Dan bij deze de foto's
Omdat het tapijt niet vast wilde blijven zitten met lijm of dubbelzijdig plakband ben ik maar dingen van het interieur er op gaan vastschroeven.
Daarna bleef het tapijt wel op z'n plaats.

Bijkomend voordeel, nu moet ik gaan oppassen dat ik niet met ranzige poten de cabine binnenstap

anders kan ik boenen.
Hier de gordels aan de cardantunnel gezet. Deze bevestigingspunten bestonden al, zodat het hier slechte een kwestie was van het boutje door het tapijt en isolatielaag heen fiebelen en hopelijk voor het gaatje uitkomen.. Boven de schaar zie je het gaatje voor de buitenste gordelbevestiging, een beetje smoezelig, omdat ik er met een reeds bekopervette bout in heb zitten poeren...
De bouten aan de zijkant hadden ook bevestigingspunten, maar als ik die gebruikt had had ik beter geen gordels kunnen nemen, dus moesten er nieuwe gaten door de nieuwe bodemplaat geboord worden. Gelukkig had ik een bevestigingsset besteld bij mijn gordels en behold: alles paste op elkaar en in elkaar.
Omdat m'n achterbank gedemonteerd ongeveer 3 m2 inneemt werd het echt tijd om deze er ook weer in te zetten. Gezien het gewicht heb ik ervoor gekozen om hem in de auto op te bouwen, dan heb ik minder kans iets te beschadigen. Het begin:

Overigens was mijn tapijt te kort, dus heb ik onder de bank wat stroken moeten wegknippen om op zichtbare plaatsen naast de achterbank wat stukjes aan te helen. Dit is ook wonderbaarlijk goed gelukt.
En het eindresultaat.
Ik ben er aardig over te spreken, alleen kan de bank nog niet plat, ik moet de basis nog eens loshalen en hem wat naar voren bewegen. Nu loopt hij halverwege vast op het achterschot.
Nog even een overzicht met de gordels:

Je kan rechts nog net de bevestiging voor de rolgordel zien, die heb ik maar rood gespoten, want goudkleurig vond ik toch een beetje detoneren bij het overig rustig gekleurd interieur
Overigens heb ik vandaag de randen van het tapijt langs de dorpels strak en passend gemaakt, in deze foto is dat nog niet zo, maar geloof me het staat best mooi een strak randje met daarop mooie glimmende dorpels.
Nu moet ik alleen nog in de B stijlen de bevestigingspunten maken, waarna we veiliger kunnen cruisen.
Dat was het weer.
Helaas heb ik momenteel meer last van het opbouwvirus dan van het japanner virus, dus de foto's zijn een beetje karig.
Greetz Rinke