Dat zal Mustang Valley zijn op 25 mei!okp schreef: .....dan zitten we rond 15 mei, naar de keuring.
En wanneer is dan de eerstvolgende meeting?......
Al weer een nieuw (onervaren) lid
Moderator: Shelby GT-H
- PoisonIvy66
Zal voor je duimen maar hoop dat je niet teleurgesteld zal zijn als je datum niet uit gaat komen.
Ik hoopte ook op begin april en het gaat nu al eind april worden of ,....
Ik hoopte ook op begin april en het gaat nu al eind april worden of ,....
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
- stephan verhagen
haha, Weet Roel het zelf dan nog niet Stephan (nu wel natuurlijk)
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
- PoisonIvy66
Verwachten wel.... maar of ze ook daadwerkelijk klaar zal zijn??stephan verhagen schreef:Als ik vorige week vrijdag wat Adelbert zei mag geloven, dan verwacht Roel hem voor mustangfever.
Ik hoop niet dat ik nu teveel belooft/gezegd heb.![]()
Gr.
Stephan
Da's natuurlijk wel de bedoeling. Toch houd ik er voorzichtig al rekening mee dat ze nog niet op kenteken zal staan.
Maar nu weer terug on topic!
...Happiness is the road...
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Ik heb mijn verhaal gebundeld in een nieuwe topic.
Vanaf nu dus het vervolg te volgen hier:
Import avontuur
Vanaf nu dus het vervolg te volgen hier:
Import avontuur
Ik ben vandaag even bij de RDW in Den Bosch langs geweest.
Op mijn vraag waar er allemaal naar gekeken gaat worden bij de importkeuring was die meneer snel klaar
Hij moet een gewone APK keuring kunnen doorstaan. Een paar plak reflectoren zijn voldoende als de achterlichten niet reflecterend zijn.
Als er "defecte" gordels in zitten kan je ze er beter uit halen zei hij met een lach op zijn gezicht.
Verder valt het allemaal wel mee.
Ik ging er eigenlijk naar toe om eens te vragen of ik met een dag kentekenplaat niet gewoon de auto kan gaan halen. "Ja hoor" was het antwoord, alleen dan moet je vanaf het vertrekpunt wel eerst langs een RDW punt om te laten keuren, voor je naar huis gaat.
Met andere woorden als je hem rechtstreeks vanaf het lospunt laat keuren dan mag je er in naar huis rijden. Je mag met zo een dag kenteken niet van losplaats naar huis
Nu moet ik dus even een aantal dingen nog gaan uitzoeken om te beslissen wat de goedkoopste "transport" oplossing is.
Een RDW keuring kost geloof ik €93,- en transport kost me ongeveer (goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden) €105,-
De auto is als het goed is in een goede staat en zou de keuring moeten kunnen doorstaan op de koplampen na.
Dus als je nu direct op de losplaats de koplampen kan vervangen kan je in principe meteen doorrijden naar de keuring
Doorstaat hij de keuring niet de eerste keer dan zijn de "mislukte"keuringskosten gewoon transport kosten en is er nog niets verloren!
Dusssssss, wie weet wat er voor koplampen er in een '66 er coupe passen, iemand ervaring mee die weet welk type ik kan halen ?
Wat betreft de 18.2 aantekening voor de nummer platen werd mij verteld dat er naar de achterkant word gekeken. Past de gewone nummerplaat daar niet op de bumper dan is de aantekening mogelijk
Op mijn vraag waar er allemaal naar gekeken gaat worden bij de importkeuring was die meneer snel klaar
Hij moet een gewone APK keuring kunnen doorstaan. Een paar plak reflectoren zijn voldoende als de achterlichten niet reflecterend zijn.
Als er "defecte" gordels in zitten kan je ze er beter uit halen zei hij met een lach op zijn gezicht.
Verder valt het allemaal wel mee.
Ik ging er eigenlijk naar toe om eens te vragen of ik met een dag kentekenplaat niet gewoon de auto kan gaan halen. "Ja hoor" was het antwoord, alleen dan moet je vanaf het vertrekpunt wel eerst langs een RDW punt om te laten keuren, voor je naar huis gaat.
Met andere woorden als je hem rechtstreeks vanaf het lospunt laat keuren dan mag je er in naar huis rijden. Je mag met zo een dag kenteken niet van losplaats naar huis
Nu moet ik dus even een aantal dingen nog gaan uitzoeken om te beslissen wat de goedkoopste "transport" oplossing is.
Een RDW keuring kost geloof ik €93,- en transport kost me ongeveer (goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden) €105,-
De auto is als het goed is in een goede staat en zou de keuring moeten kunnen doorstaan op de koplampen na.
Dus als je nu direct op de losplaats de koplampen kan vervangen kan je in principe meteen doorrijden naar de keuring
Doorstaat hij de keuring niet de eerste keer dan zijn de "mislukte"keuringskosten gewoon transport kosten en is er nog niets verloren!
Dusssssss, wie weet wat er voor koplampen er in een '66 er coupe passen, iemand ervaring mee die weet welk type ik kan halen ?
Wat betreft de 18.2 aantekening voor de nummer platen werd mij verteld dat er naar de achterkant word gekeken. Past de gewone nummerplaat daar niet op de bumper dan is de aantekening mogelijk
- McQueen
- Contacteer:
De koplampen kan je kiezen tussen verschillende, o.a. :
Die van HELLA ( hiervoor kan je best naar een autobenodigheden zaak gaan )
En die van een Golf 2 passen ook.
Maar er zijn er nog anderen die passen, neem je koplampen eruit en ga naar een autobenodigheden zaak, die kunnen je dan verder helpen.
Jan.
Die van HELLA ( hiervoor kan je best naar een autobenodigheden zaak gaan )
En die van een Golf 2 passen ook.
Maar er zijn er nog anderen die passen, neem je koplampen eruit en ga naar een autobenodigheden zaak, die kunnen je dan verder helpen.
Jan.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]
.
.
- stephan verhagen
Ik dacht dat je voor alleen een kentekenkeuring niet aan alle APK eisen hoefde te voldoen?
Volgens mij zijn dit twee verschillende dingen.
Je kunt toch ook kiezen voor alleen een kentekenkeuring zonder APK keuring?
Je moet dan wel het voertuig laten schorsen anders krijg je vanzelf een boete.
Gr.
Stephan
Volgens mij zijn dit twee verschillende dingen.
Je kunt toch ook kiezen voor alleen een kentekenkeuring zonder APK keuring?
Je moet dan wel het voertuig laten schorsen anders krijg je vanzelf een boete.
Gr.
Stephan
Coupe 67
Fastback 67
Fastback 67