voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

dennis010
Contacteer:

Re: voorstellen

Bericht door dennis010 »

Erwin schreef:Duidelijk. Maar waarom geen auto in NL kopen?
Omdat het importeren mij juist leuk lijkt.
meer keuze in buitenland?
betere prijzen?
spanning?
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

spanning?
Zet dat maar op de eerste plaats... vraag maar aan Eric OKP !!! :D

:welcome:

Als je toch in het "buitenland" wil kopen, kan je ook Belgie overwegen...
Daar zijn ook eerlijke verkopers van goede Mustangs... en ook oneerlijke van rotzooi...

Maarja, dat is wel minder spannend dan een containerschip met uw perfecte Mustang op, die in een Atlantische depressiestorm terecht komt, en dan met een ladderzatte kapitein, zwalpend de haven van Rotterdam binnenvaart...
Dat is natuurlijk meer spanning... :D (en komt ook nog op TV)... :lol:

:ok:
Succes !
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
dennis010
Contacteer:

Bericht door dennis010 »

dat wou ik eigenlijk niet zeggen, maar uiteindelijk......... :wink:
Joliet Jake

Bericht door Joliet Jake »

Hoi Dennis.

Ja dat virus kan vroeg beginnen, bij mij begon het denk ik nog vroeger bij een jaar of 10 al.
En ik heb ook net voor mijn 27e jaar de stap genomen.

Wat jij zoekt is dus: Runnig Project, Hard body.
Dus voornamelijk optisch werk. ik denk dat die wel te vinden zijn.
Hoe wil je het gaan doen? via internet uit gaan van foto's. of een tripje VS om live te zien en ook te rijden?

Succes er mee.
A horse between my Lions

1968 289 V8 Convertible
1984 Econoline E150 5.0L LPG
2x Peugeot 305 Break

''Our Lady of Blessed Acceleration, don't fail me now''
dennis010
Contacteer:

Bericht door dennis010 »

inderdaad ik ga vanaf de foto's kopen, ik ga zelf niet naar de USA.
het is een riscico maarja die neem ik voor lief. Ik ken eigenlijk alleen ebay
ik heb ook een flauw idee in wat voor prijsclasse ik moet kijken voor zo car

mischien kan iemand me iets vertellen hierover?
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

Ik denk dat je zelf het beste weet wat je voor budget hebt voor een dergelijke Mach 1

zelf zou ik zo'n indicatie maken:

69 / 70 ( opknapper roest vrij ) +/- $20.000,-
69 / 70 ( show-room staat ) +/- $35.000,-
71 / 73 ( opknapper roest vrij +/- $10.000,-
71 / 73 ( showroomstaat ) +/- 20.000 +

lijkt mij reeël, vergeet niet... er is altijd iets mis en er komen ten alle tijden kosten bij.
maar zoals Erwin aan geeft, je kunt beter een duurdere auto aanschaffen en daar nog in investeren dan de hoofdprijs betalen voor een opknapper en vervolgens nog bakken met geld in een auto investeren.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
dennis010
Contacteer:

Bericht door dennis010 »

Dat er (als ik hem in NL heb) kosten komen dat lijkt me normaal als je wilt restaureren. Ik kwam op ebay prijzen tegen van rond de 7000 dollar
bijv.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ford-mus ... ars_Trucks" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1973-mus ... ars_Trucks" onclick="window.open(this.href);return false;
beetje hier ik naar. Alleen moet ik er 1 dus hebben uit een goede staat i.v.m transport naar haven

Of kijk ik nou helemaal verkeerd?
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

nee ik bedoelde met extra kosten ook bij showroom staat.
Daarnaast, als ik je een tip mag geven, zou ik er heeeeel erg opletten of het ook wel een echte Mach 1 is !
wellicht zeggen ze allemaal dat het een Mach 1 is, maar ik denk dat er een heel aantal fake zijn en dus minder waard ! puntje van aandacht
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Blacky

Bericht door Blacky »

In Belgie staat er ook nog 1 te koop
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=123269918

maar dat is misschien niet buitenlands genoeg.
2007 GT California Special
67fastback 390

Bericht door 67fastback 390 »

Allereerst welkom op dit forum.

Ik zelf heb mijn mustang via ebay gevonden en heb er gelukkig geen seconde spijt van.
Een goede voorberijding kan een hoop grijze haren sparen.

Vraag de eigenaar alles wat je wil en moet weten. Reageert men niet naar wens, gewoon verder zoeken naar een ander die wel meewerkt want er staan er genoeg en je geld staat men daar zeker op te wachten.

Vraag een uitgebreide recente! Foto reportage van heel de auto.dus ook heel de onderkant . Naast de foto's heb ik gevraagt voor een filmpje van de mustang.Toch al een beter gevoel te weten dat de auto start en rijd en er niet een mooi gepoetst dood wrak uit de container rolt.

Vraag ook het een en ander bij je bank na. Mijn bank wist geen raad met de gegevens van de lokale bank van mijn verkoper.

Schuw niet om redelijk onder de prijs te bieden. Men heeft daar geld nodig.klinkt lullig maar het gaat om je eigen beurs en hoger bieden kan altijd nog.

Informeer ook goed naar het transport.voor het transport heb ik b&b expedite ingeschakelt waar ik zeer tevreden over ben.

Goed informeren is dus een pré maar alsnog geen garantie dat je precies dat koopt wat op foto/film prachtig uit ziet.
Maar pech en ellende kan je natuurlijk ook tegenkomen bij de dealer in eigen land.

Veel succes met je zoektocht
fox68

Bericht door fox68 »

Hoi Dennis,

ik zou toch voor de gein bij Ton blingbling (http://www.mustangcountry.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)kijken al is het alleen maar voor de info.
En je kan hem goed bekijken, maar dat is iets wat je zelf moet beslissen.
Die op e-bay is het bod $ 7.000,- maar dat wil nog niet zeggen dat die daar voor wordt verkocht.
En voor die dan in Nederland is ben je ook gauw +/- € 10.000,-- kwijt.
Succes in ieder geval.

Grt Herman
1968 Fastback GT 390 S-code
dennis010
Contacteer:

Bericht door dennis010 »

Hoe kom ik erachter of het een ECHTE mach 1 is? ik heb geen flauw idee hoe ik dat vanaf foto's kan zien

@blacky
Ik wil de car zelf restaureren. auto moet wel rijdbaar zijn en geen roest hebben aangezien ik niet goed kan lassen
verder kan ik het meeste zelf.

ik wil zekerz geen auto kopen die al helemaal af is
fuel66

Bericht door fuel66 »

Welkom.

Goede zaak om ff op dit forum te checken, want ook hier staan verhalen met een aardig nachtmerrie gehalte van mensen die zelf een Mustang importeren
uit de States!. Dus lees je goed in, en er zijn ook goede alternativen, doordat hier leden zijn die voor je kunnen importeren etc.

O.a. Tom bling bling en Holland ranche, zoek maar ff op dit forum. En zo zijn er nog meer leden die dit soort dingen doen!.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Erwin

Bericht door Erwin »

Peter Kapteyn schreef:
Erwin schreef: De Mach 1 bij Moviecars is een restauratie-object. Vergis je niet in de hoeveelheid geld die daar nog in gestopt moet worden wil je hem echt netjes krijgen..

Groet,
Erwin
Erwin, moet je hier toch echt even tegenspreken, als ik de foto's zo zie dan is er van een restauratie project geen sprake! Ding ziet er goed uit.
Alleen een motorrevisie kost een aardige cent, maar is toch wel te doen. Motorrevisie is wat anders dan een restauratie project mijn inziens..

grtz

Peter
Ik heb de auto bekeken en zelf geeft Moviecars aan dat het een goede basis betreft voor een restauratie. `Hij zou in ongeveer net zo'n staat zijn als mijn Mach 1 toen hij bij Moviecars stond en ik weet wat er allemaal aan gedaan moest worden! En je weet ook, vanaf foto's een auto beoordelen dat is moeilijk.
En logisch denkend: Als ze voor de auto 15.000 euro vragen en alleen de motor hoeft gereviseerd te worden, dan ben je wel erg goedkoop uit voor een goede Mach 1. Lijkt me dat ze die motor dan wel zelf doen en er dan een serieus bedrag voor vragen. Nee, daar moet veel meer aan gebeuren.

Groet,
Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Erwin

Bericht door Erwin »

dennis010 schreef:Hoe kom ik erachter of het een ECHTE mach 1 is? ik heb geen flauw idee hoe ik dat vanaf foto's kan zien

Voor 1970 geldt: het derde en vierde vinnummer moet uit "05" bestaan en op het dataplate moet bij 'body' "63C" staan. Maar ook die dataplates maken ze wel eens na (lees: worden vervalst).
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”