Omdat het importeren mij juist leuk lijkt.Erwin schreef:Duidelijk. Maar waarom geen auto in NL kopen?
meer keuze in buitenland?
betere prijzen?
spanning?
Moderator: Shelby GT-H
Omdat het importeren mij juist leuk lijkt.Erwin schreef:Duidelijk. Maar waarom geen auto in NL kopen?
Zet dat maar op de eerste plaats... vraag maar aan Eric OKP !!!spanning?
Ik heb de auto bekeken en zelf geeft Moviecars aan dat het een goede basis betreft voor een restauratie. `Hij zou in ongeveer net zo'n staat zijn als mijn Mach 1 toen hij bij Moviecars stond en ik weet wat er allemaal aan gedaan moest worden! En je weet ook, vanaf foto's een auto beoordelen dat is moeilijk.Peter Kapteyn schreef:Erwin, moet je hier toch echt even tegenspreken, als ik de foto's zo zie dan is er van een restauratie project geen sprake! Ding ziet er goed uit.Erwin schreef: De Mach 1 bij Moviecars is een restauratie-object. Vergis je niet in de hoeveelheid geld die daar nog in gestopt moet worden wil je hem echt netjes krijgen..
Groet,
Erwin
Alleen een motorrevisie kost een aardige cent, maar is toch wel te doen. Motorrevisie is wat anders dan een restauratie project mijn inziens..
grtz
Peter
dennis010 schreef:Hoe kom ik erachter of het een ECHTE mach 1 is? ik heb geen flauw idee hoe ik dat vanaf foto's kan zien