bedrag NIET uit te geven. Enne, ik ben GEEN pessimist hoor!
Arnoldone
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 25 okt, 2017 03:57
Locatie: Ijsselstein

Re: Mustang naar Nederland importeren

Bericht door Arnoldone »

Hi Haarlem,
ik heb zelf mijn 2018 GT via SCL geimporteerd in de zomer van 2019. Dat ging prima, relatief snel, goede service en er kwamen geen kosten bij voor technische aanpassingen los van wat er al in de offerte stond (uit mijn hoofd een ander mist achterlicht en iets met de koplampen/dagrijverlichting omzetten). Ik heb wel een extra beveiligingssysteem laten installeren (ivm verzekering).

Wat betreft verkoop: houd rekening met de nieuwe WLPT regels, waardoor een nieuwe Mustang flink goedkoper is geworden en een jong gebruikte voor een koper hier in NL dus iets minder waard zal zijn.

Succes!
ex - 2018 GT
ex - 2007 GT/CS
ex - 2000 V6
Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1627
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: Mustang naar Nederland importeren

Bericht door saf1908 »

Als je gaat importeren dan heb ik ook goede ervaringen met SCL. Dat was wel een oude Mustang. Aardige mensen en prettig contact met hen. En ze houden je goed op de hoogte.

Marlog Car Handling in Roosendaal schijnt ook goed te zijn.
1966 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Mustang naar Nederland importeren

Bericht door grandmaster n »

De TS is al een tijdje niet meer op het forum geweest....

gr
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”