Vraagje binnenkort hebben we onze beauty!!!! Jaa alleen zou ik graag voor de winter een hard top hebben ik heb een foto gezien op internet. Weten jullie er iets van of dit bestaat?? wie kan mij tips geven? alle info welkom!!!
Hardtop voor een mustang cabrio
Moderator: Shelby GT-H
-
brendababe
Hardtop voor een mustang cabrio
Hallo Mustang liefhebbers
Vraagje binnenkort hebben we onze beauty!!!! Jaa alleen zou ik graag voor de winter een hard top hebben ik heb een foto gezien op internet. Weten jullie er iets van of dit bestaat?? wie kan mij tips geven? alle info welkom!!!
Dag Brenda Babyke.....graag voor de winter een hard top hebben
Daar ben ik ook al twee jaar naar op zoek (voor een 67).
Laatst was ik nog in een garagebedrijf, en die konden het wel maken in Polyester (glasvezel), maar dat ging rond de (hou u vast !) 10.000 euro kosten.
Ze moeten een "mal" maken van een bestaande coupe', de bevestigingspunten maken, en de bedoeling is dat het natuurlijk waterdicht is.
Op internet had ik al eens zoiets gevonden in de USA, en dat was zelfs electrisch... het dak plooide in de kofferbak.
Maar dat is nooit in productie gegaan.
Dus ik zoek mee. Het hardtopje aan het plafond in de garage hangen gedurende de zomer (zomer ?), en in de winter op ons ponyke...
Emiel
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
-
brendababe
Het was tot bouwjaar 2004 wat ze produceren en vervoer was rond de 850 dollar meen ik me te herinneren want ikzelf heb ook navraag gedaan om er een voor mijn cabrio te bestellen gezien ze in ned en europa niet te krijgen zijn,Mustangsunlimited verkoopt ze ook maar dat is weer idem tot 2004 ( oudere model )
-
brendababe
- Mustang_bartje
- Contacteer:
-
brendababe
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
-
brendababe