Mustang wil niet aanslaan

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

peer

Bericht door peer »

Die filter zit op de carberateur en kan er zo afgehaald worden. (bij mij tenminste.) Waar de rubberen slang op de carberateur komt dat is de filter. Slang eraf en dan kan je hem eraf halen.
Albert

Bericht door Albert »

Heb gisteren het filter eraf gehaald.Die was schoon.Heb daarna de carburateur rondom een paar tikken met een hamertje gegeven, en of je het gelooft of niet, maar het is nu telkens starten en lopen.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie hulp en meedenken.

gr Albert
iljojo

Bericht door iljojo »

Met hamer!!!!!!!! goed bezig zo. :smt021
als dit geholpen heeft zal de vlotter wel zijn blijven hangen mischien de vlotter naald waar teveel corosie/vuil opzit,ik denk dat je de carb even een beurtje moet geven.
ps. om de carb open te maken heb je schroevendraaiers en een doppenset nodig :mrgreen: Grapje

Groeten Jos
My dream came out
1966 coupe 6 cil 200 cid
cruise-o-matic
---------------------------------------
Peukebak 206
F(errari)iat Punto????????
Albert

Bericht door Albert »

Heb met de hamer lichte tikken gegeven.Geen forse klappen.Denk zelf ook dat ik de carburateur grondig schoon moet maken.Geintje moet kunnen, anders wordt het een saaie bende.hahahaha

Albert
Albert

Bericht door Albert »

Jongens bedankt voor jullie hulp.De oorzaak is gevonden.De slurf van de imco installatie werd naar beneden geduwd tijdens het sluiten van de motorkap.Hierdoor kwam de slurf van de carburateur af, en trok zo valse lucht.De boel is aangepast, en de lpg is opnieuw afgesteld.Alles werkt weer perfect.Nogmaals bedankt voor jullie hulp.

gr Albert
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”