RobSchipper schreef:155$ !!![]()
Wordt mij hier nou een oor aangenaaid?
Rob
Nee, er wordt een oor afgesneden!
Moderator: Shelby GT-H
Niet zo lang geleden stond er een set van kleppendeksels + luchtfilterhuis op MPRobSchipper schreef:Ik ben een beetje aan het oriënteren. Weet nog niet precies wat ik wil, maar de cobra set is een optie ja.
Weet ik wel zeker... ik verzend vanuit mijn bedrijf ook veel naar het buitenland en waarschijnlijk hebben dit soort bedrijven nog veel meer zending als wij. Dat betekent dat die UPS verzendingen echt niet meer zo duur zijn.... Alleen gaat het om 1 ding. Betaal je de verzendkosten aan de handelaar of aan UPS?Claire schreef:Ik heb soms het idee dat er vwb vrachtkosten ook nog wel eens wat aan de handelaar blijft "hangen"
Hee Marco ik heb ook zo,n extra rekening gehad gewoon betaald .67gt500 schreef:@Dimitri, Fedex factureerd mij altijd achteraf, dus daar krijg je denk ik nog een rekening van.
Gisteren heb ik mijn stuurkolom in ontvangst mogen nemen. Bij FR moest ik eerst $180,- verzend kosten betalen en aan de deur moest ik nog eens €217,- betalen aan DHL. Dit op een bedrag van $855,- is ongeveer €600,- dat zou dan ongeveer €150,- invoer en btw moeten zijn, dus hoe ze dit berekenen weet ik ook niet.