Instrumentarium verlichting

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ActionHank
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 11 feb, 2009 12:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Instrumentarium verlichting

Bericht door ActionHank »

Hi allen,

Ik heb wederom een missie!
Ik heb het instrumentarium losgehaald om mijn kapotte lampjes te vervangen. Wat blijkt, ze zijn niet stuk.

Het linker gedeelte bestaat uit waarschuwingslampjes (olie, temp, remmen en dynamo) na wat draaien en contractjes schoonmaken doen deze het weer. Er zit aan de linkerkant nog 1 lampje voor verlichting van het instrumentarium, maar die doet het dus niet. Knipperlichten doen het wel, verlichting van benzine niet. Recht is alleen verlichting en 1 voor grootlicht. Laatste doet het wel.

Er komt spanning op de zekering, niet gemeten hoeveel, maar bij max licht via schakelaar gebeurd er vrij weinig.

Nog tips om door te meten, of is het zo dat als je lichtschakelaar 'deadspots' heeft er sowieso niets meer gebeurd?

En twee, als 1 lampje het niet doet is het dan zo dat de rest het ook niet meer doet? Zoals bij kerstverlichting?
Trotse eigenaar van een 1973 Mustang Grande.
Oprichter van www.mustang-rijden.nl, ontwikkeld om dromen waar te maken!
Adviseur bij Saarloos Advies, verkoop en marketing advies voor de zzp'er en MKB'er.
Gebruikersavatar
ActionHank
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 11 feb, 2009 12:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Instrumentarium verlichting

Bericht door ActionHank »

Oh en vergeten, waar vind ik het lampje voor de automaat (1973 model). Die doet het ook niet en is lastig schakelen snachts.
Trotse eigenaar van een 1973 Mustang Grande.
Oprichter van www.mustang-rijden.nl, ontwikkeld om dromen waar te maken!
Adviseur bij Saarloos Advies, verkoop en marketing advies voor de zzp'er en MKB'er.
Plaats reactie

Terug naar “How to”