Oude mustang opzoeken

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1964 1/2 tot 1973

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Companjen3
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 06 aug, 2014 19:28

Oude mustang opzoeken

Bericht door Companjen3 »

Ik ben opzoek naar mijn oude liefde hij rijd nog in nl maar ben benieuwd waar die loopt kenteken heb ik wel maar weet niet of het mag.
Groeten Giel
WoutCougar
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 09 sep, 2020 11:27

Re: Oude mustang opzoeken

Bericht door WoutCougar »

Volgens mij kun je met het oude kenteken via de RDW een verzoek tot contact opnemen doen aan de huidige eigenaar. Als je daar een mooi verhaal van maakt lukt dat vast wel. succes
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Oude mustang opzoeken

Bericht door MarisGT »

Helaas, daar trappen ze niet in.. Heb het wel eens met een boot geprobeerd en dan zeggen ze dat ze in kader van de privacywet deze gegevens niet meer mogen delen... Dus zou zeggen, zet het kenteken neer en wie weet komt een van ons hem tegen en kunnen je dan informeren
WoutCougar
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 09 sep, 2020 11:27

Re: Oude mustang opzoeken

Bericht door WoutCougar »

Nee dat bedoelde ik niet. Al dan niet tehen n vergoeding zal de RDW een berichtje sturen aan de nieuwe eigenaat. Geen privacyissurs, maar ook geen garantie op antwoord. Ik heb op die manier wel eens iemand ‘laten’ benaderen om interesse te tonen voor een auto (is niets op teruggekomen)
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Oude mustang opzoeken

Bericht door sjirafje »

Sorry, totaal offtopic, ik moest even mijn frustratie kwijt. Die dienst om gegevens op te vragen kost maar €8,10! En daarvoor moet de RDW ook daadwerkelijk werk voor doen (contact opnemen met houder kenteken, reageren op reactie kentekenhouder, gegevens doorgeven aan aanvrager). Dit toont maar weer aan dat de kosten van het online schorsen (of verlengen van de schorsing) van een voertuig, waarvan de RDW zegt dat ze er geen winst op maken(!) echt helemaal nergens op slaan :censored:
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
WoutCougar
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 09 sep, 2020 11:27

Re: Oude mustang opzoeken

Bericht door WoutCougar »

sjirafje schreef: do 10 sep, 2020 00:28 Sorry, totaal offtopic, ik moest even mijn frustratie kwijt. Die dienst om gegevens op te vragen kost maar €8,10! En daarvoor moet de RDW ook daadwerkelijk werk voor doen (contact opnemen met houder kenteken, reageren op reactie kentekenhouder, gegevens doorgeven aan aanvrager). Dit toont maar weer aan dat de kosten van het online schorsen (of verlengen van de schorsing) van een voertuig, waarvan de RDW zegt dat ze er geen winst op maken(!) echt helemaal nergens op slaan :censored:

Als dat je helpt om stoom af te blazen mag dat best!
Plaats reactie

Terug naar “1964 – 1973”