RDW keuring 2006 Mustang als verhuisboedel
Moderator: Shelby GT-H
- spwhermans
RDW keuring 2006 Mustang als verhuisboedel
Ik ben sinds een jaartje de trotse eigenaar van een 2006 Mustang Roush stage 3. Ik heb ruim een jaar in Amerika gewoond en kom binnenkort weer terug om me in Rotterdam te gaan vestigen. Ik neem mijn Mustang mee naar Nederland als verhuisboedel.
Kan iemand me vertellen wat ik aan moet passen om hem door de RDW keuring te krijgen. Ik heb begrepen dat verhuisboedel aan minder strenge regels hoeft te voldoen.
Ik heb begrepen dat ik sowieso een zijknipperlicht moet inbouwen en dat er mistachterlicht in moet komen. Zijn dit de enige dingen? En kan ik ook een goedkope, tijdelijk mistachterlicht in laten bouwen die ik na de keuring weer verwijder? Heeft iemand ook een goed adres om alles te laten verbouwen?
Wie kan mij helpen?
Kan iemand me vertellen wat ik aan moet passen om hem door de RDW keuring te krijgen. Ik heb begrepen dat verhuisboedel aan minder strenge regels hoeft te voldoen.
Ik heb begrepen dat ik sowieso een zijknipperlicht moet inbouwen en dat er mistachterlicht in moet komen. Zijn dit de enige dingen? En kan ik ook een goedkope, tijdelijk mistachterlicht in laten bouwen die ik na de keuring weer verwijder? Heeft iemand ook een goed adres om alles te laten verbouwen?
Wie kan mij helpen?
Er moet ook een stadslicht in de koplamp gebouwd worden. De zijknipperlichten kun je in de zijspiegels laten maken, dan hoeft er geen gaten geboord gaan worden in de spatborden. Het mistachterlicht kan in één van de achterlichten. Automobielbedrijf Pyt Jaarsma in Friesland heeft dat al enkele malen voor mij gedaan.
Rinus
Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
- 66fastback
hoi
Ik heb mijn 1966 meegenomen toen wij naar nederland verhuisden.
Ik had geen speciale keuring voor de auto hij moest gewoon aan dezelfde nederlandse eisen voldoen.(voor de eisen in 1966)
Het enige verschil was dat ik geen BMP hoefde te betalen, maar ik weet niet of je dat voor maar 1 jaar USA ook kan doen?
Eric
Ik heb mijn 1966 meegenomen toen wij naar nederland verhuisden.
Ik had geen speciale keuring voor de auto hij moest gewoon aan dezelfde nederlandse eisen voldoen.(voor de eisen in 1966)
Het enige verschil was dat ik geen BMP hoefde te betalen, maar ik weet niet of je dat voor maar 1 jaar USA ook kan doen?
Eric
1966 factory GT fastback
A code 289 with 4 speed manual
A code 289 with 4 speed manual
- NordicDawn
Re: RDW keuring 2006 Mustang als verhuisboedel
Foto('s)?spwhermans schreef:Ik ben sinds een jaartje de trotse eigenaar van een 2006 Mustang Roush stage 3.
1970 Mustang Hardtop
Hallo,
Als een auto meeneemt uit het buitenland , die langer dan een jaar in bezit is, hoef je niets aan te passen .
Er is een bizar verschil tussen import, waarbij je allerlei dingen moet veranderen om een kenteken te verkrijgen , en verhuisboedel.
Je hoeft ook geen invoerrechten te betalen en ook wel fijn , geen BPM.
De auto moet trouwens wel een jaar in je bezit blijven na tenaamstelling.
Als je hem eerder verkoopt, is BPM verschuldigd.
Grtz, Peter
Als een auto meeneemt uit het buitenland , die langer dan een jaar in bezit is, hoef je niets aan te passen .
Er is een bizar verschil tussen import, waarbij je allerlei dingen moet veranderen om een kenteken te verkrijgen , en verhuisboedel.
Je hoeft ook geen invoerrechten te betalen en ook wel fijn , geen BPM.
De auto moet trouwens wel een jaar in je bezit blijven na tenaamstelling.
Als je hem eerder verkoopt, is BPM verschuldigd.
Grtz, Peter
- spwhermans
- spwhermans
- 67mustangcabrio
mooie Mustang hoor
Als je wat aanpassingen moet doen dan zou ik als ik jouw was alvast een paar (witte) knipperlichten in de auto leggen ,dan heb je dat vast OK voor nederland .
En hoef je geen stadslichten in de koplampen te zetten
Mistachterlicht kun je tijdelijk in je achterlicht laten zetten.
Zijknipperlichten zijn er ook zo inte monteren ,of je moet spiegeld kopen met knipperlichten in het glas !
Ook staan er op Ebay spiegels met zijknipperlichten in de kap (aan buitenzijde)
succes
Frans
Titanium gray 67er Ford Mustang Cabrio (302 V8.)
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab