Wat je dempers betreft: staat er markeringen op in de vorm van een pijl, in/out o.i.d.? Als je die niet kunt vinden zou ik 'm gewoon om durven draaien.
Moderator: Shelby GT-H
Dat is 't m net..er staat wel duidelijk offset in = inlet op......ik waag het erop...anders bestel ik een andere ...Dakloos schreef: ↑ma 07 mei, 2018 20:21Ik heb destijds een complete set bij Moviecars gekocht. 2", dikwandige pijp, gealuminiseerd en een setje Thrush dempers. Op mijn rug gemonteerd, paste na wat draaien en passen prima, mooi geluid en na 10 jaar nog geen spatje roest te zien! Moet wel toegeven dat ik alleen met mooi weer s'lands wegen verken......
Wat je dempers betreft: staat er markeringen op in de vorm van een pijl, in/out o.i.d.? Als je die niet kunt vinden zou ik 'm gewoon om durven draaien.
Hoi,richard66coupe schreef: ↑do 10 mei, 2018 11:08Ik heb jaren geleden ook een 2 inch mustang unlimited set geplaatst.
Dit paste ook niet lekker, erg frustrerend. Uiteindelijk heb ik het er wel onder gekregen door zelf beugels te (ver)maken maar beide kanten liepen totaal niet parallel. UIteindelijk heb ik er de slijptol in gezet en aan de bijrijderskant er een nieuwe bocht in gezet en met koppelingen aan elkaar gedraait. Nu zit het wel mooi.
Volgens mij kun je een zgn. turbo demper wel andersom plaatsen.
Van de week de pijpen gecheckt op lekkages...her en der nog wat gelast.....Nu ze er bijna onder zitten merk ik toch dat de bestuurders kant pijp tegen het distributieblokje en remleiding aan komt wat op de achteras is vastgemaakt....geen ideale situatie dus..ronduit gevaarlijk..
Klopt maar dat is minimaal, ziet er erger uit dan het is door het flitslicht. Voor de zekerheid kun je er een rubber dopje opzetten.richard66coupe schreef: ↑do 07 jun, 2018 21:20Ik liep hier ook tegenaan. In eerste instantie heb ik het op de manier van Dakloos gedaan. Alleen toen had ik dat de rubberleiding tegen een tapeind van de achterasklok aan kwam tijdens rijden/diep inveren. Op de laatste foto kun je het wel zien. Ik zou hier goed op letten!