Waarom:
Begin juni reed ik 's nachts terug van de bruiloft van mijn schoonzus, na een lange vermoeiend weekend. Op vrijdag een bruiloft gefotografeerd, en op zaterdag en chauffeur gespeeld, en ook gefotografeerd. Moe, maar voldaan rond 1 uur 's nachts naar huis, en op de autoweg opeens een knal, net toen ik wilde acceleren. Gas losgelaten, weer gas in, en KNAL.
Mustang sloeg niet af, maar reed ook niet lekker meer. Gelukkig was het kort bij de afrit. Auto sloeg af, onder aan de afrit. Proberen te starten en na enkele keren lukte dit. Ik merkte meteen dat ik een cilinder mistte.
Enkele dagen later compressie gemeten, en ja hoor. Weinig compressie op eentje, de rest was in orde.
Auto maar gestald in pa zijn garage, die enkele weken later de auto een middagje buiten heeft gezet om aan een ander projectje te werken voor een dag.
's Avonds auto weer naar binnen, en tot de ontdekking komen dat een of andere malloot een rondje rond de auto heeft gelopen, en dat terwijl hij zijn sleutel (of iets dergelijks ) nog in zijn hand had.
Dus nu staat er ook nog een spuitbeurt op het programma.
Deze week wordt begonnen met strippen, eerst maar weer het interieur eruit ( zat er net weer 3 maanden in ) en beginnen met de motor eruit te halen, open te maken etc.
Waarschijnlijk komt er een revisieblok in, het orienteren is inmiddels in een ver stadium..
De mustang blijft waarschijnlijk dezelfde kleur, al ben ik er nog niet helemaal uit. Wel is het de bedoeling wat meer GT-looks eraan te gaan geven, dus weg met de sierlijsten en ornamenten.
Iemand nog suggesties voor een mooie kleurcombo?
Mijn interieur is zwart, dus alles is mogelijk..
De laatste foto:

Aron