Mustang 1977 kofferpomp en technische fiche

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1974 tot 1978

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
MustangEigenaarIeper
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 18 mei, 2014 20:39

Mustang 1977 kofferpomp en technische fiche

Bericht door MustangEigenaarIeper »

Hallo!

Ik zoek momenteel voor mijn Mustang '77 (Mach I) nieuwe kofferpompjes voor achteraan, maar vind die nergens online.
Kan iemand mij tips geven waar ik die kan zoeken?

Mijn koplampen hebben het ook begeven. Het ligt waarschijnlijk aan de zekering. Na zoeken vond ik de zekeringskast: bij het gaspedaal een armlengte hoger (héél praktisch...). Heeft iemand toevallig een technische fiche liggen? Want alle zekeringen liggen samen en ik trekt liever niet de verkeerde uit.

Alvast bedankt!

Groet,
Thomas
Gebruikersavatar
66hipowannebee
Donateur 2014
Berichten: 4375
Lid geworden op: za 18 sep, 2004 11:53
Locatie: Sliedrecht

Re: Mustang 1977 kofferpomp en technische fiche

Bericht door 66hipowannebee »

MustangEigenaarIeper schreef:Hallo!

Ik zoek momenteel voor mijn Mustang '77 (Mach I) nieuwe kofferpompjes voor achteraan, maar vind die nergens online.
Kan iemand mij tips geven waar ik die kan zoeken?

Mijn koplampen hebben het ook begeven. Het ligt waarschijnlijk aan de zekering. Na zoeken vond ik de zekeringskast: bij het gaspedaal een armlengte hoger (héél praktisch...). Heeft iemand toevallig een technische fiche liggen? Want alle zekeringen liggen samen en ik trekt liever niet de verkeerde uit.

Alvast bedankt!

Groet,
Thomas
Het maakt toch geen reet uit als je er een verkeerde uit trekt??,op die manier kan je elke checken en vervangen welke evt stuk is...

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.

(TMP) TonieMustangParts@hotmail.com
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1525
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Mustang 1977 kofferpomp en technische fiche

Bericht door grandmaster n »

Welkom!

Je kunt idd toch gewoon door "trail and error" erachter komen welke voor de lampen is.
Voor de kofferbakpompjes kan je toch gewoon universele nemen?

gr
Plaats reactie

Terug naar “1974 – 1978”