Jij mag om 16 over 8 komen kan je lekker lang uitslapen .Mack schreef:Ton BlingBling schreef:Ok 8,15 "de Andel" Ik ben deze keer wel op tijd !
KWART OVER ACHT!!! Jeetje...![]()
Ik ben er ook...
DM&FF Winterrit 2008, zondag 27 januari
Moderator: Shelby GT-H
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Gistermiddag kreeg ik een sms-je van Rob Schipper waarin mij even werd verteld dat ik mietengedrag
vertoon voor het feit dat ik in eerste instantie niet meewilde aangezien er kans op regen was.... Tja, wat moet je daar dan weer mee....
Ik wilde nog even de weersverwachtingen afwachten voor de zekerheid... Aangezien de verspellingen steeds positiever werden/worden voor het weekend had ik serieus het plan om alsnog mee te gaan... Maar plots werd daar gister een andere wending aan gegeven. I.v.m. een verhuizing die onlangs heeft plaatsgevonden moest mijn Mustang van stal worden gehaald en ergens anders worden ondergebracht. Dat is gistermiddag eigenlijk ineens heel snel gegaan en voor ik er erg in had heeft mijn Mustang een nieuw onderkomen gekregen. Hij staat (tijdelijk) in een pand waar ik zondags niet bij kan....:S Anders was ik alsnog meegegaan, maar helaas.... Ik kom zondag nog wel even kijken in Veenendaal...
Frank
Ik wilde nog even de weersverwachtingen afwachten voor de zekerheid... Aangezien de verspellingen steeds positiever werden/worden voor het weekend had ik serieus het plan om alsnog mee te gaan... Maar plots werd daar gister een andere wending aan gegeven. I.v.m. een verhuizing die onlangs heeft plaatsgevonden moest mijn Mustang van stal worden gehaald en ergens anders worden ondergebracht. Dat is gistermiddag eigenlijk ineens heel snel gegaan en voor ik er erg in had heeft mijn Mustang een nieuw onderkomen gekregen. Hij staat (tijdelijk) in een pand waar ik zondags niet bij kan....:S Anders was ik alsnog meegegaan, maar helaas.... Ik kom zondag nog wel even kijken in Veenendaal...
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
- Nicov.dr.Klok
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Of je zet hem bij mij binnen op Zaterdag kan je Zondag gewoon mee !
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Das niet echt handig als je weet dat de meeste meeting op zondag plaatsvinden....................Frank schreef:Hij staat (tijdelijk) in een pand waar ik zondags niet bij kan....:S Anders was ik alsnog meegegaan, maar helaas....
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Hier toevallig,
[img][img]http://img166.imageshack.us/img166/5411 ... hcahu4.jpg[/img][/img]
of was het toch de belastingdienst??
Tot morgen,
AndreV

[img][img]http://img166.imageshack.us/img166/5411 ... hcahu4.jpg[/img][/img]
of was het toch de belastingdienst??
Tot morgen,
AndreV
Och goed nieuws dat Frank niet meegaat... anders moest ik hem het biertje betalen...
En Frank: komen kijken en regen: geen biertje !
Meerijden met Mustang: wel biertje !
Aan u de keuze...
En ja, ze voorspellen nu weer wat regen, en daarom heb ik de Stang ook niet gepoetst... het vuil zal er dan wel afregenen...
En hoe zit het met het restaurant: nog steeds welkom met 40 (39 -- 38 ?)
Of moeten we naar een McD ?
Emiel
(Mijn wekker staat al klaar !... 05.30...
)
En Frank: komen kijken en regen: geen biertje !
Meerijden met Mustang: wel biertje !
Aan u de keuze...
En ja, ze voorspellen nu weer wat regen, en daarom heb ik de Stang ook niet gepoetst... het vuil zal er dan wel afregenen...
En hoe zit het met het restaurant: nog steeds welkom met 40 (39 -- 38 ?)
Of moeten we naar een McD ?
Emiel
(Mijn wekker staat al klaar !... 05.30...
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be