voorstellen
Moderator: Shelby GT-H
Re: voorstellen
Iedereen bedankt voor zover
@razor68blade
inderdaad een mooie mustang voor weinig maar ik ben opzoek naar een mustang die ik zelf kan restaureren. (wel moet ie gewoon rijden zodat ik in de zomer kan toeren ook al is ie niet af)
ja ik overweg inderdaad zwaar om een tussenpersoon te zoeken alleen zit ik dan met het probleem dat ik eigenlijk alleen ebay ken en dan moet ik nog eens een mustang in de buurt van de tussenpersoon vinden
en ben ik weer heel erg beperkt
ik wil perse importeren uit de USA en niet uit belgie/duitsland ofzo of kopen in NL. Juist het importeren maakt voor mij eigenlijk het verhaal compleet. Ik zoek vaak de moeilijke weg (niet altijd even verstandig maar okee) Ik hou van uitdaging...... zonder uitdaging vind ik het minder leuk
moeilijk uit te leggen.......
mijn bugdet is niet denderend hoog denk ik. Mijn aanschaf bugdet voor een mustang is incl. transport en bijkomende kosten (ecxl. RDW kosten) 7.500euro
de restauratie wil ik gespreid gaan doen. daarom moet ie wel rijdbaar zijn voor de zomer. al doe ik er 3 jaar over dat vind ik niet erg, mischien wel hoe langer hoe beter. Als je maar in de zomer kan toeren
mocht ik met 7,500euro het niet gaan redden hoor ik dat graag. ik heb nog wel mogelijkheden maar ik stel liever een aanschaf budget
Ik zou zeker geen Mustang willen kopen die al klaar is.
@razor68blade
inderdaad een mooie mustang voor weinig maar ik ben opzoek naar een mustang die ik zelf kan restaureren. (wel moet ie gewoon rijden zodat ik in de zomer kan toeren ook al is ie niet af)
ja ik overweg inderdaad zwaar om een tussenpersoon te zoeken alleen zit ik dan met het probleem dat ik eigenlijk alleen ebay ken en dan moet ik nog eens een mustang in de buurt van de tussenpersoon vinden
en ben ik weer heel erg beperkt
ik wil perse importeren uit de USA en niet uit belgie/duitsland ofzo of kopen in NL. Juist het importeren maakt voor mij eigenlijk het verhaal compleet. Ik zoek vaak de moeilijke weg (niet altijd even verstandig maar okee) Ik hou van uitdaging...... zonder uitdaging vind ik het minder leuk
moeilijk uit te leggen.......
mijn bugdet is niet denderend hoog denk ik. Mijn aanschaf bugdet voor een mustang is incl. transport en bijkomende kosten (ecxl. RDW kosten) 7.500euro
de restauratie wil ik gespreid gaan doen. daarom moet ie wel rijdbaar zijn voor de zomer. al doe ik er 3 jaar over dat vind ik niet erg, mischien wel hoe langer hoe beter. Als je maar in de zomer kan toeren
mocht ik met 7,500euro het niet gaan redden hoor ik dat graag. ik heb nog wel mogelijkheden maar ik stel liever een aanschaf budget
Ik zou zeker geen Mustang willen kopen die al klaar is.
En daar al direkt mee gaan rijden... dan zal het wel een pedaal-trap auto moeten worden.mocht ik met 7,500euro het niet gaan redden
Nee Dennis, dat ga je voor die prijs niet vinden.
Zet er maar een "eentje" voor, dan zitten we al veel dichter in de buurt.
Dat is mijn gedacht !
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Heel eerlijk: met zo'n budget vind je zelfs geen Mustang die goed genoeg is om te restaureren. Heeeel misschien een Mustang van 1971+ maar dan moet je echt rekenen op minstens 2 keer je budget om hem goed te krijgen.
Mijn advies is dan ook: doorsparen of meer uittrekken zodat je een goede basis kunt kopen en vooraf rekenen op behoorlijke kosten die de 3 jaar die je plant gaan komen.
Voor dat bedrag kun je ook een andere US Ford zoeken die minder gewild is dan de Mustang en opknappen, maar met dit bedrag in je acherhoofd zou ik de droom laten varen voordat het een nachtmerie wordt.
Succes!
Mijn advies is dan ook: doorsparen of meer uittrekken zodat je een goede basis kunt kopen en vooraf rekenen op behoorlijke kosten die de 3 jaar die je plant gaan komen.
Voor dat bedrag kun je ook een andere US Ford zoeken die minder gewild is dan de Mustang en opknappen, maar met dit bedrag in je acherhoofd zou ik de droom laten varen voordat het een nachtmerie wordt.
Succes!
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Ik snap het ook niet zo goed; heb je je huiswerk wel gedaan en op de verschillende sites gekeken wat een Mustang kost? Wat Emiel zegt, een "1" ervoor zetten brengt je in de buurt en dan nog...
nee ik heb me huiswerk niet goed gedaan dus... als het echt moet is budget wel aan te passen......
ik heb geen mensen die ik ken die in oldtimers doen/hebben/ervaring ect........(vrienden verklaren me ook voor gek)
ik zie prijzen op ebay en ik dacht hier wel uit te voeten kunnen....
en met restaureren is geld niet echt een probleem....
ik heb voor transport,btw,invoer ect.... een 2000euro begrot.
Is, is dit te weinig?
en ongv. 8.000 dollar voor de auto, die ik dus zelf dus restaureer,
ik ben net een maand bezig met kijken...... en dus hebik er nog weinig verstand van....
ik heb geen mensen die ik ken die in oldtimers doen/hebben/ervaring ect........(vrienden verklaren me ook voor gek)
ik zie prijzen op ebay en ik dacht hier wel uit te voeten kunnen....
en met restaureren is geld niet echt een probleem....
ik heb voor transport,btw,invoer ect.... een 2000euro begrot.
Is, is dit te weinig?
en ongv. 8.000 dollar voor de auto, die ik dus zelf dus restaureer,
ik ben net een maand bezig met kijken...... en dus hebik er nog weinig verstand van....
wat is dan een redelijke aanschaf prijs voor zo auto in de USA, dan kan ik me daar op gaan richten.
2000 euro voor invoer etc zou misschien kunnen maar je wilt met de auto rijden en dat betekent dat hij door de RDW moet. Een Mustang van 8000 euro zonder (veel) extra kosten krijg je echt niet gekeurd of je moet een minder gewild model kiezen.
Nogmaals, houd er rekening mee dat je zeker 15000 euro kwijt bent om hem redelijk te kunnen restaureren als je een basis hebt voor 8000 euro. Da's samen 23k en daarvoor vind je (ook in Nederland) een leuke Mustang hoor (geen '69/'70-er Mach 1).
Dus inderdaad, hoezeer ik je een mooie Mustang gun, dit is geen succes.
Nogmaals, houd er rekening mee dat je zeker 15000 euro kwijt bent om hem redelijk te kunnen restaureren als je een basis hebt voor 8000 euro. Da's samen 23k en daarvoor vind je (ook in Nederland) een leuke Mustang hoor (geen '69/'70-er Mach 1).
Dus inderdaad, hoezeer ik je een mooie Mustang gun, dit is geen succes.
Wat zoek je precies? Een redelijke Mach 1 uit 1969 of 1970 vind je op Ebay niet onder de 20.000 dollar. En dan moet er echt nog wel wat aan gebeuren.dennis010 schreef:dat heb ik denk ik wel begrepen, hoe zet het dan met auto's op ebay (zie eerdere repley's) rond die prijs>? link laten liggen?
wat is dan een redelijke aanschaf prijs voor zo auto in de USA, dan kan ik me daar op gaan richten.
Een latere Mustang is meestal goedkoper. Een vroegere coupé/hardtop zal vanaf zo'n 12.000 dollar redelijk zijn maar in alle gevallen moet je dan geluk hebben.
Ik zou eerst kijken welk model je het beste past. Oriënteer je door bv meetings langs te gaan en veel te internetten.
Hoi Dennis
Zoals een hoop weten hier ben ik ook nog flink aan het sparen voor mijn Mustang. Jaren geleden heb ik besloten ervoor te gaan, inmiddels jaren verder en ik ben er nog niet. Hiermee wil ik alleen zeggen, zeker als het je droomauto is: heb geduld!
Wel ben ik over de jaren een hoop te weten gekomen door de hulp van alle leden hier, die altijd wel bereid zijn hun antwoord en zicht op bepaalde zaken te geven. Ik kijk al lange tijd op sites als Ebay en Craiglist, bijna zelfs dagelijks, alleen al om de huidige prijzen in de gate te houden, en natuurlijk voor de mooie platen
Het importeren uit de USA zijn natuurlijk 'gevaren' aan gebonden, maar die kan je wel (voor zover mogelijk) minimaliseren. Er zijn een aantal die zonder problemen geimporteerd hebben, en een aantal die er veel problemen mee gehad hebben, maar dat geld ook voor de aankoop in NL wat dat betreft (bedriegers zitten niet alleen in Amerika). Het enige advies dat ik nog kan geven is minstens een jaar nog te wachten, lekker alles uitzoeken op je gemak om een helder duidelijk beeld te krijgen zodat je achteraf geen spijt krijgt. Bezoek meetings waar je met de eigenaren face to face kan spreken (binnekort in Brielle eentje en Zoetermeer, beide id buurt van Rotterdam). Dit is in elk geval de manier hoe ik het aanpak. **spam**(mocht je overigens een 65er rond de 10k willen in goede staat, mn neef verkoopt m)**spam**
succes met de beslissingen, en de zoektocht!
groeten
Frank
ps. http://charlottesville.craigslist.org/c ... 41566.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoals een hoop weten hier ben ik ook nog flink aan het sparen voor mijn Mustang. Jaren geleden heb ik besloten ervoor te gaan, inmiddels jaren verder en ik ben er nog niet. Hiermee wil ik alleen zeggen, zeker als het je droomauto is: heb geduld!
Wel ben ik over de jaren een hoop te weten gekomen door de hulp van alle leden hier, die altijd wel bereid zijn hun antwoord en zicht op bepaalde zaken te geven. Ik kijk al lange tijd op sites als Ebay en Craiglist, bijna zelfs dagelijks, alleen al om de huidige prijzen in de gate te houden, en natuurlijk voor de mooie platen
groeten
Frank
ps. http://charlottesville.craigslist.org/c ... 41566.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
- razor68blade
Zeer wijze woorden en daar is alles mee gezegd...frankpost schreef:Hoi Dennis
Wel ben ik over de jaren een hoop te weten gekomen door de hulp van alle leden hier, die altijd wel bereid zijn hun antwoord en zicht op bepaalde zaken te geven. Ik kijk al lange tijd op sites als Ebay en Craiglist, bijna zelfs dagelijks, alleen al om de huidige prijzen in de gate te houden, en natuurlijk voor de mooie platenHet importeren uit de USA zijn natuurlijk 'gevaren' aan gebonden, maar die kan je wel (voor zover mogelijk) minimaliseren. Er zijn een aantal die zonder problemen geimporteerd hebben, en een aantal die er veel problemen mee gehad hebben, maar dat geld ook voor de aankoop in NL wat dat betreft (bedriegers zitten niet alleen in Amerika). Het enige advies dat ik nog kan geven is minstens een jaar nog te wachten, lekker alles uitzoeken op je gemak om een helder duidelijk beeld te krijgen zodat je achteraf geen spijt krijgt. Bezoek meetings waar je met de eigenaren face to face kan spreken (binnekort in Brielle eentje en Zoetermeer, beide id buurt van Rotterdam). Dit is in elk geval de manier hoe ik het aanpak. **spam**(mocht je overigens een 65er rond de 10k willen in goede staat, mn neef verkoopt m)**spam**
groeten
Frank
1969 Ford Mustang Mach 1 - Raven Black
351 windsor (M-code) stroked to 392 (3.89 rear end) - 4 speed toploader
351 windsor (M-code) stroked to 392 (3.89 rear end) - 4 speed toploader
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Ik denk wel dat je voor 7500 dollars een mustang kan vinden die nog gerestuareerd moet worden... maar niet één die "effe" door de rdw moet en waar niet aan gelast hoeft te worden.
kort door de bocht: forget it.
Zoals andere ook aangeven, door sparen of je wensen pakket aanpassen.
Ik vind het dapper van je dat je wil importeren, maar als je nu slim bent zou ik toch eens hier en daar in je omgeving kijken en die romantische gedachten van importeren eens aan de kant zetten.
Ga in nederland eens wat mustangs bekijken, loop eens wat dealers af. Oké, je zult qua aanschaf iets meer kwijt zijn, maar je hebt de auto wel zelf gezien, je hebt de eigenaar zelf gesproken en je weet dus ( grotendeels ) wat je koopt.
foto's zeggen echt niet alles en zoals Johan ook aan geeft, zonder tussen persoon is de kans wel zo klein dat jij een "mooie" mustang hier krijgt die aan je verwachting voldoet.
Mijn advies, zoek het eens eerst binnen de grenzen of doe daar aller minst je info op.
Als je nu een 1 voor je bedrag zou kunnen zetten, zou die 1970 grabber orange bij geevers.nl een prachtig project zijn. En die heb ik zelf gezien !
kort door de bocht: forget it.
Zoals andere ook aangeven, door sparen of je wensen pakket aanpassen.
Ik vind het dapper van je dat je wil importeren, maar als je nu slim bent zou ik toch eens hier en daar in je omgeving kijken en die romantische gedachten van importeren eens aan de kant zetten.
Ga in nederland eens wat mustangs bekijken, loop eens wat dealers af. Oké, je zult qua aanschaf iets meer kwijt zijn, maar je hebt de auto wel zelf gezien, je hebt de eigenaar zelf gesproken en je weet dus ( grotendeels ) wat je koopt.
foto's zeggen echt niet alles en zoals Johan ook aan geeft, zonder tussen persoon is de kans wel zo klein dat jij een "mooie" mustang hier krijgt die aan je verwachting voldoet.
Mijn advies, zoek het eens eerst binnen de grenzen of doe daar aller minst je info op.
Als je nu een 1 voor je bedrag zou kunnen zetten, zou die 1970 grabber orange bij geevers.nl een prachtig project zijn. En die heb ik zelf gezien !
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
- Joliet Jake
In de eerste post zegt Dennis een Mach1 70-73 te zoeken, ik denk dus dat ook aan de ebay links dat een 71-73 model bedoeld wordt, het laatste van de serie1.Erwin schreef:
Wat zoek je precies? Een redelijke Mach 1 uit 1969 of 1970 vind je op Ebay niet onder de 20.000 dollar. En dan moet er echt nog wel wat aan gebeuren.
Een latere Mustang is meestal goedkoper. Een vroegere coupé/hardtop zal vanaf zo'n 12.000 dollar redelijk zijn maar in alle gevallen moet je dan geluk hebben.
Ik zou eerst kijken welk model je het beste past. Oriënteer je door bv meetings langs te gaan en veel te internetten.
Wat al eerder gezegt is is dat deze model jaren minder gewild en dus goedkoper zijn maar op de ebay prijzen moet je je niet blind staren de eerste paar dagen, die kunnen in de laatste paar uren van de veiling echt omhoog schieten.
Als je voor rond de €10K inc import klaar wil zijn moet je erg veel geluk hebben maar ik denk dat dat voor een Hardbody Mach1 toch nog te krap is, ik zou dat bedrag alleen voor de aanschaf rekenen.
A horse between my Lions
1968 289 V8 Convertible
1984 Econoline E150 5.0L LPG
2x Peugeot 305 Break
''Our Lady of Blessed Acceleration, don't fail me now''
1968 289 V8 Convertible
1984 Econoline E150 5.0L LPG
2x Peugeot 305 Break
''Our Lady of Blessed Acceleration, don't fail me now''
ik was er niet echt meer op in gegaan maar jij hebt wel het topic doorgelezen. inderdaad ik wil een uit 71-73. simpel omdat IK dat wel de mooie type's vindJoliet Jake schreef:In de eerste post zegt Dennis een Mach1 70-73 te zoeken, ik denk dus dat ook aan de ebay links dat een 71-73 model bedoeld wordt, het laatste van de serie1.Erwin schreef:
Wat zoek je precies? Een redelijke Mach 1 uit 1969 of 1970 vind je op Ebay niet onder de 20.000 dollar. En dan moet er echt nog wel wat aan gebeuren.
Wat al eerder gezegt is is dat deze model jaren minder gewild en dus goedkoper zijn maar op de ebay prijzen moet je je niet blind staren de eerste paar dagen, die kunnen in de laatste paar uren van de veiling echt omhoog schieten.
Als je voor rond de €10K inc import klaar wil zijn moet je erg veel geluk hebben maar ik denk dat dat voor een Hardbody Mach1 toch nog te krap is, ik zou dat bedrag alleen voor de aanschaf rekenen.
maar steeds replay'en mensen met link of antwoorden op type's van het bouwjaar 70 en ervoor. Hier kijk ik niet echt naar. Maar niet iedereen leest hier even goed het topic door
en ik had al duidelijk gezegd dat ik de aanschaf bedrag kan aanpassen en dat met restaureren geld een minder belangrijke rol is
ik ga niet een jaar wachten... waarom>? Ik denk dat ik nu een aanschaf bugdet van ongeveer 10.000 dollar neem. En ik denk dat ik daar best een leuke mach1 rond 70-73 voor kan vinden
die ik dan zelf hobby mattig kan restaureren. en nee volgende week een mustang kopen hoeft nu ook weer niet. ik ga niet overhaast een car kopen en als ik echt wat op oog heb laat ik dat zeker hier weten.
ik ben geen impuls koper.
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
het is en blijft jou feest Dennis.
Ik denk dat er gezonde verwarring is gezaaid door het 70 / 73 verhaal daar er gewoon veel verschil in zit, dat kun je ons dan denk ik dan ook niet echt kwalijk nemen toch ?
we wacht je aankoop af zou ik zeggen.
Ik denk dat er gezonde verwarring is gezaaid door het 70 / 73 verhaal daar er gewoon veel verschil in zit, dat kun je ons dan denk ik dan ook niet echt kwalijk nemen toch ?
we wacht je aankoop af zou ik zeggen.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Hoi , Ik wil toch ff inhaken op deze post .
Ik ben zelf een liefhebber van 1971 tot 1972 Mach I , de ,73 vind ik minder .
Als handelaar die per jaar zo,n 20 auto,s naar nederland haal uit de USA ( California ) Heb ik de grootste moeite om een Mach I te vinden die nog beetje de moeite waard is .Het is bijna onmogelijk om een echte Mach I voor onder de 10.000 $ te vinden , er staat zat te koop maar daar zit erg veel rommel tussen .
Via Ebay heb ik ook div ervaringen en er is er geen een positief , in Los Angeles Woont een vriend van mij die ook autohandelaar is en die voor mij alles eerst gaat bekijken . Hij heeft voor mij in het laatste jaar ruim 25 Mach I bekeken en slechts een was ok en die heb ik nu ook staan .
Dus het is mogelijk maar zeker voor iemand als jij is het oppassen ! , denk niet dat je het allemaal ff zomaar zelf kan regelen .
Er zitten een hoop handelaren te wachten op mensen die denken het zelf wel even te kunnen regelen en zo een beetje verliefd worden op een paar mooie foto,s van een Mustang , Die zo een hoop elende kopen ! .Geloof me ik heb enorm veel elende gezien van personen die online een auto kochten .
Div keren zat er gewoon hopeloos spul tussen
Wat is nu leuker dan de ride eerst ff te kunnen bekijken , voelen , RIJDEN , ruiken en vergelijken dicht bij huis
Ik ben zelf een liefhebber van 1971 tot 1972 Mach I , de ,73 vind ik minder .
Als handelaar die per jaar zo,n 20 auto,s naar nederland haal uit de USA ( California ) Heb ik de grootste moeite om een Mach I te vinden die nog beetje de moeite waard is .Het is bijna onmogelijk om een echte Mach I voor onder de 10.000 $ te vinden , er staat zat te koop maar daar zit erg veel rommel tussen .
Via Ebay heb ik ook div ervaringen en er is er geen een positief , in Los Angeles Woont een vriend van mij die ook autohandelaar is en die voor mij alles eerst gaat bekijken . Hij heeft voor mij in het laatste jaar ruim 25 Mach I bekeken en slechts een was ok en die heb ik nu ook staan .
Dus het is mogelijk maar zeker voor iemand als jij is het oppassen ! , denk niet dat je het allemaal ff zomaar zelf kan regelen .
Er zitten een hoop handelaren te wachten op mensen die denken het zelf wel even te kunnen regelen en zo een beetje verliefd worden op een paar mooie foto,s van een Mustang , Die zo een hoop elende kopen ! .Geloof me ik heb enorm veel elende gezien van personen die online een auto kochten .
Div keren zat er gewoon hopeloos spul tussen
Wat is nu leuker dan de ride eerst ff te kunnen bekijken , voelen , RIJDEN , ruiken en vergelijken dicht bij huis
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .