Wil deze Mustang kopen graag advies! Doen of niet?

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Claire

Bericht door Claire »

Ongezien voor dat bedrag (12000 euri) ik denk dat ik er dan een ticket aan waag en zelf ga kijken....
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
Erwin

Bericht door Erwin »

@ Pim: ik snap wat je wilde zeggen. Maar ik blijf bij wat ik eerder schreef: zelfs voor een bedrijf met goede connecties en service is 12.000 euro een mager bedrag om een goede, correcte Mustang te zoeken en denk ik dat je zo valse hoop wekt. Zeker als de prijzen hier in NL beginnen bij zo'n 15.000 en dan nog heb je geen origineel ogende. Je kunt met ze om de tafel gaan zitten maar kado doen ze je hem niet. :-)

Die 12.000 euro schijnt wel het totale bedrag te zijn. Dan kan je nog voor 3.000 euro eraan verspijkeren voordat je op 15.000 zit.

Mijn idee: degene die voor je gaat kijken zal er vast verstand van hebben en als het een goede wagen betreft zou ik de gok wel wagen mits het bedrag daarbij blijft. Nogmaals: 12.000 euro voor een nette V8 is erg weinig. Daarvoor kun je de originaliteitsfoutjes op de koop toenemen en hier stap voor stap aanpakken als je dat wilt.

Een ander verhaal wordt het als je bv. 17.000 euro hebt te spenderen voor een mooie Mustang en je wilt door te importeren goedkoper uit zijn. Dan zou ik hier gaan shoppen en het risico (niet zelf de auto zien, extra kosten, transportschade, etc.) verkleinen. Maar is 12.000 het maximum wat je wilt/kunt uitgeven, dan kan dat het verschil betekenen tussen een Mustang bezitten en helemaal niet. Los van de bijkomende kosten die je altijd hebt als je de auto eenmaal hebt aangeschaft natuurlijk.

Ben blij dat ik er niet over hoef te beslissen!!

Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Ronaaron

Bericht door Ronaaron »

ok ik kan me niet voorstellen dat deze auto in echt goede staat zou zijn voor slechts 12.000 €. Neem anders maar eens contact op met de Mustanggarage, die zijn wel iets duurder, maar echt in erg goede staat!
Groetjes, Ronald

Jongste broertje van [url]http://www.mustanggarage.be[/url]

Ford Mustang 1984
3,8 L, V6, Cabrio
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

Ronaaron, niet om het een of ander, maar waarom maak jij in bijna elke post reclame voor de Mustanggarage?

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Ronaaron

Bericht door Ronaaron »

Omdat anderen gewoon reclame maken voor AHP :-)
Groetjes, Ronald

Ford Mustang 1984
3,8 L, V6, Cabrio
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

dat klopt, maar niet iedereen praat constant in zijn/haar postings over AHP,

harry
Mustang68

Bericht door Mustang68 »

@Ronaaron
Een handelaar koopt hem ook voor €12000 en verkoopt het duurder dat heet handel en dat is prima want anders verdient hij niets :-)
Als je er in nl €12000 voor betaald heb je of mazzel of 1 in een iets mindere conditie.

Het blijft moeilijk om van een foto een auto te kopen maar als hij in de beschreven conditie is is het denk ik een koopje. Dan zou ik toch zelf (of laten) gaan kijken. (mmmm lekker vakantie)

Jacco
Ronaaron

Bericht door Ronaaron »

78ghiaT5 schreef:dat klopt, maar niet iedereen praat constant in zijn/haar postings over AHP,

harry
doe ik dat dan? Sorry Harry...is me zelf niet opgevallen en dat hoeft ook verder niemand anders te storen, toch?
Groetjes, Ronald

Ford Mustang 1984
3,8 L, V6, Cabrio
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

zolang je het maar niet te gek maakt, ok :wink: ennuh, no hard feelings, hoor,

harrebar
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op ma 10 dec, 2007 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
McQueen
Contacteer:

Bericht door McQueen »

Mijn mening : is het feit dat een Mustang ook een ziel heeft, het moet een vriend zijn, iemand die bij je past.
Als je iemand anders om een wagen, bestemd voor jou, uitstuurd, ga je een wagen hebben die de andere leuk vind, met alle goede bedoelingen, maar het is niet echt jou wagen.
Wil je een wagen, ga zelf opzoek, maar doe het niet om de "goedkoop"
Dan kom je later toch een beetje bedrogen uit. Ga naar een betrouwbaar adres en kijk wat deze mensen klaar staan hebben voor jou, en maak daar je keuze, een wagen die jou iets zegt, in het echt en niet op een foto.
Heb je maar 12.000 € om te spenderen, wacht nog effe en spaar er nog een 3000 € bij, of ga kijken naar een wagen rond 15.000 € die je aanstaat en maak een afspraak om de laatste 3000 € af te betalen.
En idd. ik zou ook eens bij de Mustanggarage binnen wippen, dit is zeker ook een betrouwbaar adres, al is het maar gewoon om te kijken en een praatje te maken, je gaat in elk geval wijzer naar huis. Dit is mijn ervaring.
En inderdaad, handel word er overal gedreven, iedereen wil wat verdienen, dit is ook het geval in een gewone garage met gewone auto's !
Ook in Amerika drijven ze handel hoor, daar willen ze ook wel een wagen naar Europa verschepen die wat teveel kost voor wat hij is, deze klant zien ze toch nooit meer, en wat krijg je dan aan de deur ?
In elk geval veel succes met je zoektocht, doe het rustig aan, je hebt nog tijd eer het mooie weer terug in het land is, maar kijk in elk geval naar een wagen die jou aanspreekt.
Iedereen heeft het graag over matching numbers, zoek liever een matching car. :wink:

Jan.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]

.
Mustang68

Bericht door Mustang68 »

Mooi verhaal Jan ik ben het voor het grote gedeelte met je eens.
Maar waarom zou je een handelaar €3000 extra geven voor dezelfde auto?
In Nederland kan je ook zo een rotte aangeboden worden en mensen trappen erin dus daar hoef je niet speciaal voor naar de US.
Als je van het avontuur houdt haal je hem zelf uit de US en anders kun je hem beter hier kopen maar dan betaal je wat meer.
Maar garantie heb je bijna nergens dus daar hoef je het niet voor te laten.
En ga aub niet lenen voor een hobby auto.

Jacco
Ronaaron

Bericht door Ronaaron »

Dat is ook mijn mening Jacco...nooit moeten lenen voor een hobby! Ikzelf had al een paar keer een mooie Mustang bij Adelbert gezien en ontzettend veel zin om die te kopen! Maar ik spaar liever nog een beetje en zie wel wat ik daarna krijg voor mijn geld! Ik spaar toch sneller dan dat de waarde van de Mustangs blijft stijgen :-)
Trouwens, je koopt tenslotte een oude auto en die zijn nu eenmaal ook duurder in onderhoud dan een nieuwe...en als je al moest lenen voor de aanschaf kan je het onderhoud ook niet betalen, toch?
Groetjes, Ronald

Ford Mustang 1984
3,8 L, V6, Cabrio
Koafreak

Bericht door Koafreak »

Bedankt voor de adviezen. Ik snap het dat je hem zelf mooi moet vinden en niet iemand anders, maar dit is de auto die ik zoek, hij kijkt alleen of hij in het echt klopt. Ik houdt inderdaad van een avontuur en als ik daar ook nog wat cash mee kan besparen is dat mooi meegenomen. Ondanks het risico wat eraan hangt vind ik het gewoon leuk om zelf te doen. De auto is helemaal opnieuw opgebouwd inclusief de motor die is ook completely rebuild zoals ze dat noemen. Het gaat mij erom of 12.000 voor een nette Mustang oke is ervan uitgaande dat alles klopt. Aan jullie reacties te zien is dat dus een goede prijs, dat is mooi. :D
Ronaaron

Bericht door Ronaaron »

Als de beschrijving echt waarheidgetrouw is dan is het zeker een goede prijs!
Veel succes ermee!
Groetjes, Ronald

Ford Mustang 1984
3,8 L, V6, Cabrio
McQueen
Contacteer:

Bericht door McQueen »

Inderdaad jongens, jullie hebben zeker gelijk, ik had het wat anders moeten formuleren ivm het "lenen"
Maar begrijp het meer in de kontekst.
Swat ..........
Die extra 3000 € van bij een handelaar, daar zit natuurlijk ook de verscheping in, en ook zijn deel van de winst.
Veel blijft er ook niet meer over als je zelf gaat verschepen.
Tja die extra € die je wel daarmee in je zak steekt, daar kan je natuurlijk ook al wat extra voor aan de wagen laten doen.
En inderdaad, deze wagen ziet er heel goed uit voor die prijs, en als je iemand hebt die kan gaan kijken daar, dan weet je al direkt wat meer.
Doe het zoals jij vind dat het goed is voor jou.
In elk geval veel succes ermee, en dat het er ene is zoals jij hem graag hebt, en eruit ziet.
Hou ons op de hoogte !

Jan.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]

.
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”