AndreV schreef:Nou Mark,
Hij zocht een gozer met een Mustang!!
Even gevraagd welke, hij zei "Een Gabber met een Haags accent', bij ons bekend als KawaBlue!"
Had je misschien toch Mazzel, dat je Pech had.
AndreV
Dan was dat waarschijnlijk toch een andere "Kawablue" Mustanggabber want ik heb geen haags accent maar een rotterdams accent
Maar wat was de reden eigenlijk dat ze die gabber zochten??
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Nicov.dr.Klok schreef:Hij werkt te veel,en dat mag niet.
Vertel maar aan zijn baas
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Ik zie het alweer... Hoop gemist Wel goed dat jullie allemaal ee geweldige dag hebben gehad Organisatie heeft zich uitgeslooft zie ik alweer met al die mooie foto's
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
had begrepen dat de rit vd 20e naar de 27e was verschoven. Errugg jamr omdat ik vrijdag 25-01 op wintersport ging en dat wil ik voor geen goud missen maar nu ik dit zo zie....... Shit man toch wat gemist. wat was de exacte route? Aub niet flauw gaan doen en zegn "vertellen we jullie niet, hadn jullie maar mee moeten gaan"
Die Austin Healey heb ik ergens op een oprit zien staan Rob, en ik heb even "tuut" gedaan en mijn duim opgestoken...
Ook een pracht van een sportwagen !
Emiel
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel... http://www.mustang24.be
AndreV schreef:
Op de valreep vond een van de organistoren, (de grootste) dat de volgende Winterrit maar eens in mijn omgeving moest plaatsvinden.
Dus bij deze de naam alvast " The Winter Amstel and Vecht Cruise"
Kijk, daar ben ik nu helemaal voor.
Dan zeker verzamelen of lunchen in charlies diner in Nederhorst ten Berg.
Of doortuffen via waterland naar Purmerend en eten in Caddies diner.
Maar zonder meer, balen dat ik het niet heb gehaald. Maar volgend jaar, waar dan ook ben ik er bij!!
Mooie foto's!
Greetz Rinke
1964 Ford Falcon Station Deluxe
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf